chapter 21

1.5K 62 9
                                    

Rashid POV

Selesai je aktiviti malam tu..aku dgn geng top yg lain😂 semua berkumpul..saja nak lepak..mana mana yg bottom tu semua dah masuk bilik..atau mereka melepak jugak kat bilik Farhan..Entah kenapa aku rasa mcm kelakar je 😂😂bila cakap macam tu..#lawakhambar😂..So yg ada sekarang ni kat sini ialah Syabani..aku..Harris..Ridwan dgn Syahrul dan Si Haikal..cuma si Ridwan dgn Syahrul ni je yg tak nak mengaku mereka berkapel..tapi kalau mereka berkapel ..siapa jadi bottom😂..dua dua aku tengok mcm top sejati..😂.."Bro..aku nak tahu jugak..kau daripada tadi nampak syok dgn Aiman je..betul ke kau suka dia ?" Syabani pun satu daripada tadi macam tak puas hati dengan Haikal.."Ehh mana ada abang..aku just tanya dia je tapi kalau kita orang kapel kenapa".."Ye je kau..takde apa lah..cuma nanti takut bapak kau tahu habis dia marah kau.." aku perhatikan je syabani ni..tiba tiba je dia prihatin dengan si Haikal..Ke dia dah lupa dia ada farhan.."Aduh korang..dah ah cerita pasal Aiman..sekarang ni apa kata kita cerita pasal bende lain.." aku pulak yang geram tengok mereka berdua ni.."Haaa bagus.. aku pun dah naik jemu dengar nama Aiman je satu hari ni..cuba cerita pasal Izan sayang aku tu" sampuk Harris tiba tiba..Aduhai apalah nasib kawan aku ni yang dah angau sangat dengan BF masing masing.."Dah Dah..sekarang takyah cerita pasal mereka..sekarang ni aku nak mintak tolong korang boleh?" Jujurnya aku ajak mereka lepak sebab aku nak mintak tolong buatkan sesuatu.."Tolong apa?.." balas Si Syharul.."Ok semua datang dekat..aku nak cakap sikit.." aku pun start cakap plan yg aku nak buat malam.esok.."Haa boleh saja.."jawab mereka serentak.."Ok terima kasih semua..tapi jangan beritahu Irfan tau pasal plan aku ".."Ok ok..kita orang akan jaga rahsia kau😎"..inilah barulah dinamakan member..Tak sabar pulak aku nak tunggu esok..IRFANNNN!!! ABANG SAYANG IRFANN😍😍..

Irfan POV

Malam tu sebaik sahaja geng bottom berkumpul..masing masing start bercerita pasal bf sendiri..bf aku itulah..bf aku ginilah..annoying jugak dengar 😂..tapi nak wat macam mana..dah satu geng😅.."Abang Izan..abang Harris tu sweet tak..? Sebab farhan tengok dia tak habis habis mesra mesraan dgn abang..cemburu pulak farhan"..farhan ni kan dah mulalah tu.."Hahaha..abang Harris memang sweet..entahlah eh susah Abang nak berpisah dgn Abang Harris..walaupun nak gi tandas😂"..."Wah bestnya abang Izan..Aiman pun nak macam tu jugak.." balas Aiman..errr menyampah😒."Bolehlah Aiman..Abang tengok Aiman pun boleh tahan..Handsome ..peramah..mesti dapat Bf hensem jugak" Abang Izan siap belai belai lagi Aiman tu..jeles😔.."Tapi Aiman..kau suka orang macam mana.." tanya Farhan lagi..aku yang malas nak dengar terus pergi ke tandas..sebenarnya nak buang air dan malas nak tahu..aku tak tahulah kenapa aku asyik jeles dengan Aiman..padahal dia baik je dengan aku..aku ni tak baiklah😣😣..oklah aku kene layan Aiman baik sama baik dia layan aku..😄.."Saya ehh..kalau boleh saya nak sangat dapat bf macam abang rashid..dia tu baik..sweet..handsome dan paling penting dia caring sangat..saya pun nak sangat satu bilik dengan abang rashid..mesti bestkan" betul ke yg aku dengar sekarang ni..sakit betul hati aku..sumpah memang geram gila aku dengan aiman ni..aku kembali join mereka..dalam hati ni..hanya tuhan je tahu sakitnya macam mana.."Err nanti kau dapat lebih baik..dont worry ok" balas si Farhan..dia tahu yang aku tengah marah ni.."Tapi kan saya tak tahulah ..Haikal pun baik sangat..dia pun kacak😍😄..saya mcm nak jugak dapat bf macam haikal.." Si Aiman ni melampau jugak..dua dua orang yang penting dalam hidup aku semua dia nak..dasar tak guna..manusia tamak..menyampah aku😒.."Haikal tu memang baik tapi dia tu tak suka lelaki kacak sangat" balas aku ..aku ni tengah puji Aiman ke atau marah dia ni😂 "Eh..iye ke..tapi terima kasih puji saya kacak..hahahaha" berani betul dia ni ketawa..haih aku ni pun satu..nak marah tapi macam puji.."Err dahlah saya nak masuk bilik ..bye semua" cepat cepat aku beredar daripada situ..haihhh..betul ke abang rashid cinta aku😭..agaknya dia akan berubah hati tak bila jumpa orang yg kacak macam Aiman tu..huhuhuhu..sampai je kat bilik aku terus baring..dah tak larat nak hadap semua ni..aku tutup semua lampu..bukak aircond dan duduk dalam selimut..tak nak keluar..nak nangis😭😢"Sayang~ abang dah balik..eh eh kenapa gelap je bilik ni" aku pulak buat bodoh je..pastu dia bukak lampu.."Sayang~ kenapa ni" .."Jangan ganggu irfan(dgn suara serak".."Ehh asal suara sayang jadi serak ni..sakit tekak ke?"..malas aku nak jawab..tak tahu ke aku yang tengah menangis.."Sayang..abang tanya ni" aku masih buat tak tahu..sumpah aku memang takde mood langsung..aku perasan yang abang rashid cuba naik atas katil..dia peluk aku erat seratnya.."Janganlah~..irfan rimaslah".."Haihh cuba beritahu abang kenapa..".."Tak ada apalah".."Habis kenapa suara serak je tu..pandang abang pun tak nak..marahkan abang ke?".."Orang kata tak kan..dahlah jangan ganggu irfan"..suasana kembali senyap.."Kalau macam tu pandang abang"..disebabkan malas nak melawan ..aku pusing juga ke arah abang rashid.."Puas hati sekarang😒"..."Hey biy..kenapa muka baby abang ni merah je..macam baru lepas nangis..kenapa ni sayang..beritahu abang kenapa menangis ni"..."Hmmm😔".."Kalau sayang tak beritahu..abang akan carik orang yang buat sayang sedih..eh jap ni mesti sebab mulut farhan kan"..eh eh farhan pulak kene.."taklahhh abanggg".."Habis tu siapa.. kalau abang jumpa dia..abang pukul dia sampai muka dia pecah".."Ishhh ganaslah dia ni..irfan nangis sebab irfan kecewa.." tanpa aku sedar air mata aku keluar lagi..aduhai😢.."Kenapa sayang kecewa ?..janganlah menangis sayang..abang tak bolehlah tengok sayang nangis.."..."Irfan takut sangat kalau abang jatuh cinta kat Aiman..yelahkan Aiman tu hensem..peramah..baik hati ..badan cantik..senang cerita ..Aiman tu ada pakej yang lengkap dan sempurna sebagai seorang boyfriend..tapi irfan pulak..apa pun takde..hiks hiks"..alahai aku tak boleh kawal air mata aku ni..Tiba tiba abang rashid terus cium aku..Ya Tuhan betapa aku suka ciuman insan bernama Rashid bin Zaid Abdullah ni.."Sayang!".."Ye abang😔".."siapa bf abang?..sayang ke dia?".."Irfanlah bf abang".."Dahtu kenapa cakap macam tu..abang cinta irfan bukan setakat sebab rupa irfan yang comel ni tapi abang cinta sangat dengan irfan sebab budi bicara irfan yang bagi abang dah sempurna..walapun Aiman sempurna mana pun tapi yang ada di hati abang ialah Irfan bukan dia.."..Ya Tuhan nak menangis aku bila abang rashid cakap macam tu..terharu gila😭😍.."Abang~..sayang sangat sangat abang😍".."Hahaha..abang pun sayang irfan..tapi betul irfan sayang abang?"..."Ehh mestilah..sayang sangat sampai tak boleh nak lepas pelukkan hensem ni..nakkk ciummm lagii"...🙈🙈..aku suka dan dah ketagihan gila dengan ciuman top aku ni.."Eee manjanya dia..jom tido..".."hehehe jomlah😙"..kalau boleh kan aku tak nak hilangkan sesaat pun memori ni semua..

Cinta Si IrfanWhere stories live. Discover now