chapter 8

2.3K 48 1
                                    

Rashid POV

Yeayyyyy!!! Hebatlah ko rashid..ko memang power!!..haihhh dapat jugak si comel tu..akhirnya aku dan si kesayangan aku tu dah bersatu..kami dah jadi pasangan kekasih..tak sia sia aku berlakon marah dia..hahahahaha..aku sebenarnya takde niat nak marah dia..saja je nak takutkan dia..tapi tak tahu pulak sampai dia menangis..jujurlah aku tak suka dia menangis..rasa sakit sangat..aku paling benci orang yg aku sayang menangis sebab aku..apa apa pun..dia memang cute gila..mcm nak rogol je tadi ..nasib baik dia tahan aku..kalo tak malam ni jugak aku dapat badan dia..arghh rashid ko memang hebat😁👏👏..skrg ni baik aku wassap dia..rindulah pulak kat si comel ni..sayang oh sayang ..mana sayang ni..abang kesayangan ko ni dah wassap..haihh dia tak balas lagilah..bestnya hidup mcm ni..bila aku pegang pinggang dia..perghh mcm nak ramas je punggung dia yg tembam tu..mesti dia sexy kalau bogel..arggghh cuba korang bayangkan badan si irfan tu..slim..kulit dia putih..lembut..srs weyy tangan irfan memang lembut mcm tangan perempuan..dia kan anak bongsu mesti dia tak pernah wat keje kasar..wangi..dan yg paling baik kat badan dia ialah punggung tembam dia tu ..mesti ketat gila..kalo dapat fuck dia tu..memang meraung budak tu aku kerjakan..HAHAHAHA#ketawasetan😈😈 tgk ni baru bayangkan dia aku dah stim..tak boleh jadi ni..nampak gayanya aku kene melancap ni..aku bukak seluar aku dan tersembul lah aset utama aku tu..argghh parah ni..siap keluar air mazi lagi..aku usap perlahan konek aku..aku dah tak tahan..aku mula lajukan ayunan tangan kanan aku tu.."ahhhhhh irfannnn"jerit aku sambil terus melancap konek aku tu..tak lama tu keluarlah air pekat putih..terbaik ah..memang terbaik..first time aku melancap sepuas ni..mungkin sebab sayang aku kot..hahahaha thank you sayang..tiba tiba phone aku bergegar..ada mesejlah..siapa hantar ni..lahhh sayang aku ke..tgk tu sopan je dia balas ..siap tanya lagi dah solat maghrib belum..aku jawab jelah aku baru mandi wajib sebab dia..hahahaha..tgk tu dia mesti tgh blushing ..aku suka muka dia tgh malu..cute sangat..ahh tipu dia jelah..aku cakap je aku dah solat.."ting tong..ting tong" bunyi house bell aku..ehh siapa pulak tu..takkanlah irfan kan..kacau je aku tgh sweet sweet dgn irfan..wat bodoh je lah..nanti pandai pandai lah dia blah..kacau je.."ting tong..ting tong"..bunyi lagi..aduh siapa lah yg kacau aku ni..aku pun pergi kat pintu..bukak je pintu tu aku terkejut tgk susuk tubuh depan mata aku tu..NABIL kan ni.."hi bae..asal terkejut sangat ni..ni i lah billa..you kenapa diam je ni" tanya nabil sambil nak masuk dalam rumah ni..aku tersedar drpd lamunan tu "You wat apa kat rumah i..i dah katakan jangan datang sini..yang you dtg lagi apasal"balas aku dgn nada yg marah..aku memang marah dgn si nabil ni.dia ni dah kenapa dtg sini..nasib baik sayang aku dah balik..kalau tak masalah jadinya."You ni..i rindu youlah..i rindu you punye adik tu"balas si nabil sambil dekatkan diri kat aku.."U tak suka ke I datang..jgnlah marah syg..I janji malam ni i akan puaskan U sampai tak boleh bangun"bisik nabil kat telinga..sambil dia bisik tu mulalah tangan dia meliar meraba aku.. dia mula meraba pada bahagian dada aku..turun ke perut dan akhirnya bahagian bawah ..Dia ni memang uji kesabaran aku ke apa ni.."KAU DAH KENAPA SIAL"tengking aku kat nabil..terkejut dia..nampak muka dia tengah bengang dgn aku.."KO TAHUKAN ..AKU DAH KATA BANYAK KALI YG AKU DAH TAK NAK KO..KO FAHAM TAK !"kali ni memang aku tak tahan sabar..aku tarik tangan dan segera bawak dia ke pintu utama..aku memang tak nak tgk muka jantan sial ni.."sakitlah sayang..U jangan pegang tangan I..sakit lah."rayu nabil sambil dia cuba melepaskan tangan dia..sampai je kat pintu..aku terus pegang muka dia..sumpah weyy masa ni darah aku dah naik ..aku memang marah gila dgn si bodoh ni "KAU TAHU PUN SAKIT..HABIS MASA KAU KHIANATI AKU ..KO INGAT AKU TAK SAKIT..SKRG KAU BLAH..AKU MENYAMPAH TGK MUKA KO..AKU BERITAHU SEKALI LAGI..KALO KO DTG SINI LAGI..AKU MEMANG AKAN BUNUH KO.."mata aku membesar menahan kemarahan..aku cepat cepat halau si nabil ni keluar drpd rumah aku ni..aku memang benci dia..dada aku turun naik menahan marah..sial lah nabil ni perlu ke dia nak kacau masa aku dgn irfan..mesti irfan sedih aku matikan perbualan mcm tu je..Nabil ni merupakan ex bf aku..dulu selepas aku kene game dgn betina bodoh tu..aku mula bercinta dgn nabil..dia lah punca aku songsang..dulu aku memang sayang dia..belikan apa yg dia nak..penuhi nafsu dia..senang cerita memang aku buta dgn cinta aku pada nabil..sehinggalah hari tu aku sedar yg nabil ni permainkan aku..dia beritahu kat kawan pondan dia yg dia sebenarnya nak duit aku je ..sikit pun tak ada rasa cinta kat aku..HAHAHAHAHAHA..AKU MEMANG RASA BODOH SANGAT masa tu..dah dua kali aku dipermainkan dalam cinta..apa kurangnya aku...tak cukup ke apa yg aku buat kat dia..apa ni..tanpa aku sedar air mata aku mula mengalir..argghhhhhh aku lap air mata tu..memang sia sia je aku keluarkan air mata untuk jantan bodoh tu ..malam ni memang aku stress..aku memang tak boleh belajar utk kyiz esok..lantaklah apa nak jadi..aku nak lupakan kenangan gelap aku dgn nabil..aku mahu melupakan si bodoh tu..tapi tiba tiba aku teringat sayang aku..Ye siapa lagi kalo bukan IRFAN ZAHRY.. sekarang ni aku mula rasa bahagia..IRFAN ZAHRY ko dah berjaya ketuk pintu hati aku..baik aku tido je sekarang ni..lagi indah aku mimpi ko wahai sayangku Irfan..

Cinta Si IrfanWhere stories live. Discover now