Chapter 11

1.9K 40 0
                                    

Nabil POV
"SALAH KE ...SALAH KE AKU TINGGALKAN KO RASHID..KO MEMANG JANTAN TAK GUNA😭"jerit aku yg tgh mabuk gila ni..aku jalan terhuyung hayang keluar drpd kelab malam tu..sakit hati aku..sakit sangat..apa salah aku sampai diperlakukan begitu..aku ingat lagi masa aku berpisah dgn jantan tu..

2 tahun yg lalu..
"Aku dah tak nak couple dgn ko lagi..baik kita berpisah"ujar rashid..dia tak pandang langsung muka aku.."kenapa ni abang..bil ada wat salah ke.."balas aku..masa tu aku tgh tahan nak menangis..aku tak nak nampak lemah di depan rashid.."APA..KO TANYA AKU KENAPA..YE MEMANG KO ADA WAT SALAH..SALAH KO IALAH JADI PASANGAN AKU.."rashid menjerit sambil dia pegang muka aku..nasib baik kawasan tu agak tersembunyi..malahan slrg waktu balik sekolah.."Abang..jgnlah mcm ni..beritahulah nabil..sumpah nabil tak tahu apa salah nabil sampai abang nak berpisah.."kali ni aku dah tak tahan nak keluar air mata..aku menangis bila abang rashid ckp macam tu.."HAHAHAHAHA..AGAKNYA MEMANG BETUL..KO NI SUKA BERDRAMA..KO MENANGIS KE APA KE AKU TAK PEDULI ..DAN KO JGN JADI BODOH TANYA AKU SOALAN YG KAU TAHU JAWAPAN DIA.."kali ni suara abang rashid memang bergema kawasan tu..tangan dia semakin kuat memegang kepala aku..sakit !!..sakit sangat..tapi sakit kat hati aku tu lagi menyakitkan.."Abang..nabil memang tak tahu..sumpah..tlglah beritahu apalah nabil kat abang..tlglah nabil cinta sangat dgn abang "aku merayu..merayu utk rashid jelaskan apa yg berlaku..Dia lepaskan gengamannya..kali ni mata dia semakin besar membulat..muka dia jelas kelihatan benci..jijik tgk aku."ARGHHHH!!!!" Rashid jerit semahu mahunya..aku takut..sumpah takut.."APA YG KO TAHU PASAL CINTA SIALLL..AKU JIJIK SANGAT DGR KATA CINTA DRPD KO..AKU BENCI KO!!..AKU MEMANG BODOH PERCAYAKAN..KO DGN YG LAIN SEMUA SAMA JE..DAH GUNAKAN AKU LEPASTU TINGGALKAN AKU.."kali ni air mata keluar drpd mata rashid.."Abang..maafkan bil..tlglah jangan berpisah dgn nabil..nabil syg abang..nabil boleh mati kalo abang wat mcm ni..tlg jgn benci nabil"aku menarik tangan rashid..aku merayu..aku menangis semahu mahunya..terlalu sakit hati ni bila rashid ckp mcm tu.."KO JGN SENTUH TANGAN AKU BODOH!!"dia rentap tangan aku supaya tidak memegang dia..belum sempat apa apa..dia tumbuk aku..sakitnyaaa!!..berdengung kepala aku dtumbuk..aku jatuh terduduk sambil memegang pipi aku"MULAI HARI NI..KALO KO CKP LAGI YG KO SYG AKU..AKU AKAN PASTIKAN KO TAK BERNYAWA LAGI.."kata rashid..dia ludah aku kemudian dia blah je drpd situ..Ya tuhan..sakitnya diri aku ni..apa salah aku sampai diperlakukan begini..aku ditumbuk..diludah.salah ke aku ckp yg aku mencintai rashid..ikhlas drpd hati aku..tapi kenapa dia tak sedar..aku menangis..menangis sekuat kuatnya..Rashid kenapa ko buat aku mcm ni?..keesokkan harinya,aku dapat tahu rashid tak dtg sekolah..tak pernah pernah yg dia ponteng..sebab semalam ke..hari ni ramai tanya aku punca lembam di pipi aku..aku ckp je yg aku ni jatuh..padahal sebab rashid..akhirnya selepas 3 minggu rashid tak dtg..aku dapat tahu yg dia pindah rupanya..mcm gitu sekali dia benci aku..Apa yg berlaku ni?..kenapa dia benci aku!!..masa aku nak pergi kantin..aku terdengar bapok joyah dua org tu bergossip..
"Ehh ko tahu tak nyah..yg si bf billa tu dah pindah..mereka dah break up ke"..tanya si Zam..si ketua bapok kat sekolah tu.."Lahh ko tak tahu ke nok..yg jantan billa tu ceraikan billa..ko ingat tak masa dia marah sebab billa ckp dia tak cintakan dia..eewwww takut mak tau.."balas Si Zain..AKU CKP AKU TAK CINTAKAN RASHID..tapi bila..bila masa aku ckp mcm tu.."Haahlah nyah..mak pun takut tau masa tu..tulah billa i tanye dia ..dia ckp mcm tu kan dah kene cerai"..ujar Zam sambil main main dgn kipas dia tu..nampak sangat gaya pelacur murahan zam tu.."kan..takpelah nok..dah takde jodoh..tapi billa tu dah merasa batang jantan tu..haaaa kalau mak dapatlah batang rashid tu..tak tido malam mak"..balas zain..si sotong berdua ni ketawa mcm sial lepas ckp mcm tu..ehh sekejap..aku ingat..aku ingat masa aku mcm tu..Ya tuhann apa yg aku ckp tu tak betul..masa tu aku just ragu ragu lagi..abang rashid dah salah faham..aku terduduk..bila teringat balik..masa tu si zam bodoh tu main true and dare..aku kene jawab soalan si tak guna tu..dia tanye aku betul ke aku cinta dgn rashid..Masa tu aku ragu ragu nak jawab..sotong sotong ni tak habis habis perlekehkan rashid..kata rashid tak ada maklah..mak dia curanglah..anak buanglah apa lah..jadi aku jawablah tak..tapi tak tahulah pulak yg rashid dgr..apa yg aku patut buat ni..aku menangis menyesal dgn tindakan aku..kalau aku boleh putar masa..aku akan kembali saat tu..RASHID MAAFKAN AKU ..

Cinta Si IrfanWhere stories live. Discover now