chapter 18

2.2K 41 5
                                    

Irfan POV
"Ermm abang..irfan takut"kata aku selepas melihat aset milik abang rashid tu..batangnya yg penuh dgn urat urat kejantanan serta saiz yg hampir mustahil bagi seorang manusia buatkan aku terdiam seketika..Ni belum termasuk dua buah kantungnya yg cukup jelas kelihatan kejantanan abang rashid.."Alah syg..cuba sentuh sikit"..aku cuba beranikan diri utk sentuh..panas batang abang rashid cukup menghangatkan tangan aku yg dah sejuk ni.."Hah mcm tulah..apa kata syg cuba buat apa yg pornstars tadi buat..cuba  masukkan ke dalam mulut syg".."😢 tak kotor ke abang?".."Taklah syg..syg cium perlahan dan jilat dulu..baru tahu apa rasa"..aku yg drpd tadi pegang kini memberanikan dulu utk merasa..bau maskulin batang abang rashid buatkan jiwa aku tambah bergetar..perlahan lahan aku dekatkan bibir aku..aku cium dulu kepala batang abang rashid.."Ah..ah syg buat lagi".."Abang suka ke?"tanya aku sambil cium lagi..taklah teruk sgt "abang sukaaa sgt syg wat mcm ni..buat lagi syg"balas rashid sambil mengusap lembut pipi aku..posisi abang rashid sekarang ni ,dia tengah duduk di sofa manakala aku sedang melutut dihadapan dia tanpa memakai seurat benang dibahagian bawah badan aku.."kalau abang suka..irfan akan buat lagi😶"..aku terus mencium cium kawasan batang abang rashid..setelah aku puas cium..aku cuba pulak utk jilat sedikit batang abang rashid..mula mula aku jilat dgn perlahan lahan..abang rashid dah mendengus kesedapan..entah kenapa ..aku suka pulak tengok reaksi dia..aku buat lagi bende yang sama berkali kali..hehehehe jahatkan aku.."Syg ni nakal tau..main main pulak dia dgn batang abang..suka lah tu dgn batang abang" ujar abang rashid sambil mengusap lembut rambutku.."Ehh abang jgn ckp mcm tu..irfan malulah👉👈😶"..."Hahahaha..abang tahu syg suka dgn batang abang..tu yang dia asyik main main je"..jujurlah aku memang suka dgn batang abang rashid..batang dia keras..besar dan cukup mengagumkan.."Abang niii buatkan irfan blushing😣".."Hehehe kalau syg suka..apa kata syg cuba hisap pulak..tapi kali ni betul betul..tapi jangan kene gigi ok" arah abang rashid.."Hmm ye irfan akan cuba😢"..kali ni aku masukkan batang abang rashid ke mulut aku..mulut aku jadi penuh dgn batang abang rashid..aku naik turun menjilat tanpa henti..Muka abang rashid sukar digambarkan..sesekali tu abang rashid akan tolak kepala aku untuk masukkan batang dia ke dalam lagi..walaupun hampir nak muntah tapi aku relakan saja..kadang kadang abang rashid akan menujah sendiri batang dia ke mulut aku..semasa dia buat mcm tu air mata aku dah mula mengalir sikit "Ah..Ahh...syggggg...abangggg nak cumminggg"...cumming?..cumming tu apa..tapi masa abang rashid ckp mcm tu aku perasan urat urat yg menghiasi batang abang rashid mula menegang..tak lama selepas tu..aku dapat merasakan beberapa das tembakan air putih yg banyak..apa ni!..air apa ni!!.air ni putih..pekat dan bau dia agak hanyir..mulut aku penuh dgn air ni..abang rashid pulak tgh mencari nafas..turun naik dada dia mengambil nafas..patut ke aku buang atau telan..nak buang tapi takde tisu jadi aku terpaksa telan je air tu..urghhh😣😢peliknya rasa.."Abang~".."Hah syg..nanti jap..syg telan ke semua air putih tadi".."Haah"..aku sempat jelirkan lidah utk tunjuk kat dia yg aku dah telan air pelik tu.."Ohhh Syggg~" abang rashid terus peluk aku seerat eratnya.."Kenapa abang.."..."Syg nampak comel sgt..ni buatkan abang tambah horny..arghh abang sayang sgt kat sygggg"...apalah dia ni 😂..aku pun duduk kat peha dia..skrg ni abang rashid sedang hadap badan aku .."Apa kata syg bukak baju syg".."ehhh nanti irfan full naked lahh..takkk nakklah irfan".."Alahh takpelah ..dgn abang je kan..bukan dgn orang lain"..."Tapiii.." belum sempat aku sambung ..abang rashid dah bukakkan baju aku..hishhh bencilah..aduhaiii malunya.."Abanggg nii😣jahat"..nak je aku pukul dia ni.."Wahhh indahnya pemandangan " kata dia sambil meramas ramas punggung aku.."Abangg~😢"..dia ni apalah..abang rashid mendekatkan muka dia dan dia mula jilat nipples aku..EHHHH!!!.."Sedapnyya nipples syg abang ni..buat abang geram je"..."Ehhh abang ni😣..suka main mainkan irfan".."Abang tak main mainlah..cuba syg bayangkan yg syg ni mcm ibu yg tgh menyusukan anak dia..mesti syg nampak comel kan..😍😍" aduhai dia ni.."syg~~boleh tak syg jadi bini abang..~" pinta manja abang rashid selepas dah jilat semahu mahunya nipples aku .."Ehhh malulah irfann tapiii irfan nakkk sangat jadi wife abang👉👈😍"...."So tak salahkan kalau kita buat anak malam ni😙".."ehhh abang niii tak nakkklahh irfann.." kali ni abang rashid dah baringkan aku kat sofa..dia pulak ada di atas aku sambil tenung muka aku ni..auwww hensemnyaa diaaa!!😍.."Kenapa syg tak nak..abang dah lama nak buat anak dgn syggg"..eh eh dia ni semakin gatal lah😢"sebabbbb 👉👈.." malulah aku nak jawab.."Sebab apa syg~"..suara abang rashid ..Ohhh dear..sangat maskulin..semakin lama semakin dekat muka abang rashid dgn aku..oh tuhannn kenapa dia ni hensem sangat..sekali lagi bibir dia meragut bibir aku yg tak bersalah..dia mencium aku sehingga aku tak mampu menolak dia..lepastu dia turun ke leher aku.."Arghh abanggg sakitt" dia gigit manja di leher aku ..walaupun agak sakit tapi nafsu aku tambah bergelora...malam itu akan jadi saksi segala galanya..sedang aku berkhayal menikmati belaian kasih abang rashid TIBA TIBA dia bangun dan berhenti drpd perbuatan dia tu..ermmm😢😣😢😢kenapa ni!! "Abang 😣😣!!..kenapa berhenti😢".."Hahahaha sorrylah syg..abang rasa lapar pulak" jawab dia sambil bersahaja..ermmm bencinyaa!!!.."Jom syg kita makan nanti sejuk makanan kat dapur tu" ..."Abang~..nantilah makan tu..sambunglah balikkk😶" rayu aku..walaupun malu tapi itulah kali pertama aku merasakan belaian kasih syg seorang lelaki..ohh dear i want it more!!..tapi dia cuma ketawa dan berlalu pergi ...dia tinggalkan aku yg tgh fully naked tu..erggghh jahatnya!..dia dtg balik dengan bawak sehelai baju T Shirt putih yg agak jarang..baju tu pun agak besar.."Syg pakailah baju ni..abang pun ada bawak boxer sekali"..arah abang rashid.."Abang~..marilah sambung balik😣"aku merayu sambil tarik tarik tangan dia..hishhh nampak sgt aku desperate..erggh geramnya.."hahahaha kita makan dulu ok.." tgk tu.. dia ni tak habis habis ketawa..menyampah😤..selepas aku dah pakai baju yg abang rashid kasik..kita orang terus pergi ke dapur utk makan malam yg sepatutnya pada pukul 7.30 tadi..tapi lambat sebab ada something 😍...haihh kenapalah abang rashid buat mcm ni..main separuh separuh..takde stamina ke?..takkanlah kan sebab tgk saja batang dia yg penuh kelelakian..habis takkan takde nafsu kat aku?..tapiii dia ckp dia dah lama nak buat anak dgn aku..erghhh sakitnya hati 😣😑.."Sayang fikir apa tu".."hmm"..saja je aku balas mcm tu supaya dia tahu aku sedang merajuk dgn dia."Sygg..irfan merajuk ke".."takdelah😒".."Habis tu kenapa abang tanya syg just hmm je..ni mesti pasal tadikan".."mana ada😑".."Alahh syg jgnlah merajuk dgn abang..abang minta maaf sgt..bukan abang tak nak tapi..."..."tapi apa!" Tanya aku yg nak sgt dgr jawapan drpd mulut dia yg hensem tu😂.."Abang tak beranilah😅"
.."..haishh kalau mcm tu irfan nak tidolah..abang tido kat luar!"..aku terus acah acah merajuk sampai masuk bilik bagai.."Ehh syg janganlah.."abang rashid terus tahan aku dan peluk aku..kita orang sekarang ni kat atas katil sambil abang rashid peluk erat kat aku...."Lepaskan irfann.." aku meronta ronta seolah olah mcm tak nak dipeluk..ngadakan aku..😂.."Alahhh syg ni...manja tau ..oklah abang beritahu tapi sayang sumpah dulu yg syg takkan beritahu abah tau yg abang beritahu kat irfan.."..."ehh irfan takkan beritahu..sumpah!✋"balas aku yg penuh semangat..tapi apa kaitannya dgn abah.."cerita dia gini.." abang rashid mula bercerita

Flashback

Sebelum abang balik drpd rumah syg pada hari tu..abah syg ckp mcm ni kat abang.."Ohh ya rashid..abah nak ingatkan sesuatu".."Ehh apa dia abah".."kamu datang dekat sikit sini..pakcik nak berbisik" abang pun dekatkan telinga abang kat dia..pastu abah syg ckp mcm ni.."KALAU KAMU BERANI SENTUH MANA MANA BAHAGIAN BADAN IRFAN..PAK CIK AKAN POTONG 🔪 KAMU PUNYE BURUNG..KALAU KAMU DEGIL JUGAK..LEPAS PAK CIK DAH POTONG BURUNG KAMU TU PAK CIK AKAN KASIK ANJING MAKAN😈😈..KAMU FAHAM TAK!!.. "..."😨err s..saya f..f..faham pak cik 😱"..sejak drpd tu abang berjanji untuk cuba kawal sikit nafsu abang kat syg..walaupun abang  selalu lupa dan gagal kawal nafsu..😅

END FLASHBACK

"Jadi nak tak nak..abang kene jaga jugak nafsu abang supaya abang punye batang tak dipotong oleh abah syg"kata abang rashid sambil mengusap usap rambut aku.."Kesian abang" aku peluk dia balik..tak nak lepaskan😍.."hehehe so syg tahulah kan sebab apa abang tak nak sambung tadi.."..."Ermm irfan tahu..irfan minta maaf sebab tak tahu dan marah abang 😢.." masa aku ckp mcm tu..tiba tiba je air mata aku keluar sikit.."Heyy kenapa ni.." ..."Hiks ..hikss😭😭..irfann jahattt "..aku dah menangiss..tak patut aku marah abang rashid.."Takde apalah syg..shuu dah dah jgn nangis..bukan salah syg..abang yg salah sebab tgk cerita blue semalam..kalau tak..semua ni tak jadik"..aku tak balas apa apa..aku biarkan je abang rashid menepuk nepuk badan aku..selesanyaaaa.."Abang~"pinta aku dgn manja.."Ye..syg".."Irfan nak bagitahu..abah benarkan irfan bercuti dgn abang".."APA!!..betul ke ni sygg😃.."..."Haah abang..abah benarkan".."wahhh bestnyaa ..kebetulan abang dgn kawan abang yg lain nak pergi campingg..mesti bestkan kalau syg ikut..kita boleh buat mcm mcm aktiviti seronok..mandi pantai..makan barbeku ".."Bestnyaa abang😍 irfann nak ikut!" Wahh mesti seronok kan kalau aku dgn abang pergi camping.."Tapi abang."aku tak sanggup nak beritahu abang rashid pasal ni...."kenapa syg" dia yg tgh excited gila tiba tiba terhenti bila aku ckp mcm tu.."Abah ckp sebelum.nak gi bercuti..abah nak abang jumpa dia😓"..aku tahu abang rashid mesti takut.."Err betul ke syg😅".."Ye👉👈..abang tak takut kan".."Ehh takdelah..demi syg..abang akan dapatkan jugak izin abah syg...syg jangan risau ok!" Kata abang rashid sambil cium cium aku.."Wahh!! Betul ke..abang hebatlahh!!" Akhirnya malam tu kami berdua dibuai mimpi indah bersama

Keesokkan paginya..abang rashid akan hantar aku balik selepas berada semalaman di rumah dia..banyak yg aku dah buat dgn abang rashisd..hehehehe.."Syg..cuba tgk abang..ok tak abang pakai baju ni"..OHHH DEAR..dia nampak cute sangat pakai baju kemeja warna merah..mcm nak cubit cubit je dia ni😍😂.."Abang ..you look soo handsome..jom cium"..sempat lagi aku😂..agaknya aku ni dah ketagihan dgn ciuman abang rashid sebab sejak akhir ni kami berdua asyik bercium je.."Ok syg..jom pergi rumah syg.." kita orang terus menuju ke rumah aku..aku faham perasaan nervous abang rashid..tangan dia yg berurat tu pun bertukar sejuk dan berpeluh 😂..alala kesian dia dah mcm nak bernikah pulak..sampai je kat rumah ..aku terus bawak abang rashid masuk ke rumah.."Assalamualaikum..abah ..ibu ..abah kat mana"..jerit aku semasa masuk ke rumah.."Ibu kat sini sygg..kat ruang makan"..kami berdua terus menuju ke ruang makan.."Asslamualaikum ibu.." aku bersalam dgn ibu..begitu jugak dgn abang rashid.."Waalaikumusalam..Lahh tak ckp yg rashid ada..kalau tahu ibu masak lebih sikit..ohh ye kamu berdua dah sarapan?.."..."Takpelah ibu..saya tadi dah makan dgn irfan..kan irfan"..kata abang rashid.."Haah ibu..tak perlulah risau..ni nak tanya ..abah kat mana ibu"..tanya aku pulak.."Ohh Abah kamu tu ada je kat bilik bacaan..kamu pergi jelah situ.. ni mesti pasal kamu nak bercuti kan".."haalah ibu..ibu rasa abah kasik tak nanti"..aku risaulah kalau abah marah..ergghh mesti teruk abang rashid kene marah.."Aduhai ibu pun tak tahu..tapi ibu rasa mood abah kamu tengah baik pagi ni..mungkin dia akan kasik kot..cubalah kamu tanya"..kami berdua pandang antara satu sama lain.."Oklah kalau mcm tu..saya nak pergi tanya dulu..irfan boleh tak tunjukkan kat abang mana bilik bacaan"..."Ohh ye..meh sini irfan tunjuk.."...."Semoga kamu berjaya ye rashid.."kata ibu sambil menepuk bahu abang rashid.."Terima kasih ibu"..kita orang terus gagah melangkahkan kaki ke bilik bacaan..tapikan aku baru perasan dah mcm nak jawab exam gayanya😂😂😂.."Wish me luck syg.."kata abang rashid bila dah sampai kat bilik bacaan.."Ermm abang boleh buat.." dan sekali lagi kami bercium di situ..gila kan..nasib baik abah tak bukak pintu..tapi tak lama pun kita orang bercium.."Masukk" arah abah selepas aku ketuk bilik bacaan tu.."Asslamualaikum abah.." .."Waalaikumusalam..ohh irfan..dah balik ye..kenapa irfan".mcm ok je mood abah hari ni..siap senyum lagi..pastu aku perlahan lahan masuk..tak beranilah😅 walaupun mood abah ok..."Hari ni ada orang nak jumpa abah"kata aku sambil saja tgk reaksi dia.."ehh siapa pulak.."..."Abang rashid yg nak jumpa abah👉👈".."Ohh dia ke😒..panggil dia masuk" terus muka abah dah bertukar..aduhai😓..aku terus panggil abang rashid masuk ke bilik tu.."Assalamualaikum abah.."kata abang rashid.."Waalaikumusalam😒..err irfan dah boleh keluar..abah nak bercakap dgn rashid je.." apalah yg berlaku kan..HARAP HARAP ABANG RASHID AKAN OK😓😅




Cinta Si IrfanWhere stories live. Discover now