chapter 20

1.9K 47 11
                                    

Rashid POV

"Shid..apasal si Haikal ikut sekali..bukan kau tak suka dia ke?"...tanya syabani yang kehairanan tengok member dia ni..yelah siapa je yg tak pelik member ajak musuh sendiri bercamping sekali.."Bukan aku yang ajak tapi ini arahan abah irfan😒".."Lahh dia suruh ajak Haikal sekali..habis tu dia suruh wat apa lagi"tanya si Syabani.."Masa hari tu bapak dia dah kasik peraturan yang aku kene patuhi untuk ajak irfan bercuti..termasuklah bawak si Haikal sebagai mata mata abah dia".."Aku kesian dgn kau..cuba kau tengok aku..aku rilek je..siap boleh fuck farhan berkali kali.." bodohkan member mcm ni..dasar lelaki hidung belang.."Malas aku nak layan kau 😒"..hari ni dah lah aku geram dgn irfan..dia seronok je main main air dgn si Haikal tanpa rasa bersalah...pastu tak mintak kebenaran hubby dia utk biarkan dia pergi main main air..kalau lemas mcm mana..cemburu pulak aku tgk mereka bermesra..😤..sakit pulak hati ni..😤"Eh eh..shid..kau cuba tgk si Aiman tu..dia comel dohh" aku yang tengah geram dgn si comel kini beralih pulak kepada budak handsome ni..aku ni tak beberapa minat sgt tgk budak handsome mcm dia tapi si Aiman ni manis..senyuman dia tu menggoda..tgh aku pandang dia..tiba tiba dia balas balik dgn senyuman..aduhh menggoda ah.."Hoi..dia senyum kat kau lah weyyy.."si syabani pulak tak habis habis tolak badan aku.."Aku tahulahh..kau ni pergilah main dgn bf kau tu..drpd tadi asyik ckp pasal aiman je".."Lahh dah aiman tu handsome..body pun baik..perghh kalau dpt ni ..takkan lepas bro" dia ni tak takut ke dgn si Farhan.."Apa yg takkan lepas" tiba tiba je farhan dtg..habislahh Syabani..dia terus diam bila Farhan dtg..tahu kau takut😂😂.."Ehh takde apalah syg..ni kita tgh ckp pasal takkan lepaskan peluang nak mandi pantai..betul kan shid?"kata syabani sambil wat isyarat kat aku..tahu pulak kau nak cover..dedarlah tu😂.."Haahlah drpd kita bincang pasal ni" sebagai member aku kenelah support.."Ohh ingatkan apa..oh ye Abang rashid..Abang dgn Irfan tu...Couple ehh" tanya Farhan.."Haah kita orang kapel..lah kau baru tahu ke😅" aku pelik..takkan si syabani tak cerita kat farhan.."Ohh ..ye memang saya baru tahu..Abang Syabani mana ada beritahu saya😒".."eh eh awak ni..salahkan saya pulak..saya lupalah tu..lagipun awak tak pernah tanya saya"balas Syabani..Haaa kan dah start ..aku tak boleh tgk dia orang ni..ni nanti confirm gaduh pastu bila dah ok sibuk balik beromen😂😂 dah mcm kucing..bila aku nak tgk balik si Aiman ..dia dah takde..mana pulak dia ni.." Abang carik saya ke😄" ishh dia ni tiba tiba je terjah..nasib baik aku takde lemah jantung..kang tak pasal pasal si irfan jadi balu😂.."Hahaha taklah..saya tgh carik orang lain" kene lah cover.."Ohh ingatkan abang rindu dengan saya"🙈 balas si Aiman sambil duduk kat sebelah aku..kalau irfan dgr dia ckp mcm ni..aku rasa mungkin mereka dah tarik rambut.."Shid..aku dgn farhan nak gi bilik jap..nanti kita orang dtg balik ok" ..hah kan aku dah ckp..dah puas bertekak pastu beromen😂dasar musibat dua ekor ni.."Awak!!" Dah kenapa pulak si Aiman ni menjerit.."Ye ye kenapa ".."Boleh tak tiup mata saya ni..rasanya dah masuk habuklah".."Lahh ok meh sini saya tiupkan"..aku tak perasan yg ada memerhati dari jauh..

Irfan POV
"Haikal..terima kasih teman aku main main air kat pantai tadi..dah lama aku tak bermain kat pantai..".."Ehh sama sama .no hal lah"....nasib baik haikal ada..kalau nak harapkan abang rashid..dia asyik tido je😂😂..tapi serious rasa menyesal pulak mandi awal awal tadi..dah tahu nak mandi pantai baik aku takyah mandi..dah kene mandi balik tapi tadi mandi dgn abang rashid😍...aku pun suka haikal ada sekali..sekurang kurangnya bila abang rashid tidur ..aku ada geng nak bermain main..pada awalnya terkejut jugak abang rashid ajak Haikal bercamping bersama..bukan mereka tak sebulu ke?..hehehe takpelah mungkin ini lah masa utk mereka berbaik.."Hoi Irfan"..daripada jauh aku nampak Farhan lari ke arah aku..dah kenapa pulak si Farhan ni.."Aduuuhh semput aku lari😥😥".."Kenapa ni..ada masalah ke?".."Bukanlah..ni aku nak ckp..tadikan aku nampak.." si Farhan cerita daripada awal hingga akhir apa yg dia nampak tadi..katanya dia nampak abang rashid bermesraan dgn si Aiman..bencinya!!!😣😣..sakit hati aku..Haikal yg turut mendengar pun mcm tak percaya .."Ko yakin ke Fan bende ni" tanya Haikal yg nak kan kepastian.."Ishh kau ni.mestilah aku yakin..aku nampak dgn dua biji mata aku ni..baik kau hati hati Irfan ..si Aiman tu drpd dulu suka dgn abang rashid.."..entahlah aku rasa pedih sgt bila dgr perkara mcm ni..tapi betul ke abang rashid curang dgn aku...tapiii..abang dah akui depan aku yg dia cuma cinta dan syg aku seorang je..aku yakin yg abang rashid bukan orang mcm tu..dia ialah orang yg setia.."Ermm ok fan😔..jom kita balik bilik😔"..rasa berat hati ni bila fikirkan apa yg farhan ckp..aku harap sangat ni cerita palsu.

Cinta Si IrfanWhere stories live. Discover now