Rashid POV
"Hoi Shid..aku malam ni tak balik rumah..nak kene siapkan assignment dengan member aku..so kau tak kisahkan kalau aku tak balik?" Kata Azman..Ni housemate aku.."Hmm yelah.." bagi aku Azman ni memang housemate yang baik..sumpah dia memang baik..kadang kadang kalau aku balik lambat..dia akan tunggu aku baru dia kunci semua pintu ...walaupun aku tak inform dia yang aku balik lambat but dia still tunggu..baik jugak dia ni..So malam ni aku seorang je yang ada kat rumah..nak ke aku ajak Azim datang.. haihhh rasa malaslah..aku bukan suka dia sangat pun..bagi aku Azim just my sex patner..kalau dia nak berpisah pun aku tak kisah sebab aku bukan cinta dia..lagipun banyak jantan macam dia kat luar tu..aku cuma sayang irfan seorang je..baby aku tu je yang aku gila gila kan..Syabani seorang yang tahu kisah aku dengan Azim ...dia pernah tanya aku...aku ni tak bersalah kat Irfan ke kalau dia tahu pasal Azim..entahlah weyy..sejak aku berjauhan dengan Irfan ni..aku semakin liar..jujurlah aku dah kembali macam dulu ..seorang kaki playboy..
"Hai awak!"sapa Azim tiba tiba..ishh dia ni buat orang terkejut je.."Hmm..nak apa" balas aku dingin.."Malam ni boleh tak kalau saya datang rumah awak..saya nak mintak tolong awaklah.."..."Mintak tolong apa ".."Tolong cinta saya🙈" dah kenapa dia ni..seperti biasa aku buat bodoh je..malas aku nak layan sikap kebudak budakan dia ni.."Kalau nak datang..boleh je..asalkan tak ganggu i..i sibuk sikit malam ni".."Ermm iyelah awak..nanti malam saya datang ok..bye" dia terus pergi jauh daripada aku..agaknya dia faham yang sekarang ni aku takde mood nak layan dia..maklumlah aku bukan horny sentiasa hingga nak layan dia selalu..tapi bila aku tengok jam..alamak!!..baik aku cepat cepat pergi ke kelas Madam Fina yang macam apa tu..dia tu sejak menjak ni asyik datang bulan..student lambat sikit terus kene sound kat situ jugak..fuhhhh!..nasib baik jugak tadi aku sempat😧 datang awal..kalau tak pasti kene marah dengan Madam Fina..
Selepas selesai kelas Madam Fina..aku nak balik ke rumah sewa aku terus..malas aku nak lepak dengan yang lain..lagipun.. dah berapa hari aku tak cukup rehat sebab buat keje lain..so balik ni aku nak fokus dengan tugasan yang diberi dan rehat secukupnya..Korang nampak tak betapa aku memang sibuk sampai tak sempat layan irfan?..Kalau irfan ada kat sini mesti dia dah faham kenapa aku jarang layan dia..Masa aku tengah on the way nak balik ke kereta aku..aku ternampak Azim tengah berbual dengan lelaki lain..Wahh bukan main rancak lagi dia berbual..siap senyum senyum bagai..yang lagi buat aku geram..Azim tak pernah segembira macam tu bila dengan aku..sial ah lelaki tu..tapi nanti sekejap kenapa aku cemburu pulak ni..bukannya aku suka Azim kan..tapi bila aku tengok Azim gelak ketawa macam tu depan orang lain ..buatkan aku rasa marah pulak..sumpah memang tengah geram gila..Arghh!!..ni tak boleh jadi..aku memang tak boleh tengok Azim dengan jantan lain..aku datang ke tempat Azim dan tarik tangan dia..."Rashid😦!!".."Awak ikut saya!".. Aku yakin dia dengan jantan tak guna tu terkejut..aku peduli apa..tanpa aku cakap apa apa..aku bawak Azim masuk ke dalam kereta.."Awak!..kenapa ni!..lepaskan saya..sakitlah" rengek Azim..dia kesakitan ke?..hati aku lagi sakit kalau dia nak tahu..lepas dah bawak dia masuk dalam kereta..kita berdua masing masing senyap.."Awak kenapa ni..sakit tau tangan saya"soalan Azim memecahkan kesunyian dalam kereta tu..aku perasan jugak yang aku tertarik kuat tangan Azim..mesti dia tengah sakit tadi..aduhhhh bersalah pulak aku.."Apa hubungan awak dengan dia".."Hubungan dengan siapa?..orang tadi ke?..awak..kami takde apa apalah..dia cuma kawan saya je"..."Habis tu yang kau siap ketawa ketawa lagi apasal".."Awak kenapa ni..awak buat saya takut jelah".."KAU JAWABLAH JELAH SOALAN AKU..YANG KAU BANYAK BUNYI APASAL!!" Tanpa aku sedar..aku dah tengking Azim..hampir hampir jugak tangan kiri aku mula naik ke muka dia.."A..A..Awak.."..astaghfirullah..apa aku dah buat ni..aku tekup muka aku dengan kedua dua tangan aku ni..bila aku fikirkan balik...aku hampir nak tampar Azim..mesti dia takut kan sampai suara Azim pun dah tak kedengaran..masing masing cuba bertenang selepas situasi tadi.."Awak..cuba awak jujur dengan saya..Awak cemburu ke tadi?".."Ye!...Ye !..Ye!...memang saya cemburu..kenapa awak mesra sangat dengan lelaki tadi!..awak tak tahu ke yang hati saya sakit bila tengok awak senyum kat orang lain tapi bila dengan saya ..awak macam tak rela!" Aku betul betul luahkan perasaan kepada Azim..Memang betul ke aku dah mula rasa sayang kat dia?..kadang kadang aku nak dia tahu yang mungkin aku dah jatuh cinta dengan Azim..Fuckk ahh!..aku tipu diri aku...aku tak tahulah..sebenarnya aku cuba untuk benci Azim..untuk ignore dia..untuk buat dia benci aku..but this feeling is more powerful than me..walaupun aku selalu cakap yang aku tak sayang dia..tak cinta dia but this fucking perasaan datang jugak!.."Awak😢..terima kasih"..Azim peluk aku..dia peluk aku dengan eratnya..i hate this feeling but in the same time..l love it..Aku pegang muka Azim..jelas muka dia yang kemerah merahan sebab menangis tadi...arghhh dia ni comel gila..ni yang buatkan aku mula cium bibir manis Azim yang merah tu..kami berdua berciuman seolah olah dunia ni kami yang punye.."Awak..nak tak kalau kita ke hotel" tanya Azim..aku yakin dia dah mula bernafsu..begitu juga aku..tanpa aku sedari awan petang tu mula bertukar hitam lalu mula menitikkan air hujan..
YOU ARE READING
Cinta Si Irfan
Teen FictionHi semua 😗😗malulahhhhh..hahahahaha..apa apa pun ni first time tu saya tulis ce rita..selalunya baca je drpd penulis yg lain..hebatlah..mcm mana mereka ada pengalaman yg dramatik mcm tu..apa apa pun cerita ni based on pengalaman cinta saya sendiri...