Jong Suk masuk ke dalam biliknya.Dia memandang cermin dibiliknya,melihat dirinya sendiri. Ketika itu,dia sendiri tidak tahu apa yang dia rasa dan apa yang patut dirasakannya,
SEDIH?
SERONOK?
GILA?
GEMBIRA?
KECEWA?Apa yang aku lakukan tadi? tak masuk akal langsung! Perempuan tu bukannya manusia pun! kenapa?! kenapa aku ditakdirkan sebegini?!
Jong Suk meramas-ramas rambutnya.Dia berasa sangat tertekan dengan perlakuannya sendiri.
"ARGHHHHHHH!!"
Jong Suk menjerit sekuat hatinya untuk menenangkan fikirannya.
TOK! TOK! TOK!
Pintu biliknya diketuk.
"Jong Suk-sshi! kenchasamika?!"
Pembantu rumahnya menjerit kerisauan.
"Nae..kenchana.."
Jong Suk menjerit dengan nadannya yang tenang.Dia terlupa yang dia berada di rumah bersama-sama pembantunya.
"okay, makanan tengahari dah siap, jom turun makan."
Pembantu rumahnya berkata dari luar.
"Nae.."
Jong Suk menjawab malas.Dia menukar pakaiannya dan turun untuk makan.Jong Suk melihat makanan di atas meja.
"Kenapa banyak sangat ni?"
Jong Suk bertanya kerana hairan melihat juadah yang begitu banyak.
"ermm..Han Ara-sshi yang suruh saya bagi tuan makan banyak-banyak."
Nam Jung membalas lembut.
"omma..omma.."
Jong Suk mengeluh dengan perangai ommanya yang begitu berlebihan.Dia duduk dan menjamah makanannya.
❤️👻☠️💀
Jong Suk duduk di sofa sambil menonton televisyen.
TUT TUT! TUT TUT!
Jong Suk membaca meseg yang baru diterimanya.
"Jong Suk-ahh, jom lepak dekat luar. Aku bosan la.."
-Sungjae-Jong Suk tersenyum membaca meseg rakannya itu.
"pergilah main dengan dongsaeng kau."
-Jong Suk-"ani..dongsaeng aku ikut omma aku..pergi shopping!! tak ajak aku pula tu,aku balik dari sekolah ja, maid aku bagitahu yang diorang dah keluar shopping. Jong Suk-ahh..jom lah hilangkan kebosanan aku ni..plezzz.."
-Sungjae-
"nae..arasseo., kaja! aku tunggu dekat depan cafe fav kita tu."-Jong Suk-
"Yeay!! kau macam tahu ja yang aku tak makan lagi..GUMAWOYO!!."
-Sungjae-
Jong Suk naik ke atas dan bersiap untuk keluar.
❤️👻☠️💀
Di cafe.
Jong Suk menunggu Sungjae.Dia telah pun ramen untuk Sungjae.Dia melayari instagramnya. Tiba-tiba Jong Suk terpandang satu gambar..
YOU ARE READING
DREAMS ✅
FanfictionLee Jong Suk.Selepas kemalangan itu,dia mula melihat dunia ghaib.Ya..hijab keenamnya. terbuka dengan sendirinya.Jong Suk masih boleh menerima hakikat tersebut dan cuba untuk membiasakan diirnya dengan keadaan baru yang menyambut kepulangannya setel...