Weyh!! Ni pasal story life aku. Nak cerita pasal mimpi aku. Weyh!! Malu.
First cerita dia macam ni.
Aku tengah serbu naik tingkat atas kat satu bangunan. Adalah kat situ ramai kengkawan aku. Pastu ada sorang kawan aku pi cabut daun yang guna dalam tomyam tu. Daun limau purut. Dia syiok gila pastu pi jerit.
"Weyh!!! Aku dapat daun ni!!!", aku x tau apa motif dia jerit pasal benda tu😂😂
K, aku nak cerita pasal aku. Aku ada sorang crush. Dia dah berpunya. But, he's still my friend. Pastu, aku baru nak naik tingkat atas dia panggil aku.
"Ida! Tolong!", dia bagi bunga ros kat aku. N, aku dapat dah apa yang dia nak aku tolong. Dia nak suruh aku bagi kat gf dia. Ok. Aku pon tolonglah bagi. Tetiba, aku dah bagi, aku pon turunlah balik. X tau nak buat apa.
Pastu, aku tertarik kat sorang ni. Sumpah x kenal. Real life x pernah jumpa pon. Dia tengah main gitar. Aku tersenyumlah sebab dahlah ada rupa pastu, dia pandai main gitar.
Pastu, dia mai kat aku yang ada kat tepi dinding.
"Weyh! Aku x tuntut lagi char kuey teow kat hang lagi, Ida. Petang ni kat pasar malam. Jom ah lanja aku. Aku nak tuntut", k, aku dahlah x kenal dia. Tapi, dia kenal aku macam kami ni dah lama kenal. Macam best friend duh. K, x palah.
Aku pon jalan lah syioknya pergi masuk pasar malam. Aku baru perasan yang aku x pakai kasut or selipar pon. Aku pandang belakang tengok laki yang ikut aku tu. Dia ikut aku ke apa? Dia pon x pakai kasut.
"Weyh. Aku tertinggal beg duit", aku patah balik bila beg duit aku ada kat kedai ayam goreng. Sedap uh. N, btw, aku x tau macam mana beg duit boleh ada kat situ. Aku amik ayam tu makan. Bodo en? Automatik weyh tangan aku pi amik.
"Weyh! Nak beli ni", aku keluarkan duit pastu aku bayar. Tetiba laki tadi tu mai kat aku. Sumpah aku blushing.
"Looo. Nak beli ayam rupanya. Cepatlah", dia pegang bahu aku. Aku takuat😭😭
Aku makan ayam tu sambil jalan nak cari char kuey teow.
Tetiba,
"Ida bangun ida. Nak pi kenduri dah", k, ibu aku dah gerak aku. Aku blushing duh lepas bangun, pi mandi, pakai baju n, sampai sekarang aku masih ingat benda tu.
Sapa pernah alami mimpi camni? Angkatlah bontot anda😂😂
Sumpah malu. Aku nak tau duh sapa laki tu. Dahlah pandai main gitar😍
Petang or malam ni aku update chapter lps ni. Tunggu au😃
YOU ARE READING
[DIBUKUKAN] Pelawak Itu Suami Aku S1 - JJK
Fanfiction[idaekim's romance comedy angst fanfiction] Completed Book 1 (2017-2018) Dibukukan S1+S2 (2018) Jeon Jungkook X Yoo Yeon Gi (S1) Jeon Jungkook X Jung Sara (S2) S1-seorang pelawak, Jeon Jungkook yang tergila-gila pada seorang perempuan yang bernama...