Z pohledu Dominika
Jako každé ráno jsem šel do jídelny s mým typickým úšklebkem. Sedl jsem si ke stolu vzadu v jídelně a po chvilce přišli i kluci. Pohled mi padl na holku, která si šla sednout k protějšímu stolu. Už od pohledu se zdála být nedostupná a svým způsobem dokonalá.
Měla dlouhé rudé vlasy nad zadek a to mě fascinovalo. Nedalo mi to. Musel jsem jí pořád pozorovat.
"Alexa Rodriguez." Vyslovila vychovatelka jméno, které zde nikdy nezaznělo a já věděl komu patří.
*****************
Šel jsem si zapálit za roh jídelny, když jsem spatřil Alexu. Měla zavřené oči a byla plně soustředěná.
Odrazila se, ve vzduchu se otočila dopadla do dřepu a udělala stojku. Wow, umí skvěle tancovat. Že by to byla pouliční tanečnice jako já?
"Jsi vážně dobrá." Podívala se na mě. V očích měla slzy.
"Byla jsem."
"O čem to mluvíš. Jsi skvělá tanečnice."
"Kolikrát ti mám opakovat, že jsem byla, už nejsem." Po tvářích jí stékaly slzy, které se míchaly s dešťovými kapkami.
Nehybně tam stála a pak odešla. Otočil jsem se za ní. Kulhala na obě nohy, jakoby nebyly její.
Vrátil jsem se zpátky na pokoj.
"Hej bro potřebuji, abys mi něco zjistil o Alexe. " Martin dokáže najít a zjistit cokoliv.
"Nic."
"Jak nic? Bezdůvodně by tady nebyla."
"Ve škole měla dobrý známky, ale několik stížností, že je drzá."
"Jo to vím, dál." Přerušil jsem Martina.
"Zmlátila holku do bezvědomí?" Nevěřícně řekl.
"Cože?" Koukl jsem se na monitor a přečetl si to.
"Všiml jsem si, že kulhá na obě nohy, takže by mě zajímalo co s nimi má."
"Několikrát operovaná kolena. Hele tady je taneční video z mistrovství." Měly dobrou choreografii a Alex byla hlavní. Tancovala ještě líp než teď.
"Nemůžu se postavit." Ozvalo se ve videu a já poznal, že ten hlas patřil Alexe.
Na to video jsem se koukl ještě několikrát. Ta holka jí pustila a kvůli ní Alex kulhá. Moment. Tu stejnou holku zmlátila. Šlo o pomstu?
Podle všeho Alex tanec milovala. Vzpomněl jsem si, když jsem já měl zlomenou nohu, ještě několik dní potom jsem nemohl chodit. A jak se pak musí cítit Alex. Poslední operaci podstoupila před tím než sem nastoupila.
Teď už to chápu. Nemůže tancovat. Pro tanečníka to je to nejhorší co se může stát.
ČTEŠ
Nobody
Teen FictionBývala to pouliční tanečnice, opravdu skvělá tanečnice s velkým talentem. Ovšem jeden chybný krok vás může srazit k zemi a vzít vám všechno. Své o tom ví Alex, kterou chyba stála "život".