7. kapitola

4.6K 269 4
                                    

Dlouhou dobu jsem se přehrabovala v jídle, které nevypadalo nejlíp. Nejsem sice moc vybíravá, ale tohle bylo fakt strašný.

Dominika jsem zabíjela pohledem a on mi to oplácel. Nakonec pohledem uhnul dřív on. 

Zvedla jsem se od stolu a šla do pokoje. Myslela jsme jenom na battle a co to pro mě bude znamenat. 

Začala jsem tancovat jednoduché kroky, které pro mě nejsou namáhavé. Hlavně jsem dbala na správnost provedení. 

*****************

"Kdo mě vyzval?" Zeptala jsem se do telefonu a čekala na Marcusovu odpověď.

"Dominik a ona." 

"Jak ví, že se zúčastním?"

"Právě o to jde. Teď se zúčastnit musíš, protože pravý tanečník..."

"Nikdy výzvu neodmítne." Dokončila jsem větu za něj. "Potřebuji, abys mě dal dohromady, čím dřív tím líp." 

"Můžeš se dnes stavit?"

"Dnes mi to neprojde." Zklamaně jsem odpověděla. 

"Fajn, tak se pak ozvi." Ukončil hovor.

Bylo odpoledne a já neměla nejmenší tušení co budu dělat.

Z pohledu Dominica

Alexa mě celou dobu propalovala pohledem. Kdyby mohl vraždit jsem už dávno mrtvý. Vstala od stolu a odešla. Po chvilce jsem udělal to samé. 

Za měsíc až mi bude 18, odsud vypadnu a nikdy se sem nevrátím. Pohled mi padl na menší papírek. Battle.

"Vyzývám Alexu Rodriguez." Řekl jsem do telefonu zatímco jsem volal s partou. Je dobrá tanečnice, ale na mě nemá.

Až teď mi došlo, že ona je královna ulic, jen před tím vzhledově vypadala jinak. Měla černé vlasy do půlky zad a co se týče postavy byla víc "namakaná" ? No asi tak.

Ale má odvahu to se musí nechat. Utéct a pak se zpátky vrátit aniž by si toho někdo všiml. To se nepovedlo ani mě.

Z posledních battlů jsem si všiml, že se zaměřuje na silově náročné kroky. Nebude snadné jí porazit, ale královna je už moc dlouho. 



NobodyKde žijí příběhy. Začni objevovat