Cum am ajuns in Korea , Seul ?!

40 4 0
                                    

Hei .. numele meu este Rebeca ... dar urmeaza sa mi.l schimb in Kyung-soon zis MeyLeen .
Sunt o simpla fata de 14 ani ... Din dorinta de a studia Matematica-Informatica , am ales un liceu in Korea de Sud mai exact in Seul . Parinti mei au fost nevoiti sa imi gaseasca o familie care sa aiba grija de mine . Asa au ales sa locuiesc impreuna cu familia Min .
Familia Min era formata din mama , tata , fratele mai mare si Yoongi , zis Suga .
M am integrat repede in familie si m am atasat repede de noi mei frati . Yoongi la inceput nu m a prea placut , dar pe parcus a inceput sa tina la mine deparca as fi fost sora lui biologica .
Noua mea familie era minunata . Simteam ca ii cunosc de o viata .

                           ***

Inca era vara . Deja eram in Seul de o luna . Mai erau 3 saptamani si incepea liceul . Norocul meu a fost ca eram la acelasi liceu cu Yoongi , dar la profiluri diferite .
Intre timp am cunoscut un băiat super dragut si super de treaba . Numele lui Do Kyung-soo .. coincidența a facut sa avem aproape acelasi nume .
Eu si Kyung-soo am ajuns repede prieteni foarte apropiați . Pentru a nu ne mai confunda numele am hotarat ca toata lumea sa imi zica MeyLeen sau doar Leen .
In cartierul in care locuiam alaturi de noua mea familie , mi am facut multi prieteni , printre care se numara si Pink  . De fapt pe Pink o chema Jisoo .. dar pentru ca ii placea foarte mult rozul toti au inceput sa ii zica Pink .
In scurt timp eu si Pink am ajuns cele mai bune prietene .. 

                         ***

La inceput credeam ca am facut o alegere proasta cand am ales sa ma mut in Korea . Dar acum am realizat ca a fost cea mai buna alegere din viata mea . Simteam ca ii cunosc pe toti de o vesnicie .. ca aici m am nascut .. si ca aici imi era locul ..

Insa asta era doar inceputul . Viata mea nu urma sa fie una roz .
Ce s a intamplat ? Ce urmeaza sa se întâmple?
Asta o sa aflam pe parcursul povesti .

Min Kyung-soon Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum