O amintire .

15 3 0
                                    

*Credeam ca totul s a sfarsit.. credeam ca nu mai e .. ca ultimul lui drum .. a fost ce de pe coridorul spitalului.
Insa ma inselam . Medicul iese din sala de operatie .. transpirat :
-Domnisoara Huang?

Aia eram eu .
-Da .. ce este ? Cum a decurs operatia ? Se simte bine ? Traieste? ...spuneam cu ochii in lacrimi
-Leen .. se aude din sala de operatie .

Mi am aruncat rucsacul pe jos si am alerg spre sala .. am intrat in cea mai mare graba..
Atunci il vad.. pe patul de operatie .. Se trezise repede .
Fara a ma mai gandii ii sar in brate .

-Tao .. Tao al meu .. am crezut ca te am pierdut pe vecie .
-Sunt bine . Nu am sa te las niciodata . Nu acum . Nu . Niciodata .
-E doar vina mea . Nu trebuia sa il las sa tragă. Daca nu eram eu .. nu erai in starea asta . Kris e in coma .. iar tu ai fost la un pas de moarte . Iar LuHan .. LuHan e mort .
-LuHan e mort ? Nu nu nu
-Imi pare rau .. iarta ma .
-E numai vina ta . De ce LuHan ? Trebuia sa fiu eu .
-Tao imi pare rau .
-PLEACA . DIN VINA TA S AU INTAMPLAT TOATE ASTEA .
-Dar .. Tao .
-PLEACA . DACA VREI SA FACI CEVA BINE ?! PLEACA SI NU TE MAI INTOARCE . DISPARI DIN VIATA NOASTRA.
-Daca asta te va face fericit .. am sa dispar . Nu ai sa mai auzi de mine .. nu ai sa mai sti nimic de mine .
-Pleaca .. ce mai stai?

M am îndepărtat usor de Tao . Nu i am aratat durerea pe care o aveam acum in inima .
Mi am aruncat inelul de logdna si am plecat .
Dupa ce am iesit din spital . Yoongi mă astepta afara ... M.a luat in brate .
Plangeam .. nu ma puteam opri .
-Ce s a intamplat? A murit si el ?
-Traieste ..
-Atunci ? De ce plangi ? Unde ti e inelul de logdna?
-Mi a cerut sa plec . Sa nu ii mai caut . Nu vrea sa mai fac parte din viata lor .
-Surioara ..
-E numai vina mea ..
-Nuu . Haide acasa . E tarziu . Daca el asta vrea . Lasa l. Nu e sfarsitul . Eu iti sunt alaturi . O sa gasim noi o cale de a fi bine *

Min Kyung-soon Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum