Dupa ce am depus actele , am hotarat sa mă vad cu Tao .. aveam in cap ideea de ai spune tot lui Pink. Trebuia sa afle totul . Nu o puteam mintii la nesfarsit .
Asa ca l am sunat pe Tao si i am zis ca vreau sa ne vedem . Sincer nu m a luat prind surprindere faptul ca a acceptat .***
Am așteptat ceva pana cand Tao a ajuns .. sincer nu era vina lui . Apartamentul lor era în celalat capat al Seul.ului ..-Hei, aici suntem.
-Hei , ce faceti?
-Bine , te asteptam .Tao ea este Pink . Pink el este Tao ..
-Incantat de cunostita .
-Si eu ..
-Mergem sa bem un suc ?
-Da .. haideți ..
-Kris de ce nu a venit si el ?
-Avea putina treabă.. sti tu ..
-ammm ...
-Treburi de ale lui
-Aaa da .. Kris si treburile lui ..Ne am dus la o terasa si am comandat niste răcoritoare.
Desi era aproape toamna ..in Seul inca era cald ..
Tao si Pink au inceput sa discute .. Eu eram paralele cu ei .. discutau despre haine .. lucruri care pe mine nu ma pasioneaza .
Gândul meu era numai la Kris .. nu mai la imi zisese cu o seara inainte..
Imi era cam teama .. desi deja ma atașasem de Tao si de Kris ..Intr un final cand sa plecam .. apare si Kris .. si in peisaj isi face aparitia Do .. văzându i pe amandoi .. m am aruncat in brate lui Kris ..
Adica nu era prima oara cand o facusem . Kris mi a raspuns la îmbrățișare si m a strans si el tare in brate .
Il vedeam pe Do . Avea ochii ațintiți pe noi .. ii citeam gelozia in ochi .
Doamne ce fata mai avea .
Vrand sa il fac si mai gelos .. fara a ma gandi , de fata cu Tao si Pink ...
L am sarutat pe Kris ..
Kris a reactionat super surprins .. adica era si normal.. Tao se uita la noi si nu stia ce sa creada .. Atunci i am facut un semn lui Kris ... si i am șoptit la ureche
"E doar un sarut , ca sa il fac pe Do gelos . Nu e nimic serios ... Doar un mic joculet ca sa scapam de el din ecuatie"
Kris mi a inteles planul .. putin cam diabolic sa fiu sincera .. dar meh .. asta e .***
Dupa ce am plecat de la terasa .. Kris a plecat cu Tao .. la aeroport din cate înțelesesem.. sa il ia pe acel LuHan .. care si el venise tot din China .
Pink inca era socata .
-Te ai sărutat cu el .. si Do era de fata .
-Stiu .
-Nu esti sănătoasă.
-Adica?
-Daca va vadea Yoongi?
-Il cunoaste pe Kris si pe Tao .
-Serios ?
-Dea ..
-Si gen .. simți ceva pentru Kris?
-Nu ..
-Atunci de ce l ai sarutat .. nu inteleg?!
-Trebuie sa il fac gelos pe Do .. si trebuie sa il indepartez ..
-De ce??
-O sa vezi tu .. momentan nu pot sa iti zic nimic ..
-Bine ... sper ca sti ce dracu faci .
-Stiu ..*Perspectiva Kris si Tao*
-Nu e sănătoasă la cap ..
-Aham tu te ai sarutat cu ea ..
-Esti gelos ?
-NU !
-Ete nu .. pe cine încerci sa minti Tao?
-Pe nimeni .
-Sigur vezi sa nu uiti ..
-Kris mai taci .. vorbesti prea mult .
-Nu ma place idiotule .. a facut o ca sa il faca gelos pe Do .. asta mi a si zis la ureche ..
-Hum .. serios?
-Da .. nu trebuie sa fi gelos ... eu banuiesc ca te place ..
-Ma place , pe dracu ... Azi cand ne am intalnit , m a intrebat de tine ..
-Nu am vorbit cu ea toata ziua ... de asta te a intrebat despre mine ..
-Daca zici tu ..
-Eh .. normal ca eu zic ..
-... amuzant ..
-Cineva s a trezit cu fata la cearceaf ..
-Mdea ..
-Nu mai fi gelos... vrei sa o intreb daca te place ? .
-Huh .. nu
-Bine ... stai asa
- Cee mai e acum?
-Peste doua saptamani e majoratul tau ..
-Aham si ?
-Cum si ? .. o sa fie un party .. logic .. si ai nevoie de o partenera ..
-Si ce propui?
-Hmm o sa vezi tu .. doar da mi timp
-Ai tot timpul din lume Kris ...
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...