Seara trecuta am dormit la Pink .. era deja 7 si trebuia sa plecam spre aeroportul din Seul .. azi se intorcea acasa Do .. fusese in orasul sau natal sa isi viziteze parintii ..
Eu eram deja treaza ... Pink inca dormea ca o vaca ..
-Pink haide e 7 .. la 8 aterizeaza avionul ..
-Si?
-Azi vine Do acasa ..
-Mai lasa ma 5 minute .. haide nu fi rea .
-Haide .. nici 5minute , nici nimic.. acum te ridici din pat si te imbraci ..
-Bine .. stresule ..
-Ha ..?! Uite cine vorbea ..
-Hai taci ..
-Tu sa taci
-Sunt mai mare decat tine ..
-Mdea cu 2 Luni .. amuzant ..
-stiu ..
-Haide esti gata ?
-Da .. nebuno .
-Gata fetelor .. plecati spre aeroport?
-Da .. ne vedem mai incolo .
-O zi buna , doamna Seung .
-Vreti sa va duca tata?
-Nu .. lasati .. o sa luam un taxi.. sau mergem pe jos .. aeroportul nu e chiar asa departe .
-Mda .. in fine .. pa mama ..Iesim din casa si dam sa plecam spre aeroport . Dintr o data aud pe cineva care ma striga :
-Leen .. stai un moment
Ma intorc si il vad pe Kris ... era ranit .. intr un fel .
-Kris.. doamne ce ai patit ? Esti bine ? Cum ai ajuns in starea asta ?
Atunci Kris cade in bratele mele si lesina .
-Pink suna la salvare .. nu stiu .. Kris a lesinat ..
-Stai .. sun acum .In timp ce asteptam salvarea , am incercat sa il tin constient pe Kris .. dar nu a mers ..
-Leen .. deci el e Kris .. despre care mi ai vorbit .
-Da ..
-E chiar mai frumos decat mi ai povestit ..
-Sstiu ..
-Uite salvarea .Salvarea a ajuns la fix .. frate trebuia sa ajung si la aeroport ..
Doctorul de pe salvare m a intrebat ce s a intamplat . I am povestit si i am zis ca nu pot sa il insotesc la spital .. asa ca l am rugat sa aiba grija de Kris .
-Haide Leen . Trebuie sa ne grabim .
Intr un final am ajuns la aeroport . La fix.
L am vazut pe Do si nu mi am putut stapani fericirea si am sarit in bratele lui ..
-Kyung-soooo
-Kyung-soooooon a meaL am strang tare in brate . Începusem sa plang .. atunci Do m a sarutat pe frunte si m a strâns si mai tare in brate .
Pentru o clipă uitasem de Kris .. si de starea in care il lasasem ..Am dat sa plecam .. dar telefonul meu a sunat .. raspund si ii aud vocea lui Kris .
-Kris cum te simti? Cum ai ajuns asa ? . Ce patisei ?
-Nu pot sa iti zic la telefon .. Sunt bine acum.. ai grija te rog .. trebuie sa ne vedem ...
-Ce .. de ce ? . Stai Kris nu inchide .Fuck prea tarziu . Inchisese ..
-Leen scumpa mea .. ce ai patit ? Întreabă Do cam confuz .
-O sa iti explic totul pe drumDupa cum am zis .. i am explicat tot .. si el m a sfatuit sa nu ma apropi asa mult de el .. pentru ca cine stie ce are in cap ..
Nu stiam ce sa cred.. stiam ca DO imi voia binele .. dar se citea in ochii lui gelozia ...***
Timpul trecea si nu stiam ce sa fac . Daca sa ma vad cu Kris .. sau nu ..
Pana la urma am zis ca fie ce o fi .. nimeni nu moare de la o intalnire ..
Asa ca am plecat sa ma vad cu Kris .. dar nu am anuntat pe nimeni.. nici macar lui Pink nu i am zis ..
CITEȘTI
Min Kyung-soon
Fiksi PenggemarMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...