Era foarte intuneric .. nu vedeam nimic in jur .. Aveam un semtiment urat .. dintr o data aud niste pasi si un fluierat .. atunci m am panicat extrem de mult .. Ce dracu sa fac .. unde sa ma ascund .. Pana mea .. nu vedeam nimic .
In momentul ala am simtit o mana calda care o atinge pe a mea ..
Am strigat cat m au tinut plamani dar dupa imi opresc strigatul .. nu vedeam bine cine e .. era cineva inalt.. dupa inaltime parea a fi Kris .. nu am scos nici un cuvant . Dar acea persoana .. se uita la mine .. cred .. cum am zis .. nu vedeam nimic ..
-Te ai speriat ?
-Kris tu erai ?! .. doamne .. Am crezut ca mor aici de inima
-Nu intentionam sa te speri. Dar mi ai spart timpanele ..
-Du te dracu .. Nu sti ce aveam in minte.
-Nu mananc .
-Stiu ... ai sa imi dai niste explicatii, domnule Wu..
-Da stiu .. dar nu pot aici ..
-Atunci unde , Kris?
-Mergem la mine ... acolo o sa fim in siguranta
-La tine ?! In siguranta ?! Nu prea cred ..
-Crezi ca am sa te violez .. sau ce ? ( a spus o pe un ton cam ciudat)
-Te cunosc doar de 3 zile.
-Suntem prieteni .. asa ai zis ..
-Mda bine.. sa zice ca am incredere in tine ..
-Uite acolo e masina mea .Mama .. kris avea o masina .. un Lamborghini Negru mat ..
Imi deschide portiera si ma pofteste in masinaPe tot parcursul drumului nu am scos un cuvintel
-Stie cineva ca ne vedem?
-Nu .. ar trebui sa stie?
-Nu .. e spre binele tau ..
-Kris ma speri .. ce cacat se intampla .. ce aveai azi ?
-Leen .. o sa iti zic totul cand ajungem .. jur ..
-Nu o sa raman peste noapte la tine .. ști bine asta
-Poti sa ramai .. ma jur ca nu ma ating de tine nici macar cu un degetel . Nu sunt pedofil .. pana la urma ai doar 14 ani
-Aproape 15 .. in fine .. imi inspiri teama.. dar si incredere .. nu stiu ..
-Aproape am ajuns ..***
Eram deja in apartamentul lui Kris .. era un apartament de bun gust .. bine aranjat .. se vedea ca Kris nu era cine parea. Era destul de instarit .. ori unde imi aruncam ochii vedeam doar lucruri de firma .. de la Gucci , Zara etc ...
-Kris ai venit ? ( s a auzit o voce dinspre bucatarie)
-Da ..
-E si ea cu tine ?!
-Da .. zic sa vi sa o cunoști..Atunci din bucatarie a ieșit un tip inalt .. avea muschi .. parea un dur ..
-Aham deci Kris .. esti nebun ?
-Ce ai frate?
-Ea e ce ne trebuie noua ? Sa mor eu Kris.. pe altcineva nu gaseai ?
-Taci .. nu fi idiot .. o speri boule ..
-Daca eu o speri , atunci o sa moara de frica cand o sa afle ce trebuie sa faca ..
-ZiTao taci dracu . Nu e momentul sa ne certam
-Daca esti mai mare cu 4 ani decat mine asta nu inseamna ca trebuie sa te ascult .Era total confuza ... speriata si nervoasa.
-Vrea sa imi explice cineva ce se intampla aici ?
-Ok Leen .. deci el e ZiTao .. Si o sa iti fie mentor de KungFu
-kung cee?
-KungFu .. trebuie sa te invat cum sa te bati .. o sa fie cam greu ..
-Sa ma bat?
-Dea .. pari ca o păpusica .. o sa vad ce o sa pot face ..
-Kris .. ce dracu tot zice asta aici?
-Poveste lunga .. o sa iti povestim tot .. dar momentan calmeaza te si stai jos
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...