Am ajuns acasa .. Kris m a lasat la cateva strazi distanta .. sa nu para dubios .
Cobor din masina lui .. si fix in momentul ala il vad pe Do .. ma uit la Kris lung . Si dupa trantesc portiera masini .. Ma indepartez de masina si ma apropiam de Do.
-Ce cauti cu el ? Ti am zis sa stai departe de el . De ce nu ma asculti?
-Do ce ai? Nu trebuie sa te crizezi la mine .
-Nu ma crizez
-Nu chiar de loc .. aberez eu .
-Al cui e tricoul asta ?
-Al lui Tao .. probleme ?
-Huang ZiTao? Ce treaba ai cu el ?
-Il sti pe Tao ? Nu e treaba ta .
-Da il stiu .. am fost amici candva ..
-in fine .. trebuie sa ajung acasa ..
-Aham .. deci nu vrei sa imi zici ce treaba ai cu aia doi .. e si LuHan cu ei ?
-Cine e LuHan?
-Kyung-soon nu face pe Proasta cu mine ..
-Serios .. nu cunosc nici un LuHan .
-Nu merge cu mine ..Atunci m am enervat si i am plesnit o palma peste fata lui Do .
Am plecat nervoasa si cu ochii în lacrimi .. nu imi venea sa cred .. Cum putea sa zica ca mint .. Parca avea incredere in mine .. s a schimbat Do .. nu mai e asa cum il stiam .O spatamana si incepe scoala .
Hmm gandul ca Tao o sa fie in acelasi liceu cu mine ma face sa zâmbesc... ce dracu .. m am indragostit de el .. La dracu ..-Ai ajuns ..
-Scuze ca nu ti am zis , Yoongi .. mi a fost teama ..
-Gata gata .. hai in casa .. mi a povestit Kris tot ..
-Si ?
-O sa avem grijă ca tu sa fi in siguranta
-Mama si tata ..
-.. nu trebuie sa afle ..
-Da.
-Mai e putin si incepem scoala .. o sa fie mult mai usor sa te protejam .. dar trebuie sa o termini cu Do .. stiu ca e greu sa iti cer asta .. dar e pentru binele tau.
-Am terminat o cu el .
-Cum asa ?
-M a vazut cand am coborat din masina lui Kris .. dupa a inceput sa zica nu stiu ce despre nu stiu care LuHan .
-O sa iti povestesc eu tot ... dar nu aici .. diseara cand ne vedem cu Tao si Kris
-Ne vedem cu Tao ?
-... si Kris ..
-Da da si Kris .. bineinteles ..***
-Leen pe unde dracu umbli .
-Scuze Pink ca nu am dat nici un semn de viata .. am fost ocupata ..
-Cu Kris?
-Nu ..
-E nu .. zi mi te ai culcat cu el ?
-Pink nu face pe proasta .. am doar 14 ani .. de ce dracu crezi asta ? Plus ca el are 21 ...
-Bine bine ..
-mhm nu ma crezi..
-Eh sa zicem ca nu cred chiar tot .
-haide o sa intarziem
-Unde mergem?
-In America
-Serios ?
-Nu .. mergem sa depun actele pentru clasa a 9-a ..
-A da .. azi trebuie sa le depune ..*Perspectiva Pink*
Sigur ma minte .. dar trebuie sa o cred-Ai auzit ca o sa fie un baiat nou in liceu?
-Mnu .. cine o sa fie?
-Unu' Huang Zi nu mai stiu cum
-Tao .. Huang ZiTao ..
-Il cunosti ?
-Sa zicem ca da ..
-Ce imi ascunzi Leen ?
-Nimic .. jur .. doar m am certat cu Do .. si nu am o stare buna ..
-De ce nu mi ai zis asa de la inceput? Puteam intelege ..
-Scuze nu vreau sa te aglomerez si cu probleme mele ..*Perspectiva Leen*
Nu pot sa o mai mint .. imi e ceam mai buna prietena .. trebuie sa vorbesc cu Kris .. trebuie sa ii spunem si ei ..
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...