Au trecut cateva săptămâni de cand i am zis lui Pink ..
Totul parea sa fie in ordine .. nimeni nu incercase sa ma omoare pana atunci ..
Fusesem si la majoratul Tao .. in seara aceia ne am sarutat .. in fine .. încă nu formam un cuplu .. si nimeni nu stia de acel sărut..Se apropia ziua mea . Implineam 15 ani ..
-Leen am o veste buna si una rea ..
-Incepe cu aia rea ..
-Vestea rea e ca nu o sa fim aici de ziua ta ..
-Serios?
-Imi pare rau .. eu si Yoongi trebuie sa plecam din oras pentru 4 zile ..*Daca va întrebati .. da .. Pink si Yoongi au ajuns impreuna datorita mie si lui Sehun ..
Apropo eu si Sehun am devenit prieteni foarte buni *-Macar o sa ii am pe Sehun , Kris , LuHan si Tao ..
-O sa te distrezi cu ei 😂 sunt sigura.
-Amuzant .. in fine haide .. trebuie sa ajungem la intalnirea cu Kris ..*Ajungem la apartamentul nostru .. Da ne am mutat cu totii intr un apartament urias din centrul orasului .*
-Ati ajuns ..
-Ce ati zabovit atata?
-Scuze , Kris ..
-In fine . Leen am niste vesti proaste .
-Ce vesti imi mai dai si tu acum?
-Eu si Sehun plecam din oras la sfarsitul saptamanii
-Dar ... Dar e ziua mea .. nu e corect
-Stiu si imi pare rau foarte rau ca nu o sa fim aici .
-Leen si eu o sa fiu plecat ..
-Tu unde ma rog , mai pleci ? ma rastesc la Lulu.
-Ma întorc in China pentru o saptamana . Nu o sa fiu aici de ziua ta ..
-Serios? Toti plecati? Fix de ziua mea ..
-Ne pare rau .. Serios .
-Nu i nimic .. macar Tao o sa fie aici ..
-Da asa este ..***
Zilele au trecut .. ceilalți au plecat .. si ziua mea sosise ...
Stateam in camera mea si ma uitam pe geam .. nici macar nu imi pasa ca e ziua mea .. persoanele speciale pentru mine .. nu imi erau alaturi .Ce rost mai avea?
Tao incerca din rasputeri sa ma faca sa ma simt mai bine ... dar nici el nu reusea sa o faca.*Telefonul lui suna . Tao raspunse .. dar parasise camera in care ma aflam si eu .*
Dupa minute bune de asteptat .. Tao revine .. parea ingrijorat . Atunci îl aud ca imi zice doar atat .
-Haide .. A sosit ziua decisiva , domnișoară Min .
-Ziua decisiva ? Tao ce tot zici acolo?
-Taci si haide .Tao parea total schimbat . Ce dracu se intampla ?
-Uraca in masina . Si să nu aud ca scoti vreun sunet .Înghit in sec si intru in masina . Observ pe bancheta din spate mai mult arme ..
In toata perioada asta in care am stat cu el ai Kris .. M a invatat sa ma lupt. Asa cum zisese la inceputTot drumul am stat tacuta asa cum mi a zis Tao .
Eram in masina de mai bine de 2 ore .. deja nu mai eram in Seul .. Intrasem intr un fel de sat .. dar semana cu un oras mai mic.***
In sfarsit . Tao oprește masina si coboara . Imi face semn sa stau acolo . Fara sa scot vreun sunet .
Deja imi era frica .. ce urma sa se intample ? Si de ce Tao ? Fix el !?Ai adus fata ?
Se aude de afara
-Da .. e in masina. O aduc acum .Tao ma scoate din masina si raman socata .
De fata erau Kris , Sehun si LuHan .-Tao ce se intampla aici ?
-Taci Leen . Nu agrava situatia .
-Ce ai de gand sa faci? Si cine sunt ei .Cand Tao a vrut sa ma dea pe mana acelui om necunoscut .. am auzit un sunet de arma .. si l am vazut pe Do
Am rasuflat usurata . Acum intelegeam totul. De fapt Kris si prietenii lui nu au venit aici ca sa ma "apere" .
Ei erau cei care imi voia rau .
Iar Tao .. ca un nenorocit a profitat de naivitatea mea .Nu stiam ce sa mai cred ..
In spatele lui Do apar Suga si Pink .
Am reusit sa ma eliberez din mainile jegosului ala de Tao .
Sehun se pare ca era de partea noastra .A urmat o lupta crâncenă .
Yoongi a chemat intariri .
Hun Sekong se pare ca facea trafic de carne vie .. iar Kris ,Tao si LuHan erau angajati lui .***
Au trecut deja 3 saptamani de la acel incident .
Eu si Suga ne am mutat inapoi acasa .
Kris , Tao si LuHan au dispărut peste noapte.. fara nici o explicatie ..
Il uram din tot sufletul pe Tao .. cum a profitat nemernicul de mine .
Ma facuse sa renunt la Do .. singurul care ma iubea ..Daca nu era el .. acum cine stie pe unde mai eram . Ii datorez viata mea lui Do .. si regret tot ce am facut
***
Do are o inima mare . M a iertat pentru tot ce am facut .. am luat o de la inceput .. acum fara sa ma mai grăbesc in a lua decizii proaste
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...