Trezeste te Leen .. Aterizam in 10 minute ..
***
Am ajuns.. Buna America .
-Haide ... mi s a zis ca o sa ne astepte cineva aici .
-Cine sa ne astepte ?
-Aa .. stai . Am notat in telefon .. asteapta.
-Bine . Dar nu vreau sa inghet de frig .. totusi e New York .. nu Los Angeles.
-Park Chan-Yeol.
-Cinee?
-El o sa ne însoțească pana la Hotel
-Aamm bine ....
-Ce ai ?
-Nimic ...
-..Ba ai ceva ..
-Sunt bine.. e putit mai greu la inceput .
-Cum te ai acomodat in Korea .. asa o sa faci si aici .
-Stiu ..
-Haide.. cred ca ala trebuie sa fie Chan-Yeol .
-Aam .. bine .***
-Buna .
-Aam buna .
-Eu sunt Park Chan-Yeol . O sa fiu ghidul vostru in New York.
-Esti din Korea , nu.i asa?
-Da .. . Din Seul mai exact .
-Si noi tot din Seul venim .
-Hmm . Frumos .
-Aa .. Haide sa mergem ...
-Leen ... iubito ce se intampla ?
-Nimic ... serios. Doar nu imi place de Chan-Yeol .. imi aduce aminte de Kris .
-Nici acum nu ai uitat de el ..?
-Nu . Nu am cum . Inca din Caraibe ma gandesc la ei. Nu pot sa ii uit .
-Da sigur .
-Do .. Tao a fost important pentru mine . Nu e vina mea .. ca ei au vrut sa profite de mine . Mereu dai vina pe mine
-Nu .. iubito .. nu voiam sa sune asa .
-Lasa ma dracu . Hai sa mergem .***
Chan-Yeol ne a condus la viitorul nostru apartament. Aparen era incapator . Dar dupa ce am despachetat . Nu mai aveai pe unde sa calci ..
In prima seara , Chan-Yeol ne a spus ca o sa iesim in oras . Pentru a ne mai explica unele lucruri .
***
-Bun deci ... Kyung-soon . Maine dimineață o sa plecam spre studio . Trebuie sa iti cunosti noi colegi si sa mai semnezi niste hartii .
-Bine ..
-Kyung-soo tu nu stiu ce o sa faci ... eu ma ocup numai de domnisoara Min .
-Aaham .. eu trebuie sa plec la facultate .
-Apropo Chan-Yeol . Cum o sa facem cu liceul ? Adica trebuie sa incep clasa a 10 a.
-Tot mâine sper sa putem sa rezolvam asta..Chan-Yeol parea un baiat de treaba .. avea 20 de ani .
Hmm era deja Septembrie.. ziua lui Tao era pe 25 . Iar ma gandeam la ei . Nu i corect .. incercam sa ii uit .. Dar nu puteam.Gandurile ma lua.. Do si Chan-Yeol discutau despre facultate .. mhm plictisitor .
Priveam in jur .. privirea mi s a fixat pe un baiat .. semana mult cu Lulu ...
Clipesc pentru o secunda .. si acel baiat dispare ..
In alt loc privesc si vad un baiat care aducea chiar cu Tao .Frate .. De ce totul aduce cu ei ..?!
***
Seara a trecut ..
Dimineata Chan-Yeol ne aștepta la receptie ..
Trebuia sa plecam spre studio .
Do a plecat la facultate .***
In masina stateam linistita fara sa scot vreun sunet .
Chan-Yeol imi explica ce o sa facem azi .Nu il ascultam .. Doar dadeam din cap si aprobam .
Din spusele lui .. ziua asta urma să fie una plictisitoare
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...