Revederea

18 2 0
                                    

-O dar vai .. uite pe cine am ocazia sa revad . Doi tradatori care au vrut sa imi faca rau . LuHan nu e și el cu voi? Acum ce mai  vreti ?! Nu v a ajuns ce mi ati facut ? Vreti sa faceti asta din nou? Credeți ca va cad iar in capcana? Nu .. nici sa nu visati .
-Leen .. asculta .
-Nu vreau sa stiu nimic de la voi .
-Taci si asculta ne . Nu am vrut sa iti facem rau atunci .. dar pur si simplu idiotul ala de Do , a stricat totul.
-Salvadu ma a stricat totul , nu?
-Da ..
-Vezi sa nu .
-Leen ..
-Iar tu sa taci . Esti un nenorocit Kris . M ai facut sa am incredere in tine . Pentru tine renunțăm la tot . Pe Tao nu il invinuiesc chiar atat de mult . Avea 18 ani .. ce dracu putea sa faca .. înafara de a te asculta .
-Leen .. nici unul dintre noi nu voia sa iti faca rau . Cand te am adus acolo .. voiam sa il ademenim pe nemernicul ala . Dupa ce il prindeam , LuHan te ar fi dus intr un loc in care sa fi insiguranta . Dar idiotul ala de Do si frate-tu  au stricat totul .
-Nu iti permit sa il faci pe Suga idiot . Si nici pe Do . E iubitul meu.
-Esti cu el pana la urma ..
-Da Tao .. doar ce credeti ? Ca o sa va iert .. si o sa fiu cu tine Tao ? Ati disparut peste noapte .. fara vreo explicatie .. eu ce puteam sa cred atunci ?
-Leen .. iarta ne ... juram ... am plecat doar ca sa nu ne gaseasca nemernicul ala . Am vrut sa ne întoarcem . Chiar te am cautat dupa 3 luni . Dar Yoongi ne a spus ca nu e bine sa vorbim cu tine .. acum ..
-El stia totul?
-Ne a dat o sansa sa ii explicam tot . Si a inteles .. mai greu .. dar a inteles ..
-Acum suntem aici ca sa iti cerem scuze .. nu am venit pentru a face vreun cantec sau ceva de genul .. am aflat ca esti aici . Si am venit sa ne cerem scuze .
-Si eu ar trebui sa cred tot ce ziceti acum?! De unde stiu daca spuneti adevarul sau ma mintiti iar ?!
-E alegerea ta , Leen . Nu te vom obliga sa ne crezi .. sincer nu ai motive .

Era clar ca spuneau adevarul . Aveau lacrimi in ochii .. trebuia sa ii cred .. sau nu? Nu stiam ce e mai bine ..

-Bine , va cred ..
-Serios .. Leen  .. Doamne
-Dar am o condiție ..
-Orice .
-Nu o sa mai ma mintiti niciodată .. n.o sa.mi ascundeti nimic . Si o sa imi spuneti totul mereu .. Altfel nu .
-Mi se pare corect . Ai dreptate . Meritam asta .
-Si pana la urma trebuie sa fim sinceri ..

Doamne .. in adancul sufletului ma bucuram nespus ca s au reîntors .. inca tineam la ei . Pana la urma mi au fost ca o a doua familie ..

-Do nu trebuie sa afle de voi.
-Stie .
-STIE?
-Da .. si lui i am explicat tot .. e cu LuHan jos .. avem o veste buna ..

Am coborat . Jos erau Chan ,LuHan, Sehun , Do si inca cativa baieti .
-Bun acum ca suntem toti.. am sa va dau o veste .

Humm ce vestea avea sa ne dea Chan .

-Vom forma o trupa K-Pop .
-O trupa ? Ce tare ..
-Ei au venit din Korea special ca sa va dam vestea..
-Bine bine .. dar cine sunt ei ?
-Ei sunt Baekhyng , Suho , Kai , Lay , Chen , Xiumin . Impreuna v om forma EXO .
-Ce ma bucur pentru voi . Si ma bucur sa va cunosc pe toti . Eu sunt Kyung-soon . Dar toata lumea imi zice MeyLeen . Dar prietenii imi pot spune Leen .. cum noi o sa fim prietenii .Imi puteti spune Leen .
-Buna Leen . Ne bucuram sa te cunoaștem .

Baietii era foarte de treaba si draguti ..
Speram sa se inteleaga bine .

Min Kyung-soon Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum