*Revin in prezent*
Ziua asta a fost foarte plictisitoare . Dupa ziua asta . Il urasc pe Chan-Yeol .
Toata ziua m a dus dintr un loc in altul. Ba trebuia sa semnez acte . Ba sa ma intalnesc cu cineva .
Toata ziua asta am facut .
Eram obosita , plictisita si imi era foame ..***
In sfarsit am ajuns la apartamentul meu . Imi era o foame de lup , asa ca am coborat la restaurantul din Hotel .
~apartamentul era intr un hotel~
Mi am comandat ceva si am asteptat sa vina comanda .
Ma uitam pe telefon la niste poze trimise de Pink .. In fata mea , la masa , se aseaza un tip inalt si dubios ..
Am vrut sa plec .. dar acesta ma opreste .
-Surpriza .. si isi da gluga jos de pe cap .Era Sehun .. doamne ce ma speriasem .
-Sehuniee ce ma bucur sa te vad . Ce cauti aici ? Cand am plecat , erai in China .
-Am avut treaba in New York .. si stiind ca cea mai frumoasa si draguta , viitoare cantareata K-Pop e aici .. De ce sa nu vin sa o vad ?
-Hai mai taci .. ca mai e mult pana o sa devin o adevarata cîntăreață .
-Cum asa ? Deja ai semnat primul tau contract .
-Eh.. ai si tu dreptate .
-Do unde este ?
-O sa vina si el curad . Pana atunci eu mi am comandat ceva . Comanda ti si tu ceva pana vine si el .Dupa ce ne au venit comenzile .. Peisajul e stricat de Chan-Yeol .
-Oh nu . Nu el .
-Chan-Yeol? Ce cauta Chan aici?
-Il cunosti ?
-Da . E un vechi prieten , din Seul .-E chiar Oh Sehun sau nu mai vad eu bine?
-Chiar eu sunt .
-Doamne . Frate ce ma bucur sa te vad .
-Si eu .
-Ce faci aici cu Leen?
-Pai il asteptam pe Do .. dar se pare ca ai aparut tu ..
-Va cunoasteti?
-Da . Suntem buni prieteni .. inca de pe vremea lui..
-Nu i spune numele . Te rog.
-Bine bine ..In peisaj si a facut si Do aparitia . In sfarsit.
Am mers in apartament si am stat de vorba cu Sehun si Chan.***
Timpul a trecut .. Era deja 12 noaptea .
Baietii cred ca au mai stat de vorba , dar eu m am culcat .*******************************************
(Dupa 6 luni in New York)Nu s a intamplat mare lucru . Am lansat 3 cantece noi , la liceu totul mergea perfect . Aveam note mari si ma înțelegeam bine cu toti colegii .. chiar si daca uni dintre ei nu ma prea placeau .
Totul era in regula . Pana intr o zi .
***
Eram la studio impreuna cu Nicki si Ronald .
Incercam sa dam de cap unui cantec pentru Chan si Do .~Da da si ei au inceput sa cânte.. de fapt Chan canta de mai mult timp~
-Guys ati auzit ca o sa vina azi un nou baiat ?
-Hum .. cine vine , Nicki?
-Unu' .. a nu stiu sa ii citesc numele .. zici ca i in Chineza .Chineză?
-Stai asa .. lasa ma sa vad si eu .
-Bine .. uite aici ..
-Ce scrie , Leen?
-WU YI FAN ...!?
-Ce il cunosti?
-Din pacate da ..Cum se putea .. Kris? Se intoarce din nou . Nu e posibil .. vai de capul meu .. daca ar afla Do ..
Daca o fi si Tao cu el ? Sau LuHan ? .. doamne ce dracu sa fac .. ar trebuii sa plec .. ar fi mai bine daca nu m ar vedea ..Fuck . Tarziu.. uite l ... Doamne cat s a schimbat ... dar tot frumos a ramas ..
Stai ala de langa el e Zitao ?
Sincera sa fiu .. acum are 19 ani .. doamne ce s au schimbat amândoi .. dar au ramas la fel de frumosi-Gasca .. haideti sa ii cunoasteti pe baietii ..
Nu aveam ce face .. trebuia sa merg..
-Deci ei sunt Wu YiFan..
-Puteti sa imi ziceti Kris .
-Iar el Huang ZiTao ..
-Tao .. e mai simplu .
-MeyLeen?M au vazut ... nu e de bine ..
-Doamne nu imi vine sa cred . E chiar ea ...
-Leen ne a fost dor de tine ..
CITEȘTI
Min Kyung-soon
FanfictionMin Kyung-soon ajunge sa fie o cantareata K-POP foarte cunoscuta . Dar trecutul ei este unul crud ... Dupa ce Kris si Tao o tradeaza .. se reintoarce in bratele lui Do .. acesta intelege toata povestea si incearca sa ii aline durerea . Dar cu timp...