doğum günü

38 5 1
                                    

Bugün Deniz'in doğum günü olduğunu hatırladım ve direk gardurobuma yaklaştım ve kıyafetlerime baktım bir elbise seçtim ve giyindim elbise siyah renkte göğüs ve sırt detayları olan şık bir elbiseydi..
   Giyindikten sonra makyajımı hafif yaptım elbise dekorteli olduğu için ..
Herşeyim hazırdı aşağıya inip meral abla ya sordum nasıl olmuşum diye "fıstık gibi"dedi bu benzetmesi hoşuma gitmişti..
Meral abla benim hizmetçimden daha çok annem öldükten sonra annem olmuş gibi idi..
   Dış kapıya doğru yöneldim x bara gitmek için Deniz 'in doğum günü neden orda oluyordu bilmiyordum.
    Kapıyı açarak dışarı çıktım ...kapıda beni Deniz'in arkadaşı Serkan bekliyordu..
"Bahar buraya gel ben götüreceğim"dedi
Aslında beni DeniZ'le alabilirdi ..Daha sonra serkan'la arabaya bindik tam arabayı çalıştıracaktıkı "ehliyet kemerini tak "diye emir verdim.
"Ne önemi var ki ehliyet kemerinin"dedi
"Ben annemi,babami trafik kazasında kaybettim aslında kaza hafif atlatilacak bi kazaymis ama ehliyet kemeri takılı olmadığından öldüler"diye cevap verdim..
   Birşey demeden ehliyet kemerini taktı ve sonunda o karanlık caddeye gelmistik (aslında Deniz bu karanlık sokakta ne isi var karanlık isim var derken bundan mi bahsediyordu)bilmiyordum ...
   Sonunda x bara vara bil miştik.
İçeri girdim ama Serkan girmemişti.içerde o kadar kişi vardı ki adım atılacak yer yoktu.Sonunda bir ses duydum Bu Denizdi şarkı söylüyordu...
      Uzaktan Seviyorum Seni
         Kokunu Alamadan
        Boynuna sarılamadan
        Yüzüne dokunmadan
         Sadece SEVİYORUM..
Diye bir şiir okudu ama bu şiiri kime okumuştu beni görmediğini sanarak ilerlemeye çalışıyordum ...ama o beni gördü sanırım yanıma geldi kolumdan kavrayarak belimi kendine doğru yaklaştırdı
Normalde bir tane yüzüne vururdum fakat  Damla bize bakıyordu bu yüzden devAm ettirdim
   Ben kendimi ona daha çok yaklaştırdım...öylece gözlerine baktım...takı Serkan gelip"hadi yapışık ikizler ayrılın parti daha yeni başlıyor "diyerek bizi birbirimizden ayırdı.
   Daha sonra pasta kesme zamanı gelmişti..
Pasta çok gösterişli diyildi neyse daha sonra kesti pastayı yedik .....Sıra hediye zamanına gelmişti herkes verdi hediyesini ben ise bir kitap hediye ettim kitap iki aşkı anlatıyordu.Daha önce serkandan Deniz'in kitap okumayı sevdiğini söylemişti ...Bende kitap aldım kitabı beyenmis olmalı ki yüzü ilk defa gulumsemeye dair bir iz olmuştu.
   Daha sonra içeri bir kız geldi mavi gözlü uzun boylu sarışın bir kız Deniz'in kulağına birşeyler fisildayip  gulerek oda dolu olan yere gidiyordu merak ettiğinden DeniZ'le
"O kız sana ne dedi"diye sordum
"Sana ne"diye ters bir tavır kullandı
"Sadece merak etmistim"dedim kırgın bir sesle
"hem sen benim neyim oluyorsunki "dedi
İşte bu kalbimi çok kırdı ....bu yüzden hızlıca asonsöre doğru koştum ağlıyarak neden kalbim bu kadar acimisti ...bilmiyordum.
    Arkamdan hızlıca"Bahar ,Bahar "diyerek hızlıca koşmaya başladı ...
Ben asonsöre bindim ayağıyla asansörü bekletti içeri girdi ..ben tam çıkacakken kolumdan tutup geriye çekmişti...bir anda asonsor çalıştı.
     "Ne oldu diye"sordu
Tam cevapliycakken asansör birden durdu ışık söndü ben çığlık atmaya başladım ,ama Deniz'i göremiyorum anlaşılan Deniz'in de karanlık fobisi vardı .....
  Yaa sonsuza dek asonsorde kalırsak....
      Seni kaybetmek istemiyorum Deniz...

küçüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin