Tuğçe ağırkaya'mı demişti.Benim uzun zamandır bir ablam'mı vardı.
"Ab-ablam'mı dedin"diye şaşkınlıkla sorarken Deniz ise bizi izliyordu olan biteni anlamak için.
Derken Ablam yani Tuğçe birden bana sarılmaya başlayıp şunları dedi
"Yaa hep bir kardeşim olsun isterdim ama zaten yetim hanede vardı kardeşlerim ama öz olması başka"diyip beni yanağımdan öpüp
"Eee bu yakışıklı kim tanıştırsana"derken ben ve Deniz şaşkınlıkla ona bakmakla yetiniyorduk.
"Bana herşeyi anlat"dediğimde ben koltuğa oturdum onu dinliycekken Deniz'de oturdu merak etmiştir büyük bir ihtimal."Bahar ben babamı ve annemi görmek istiyorum"demesiyle ağlamam bir olmuştu o an Canım o kadar acıyorduki.
"Ne oldu kötü bir şey mi oldu ha Bahar Ha Şöyle"dedi
"Öldüler abla bizi bırakıp gittiler"dedim ama ne çabuk kabullenmiştim onun Ablam olmasını.Ama beni diyil onu bırakmıştı.
"Bahar benim hayallerim vardı ölmediler de ne olur onları görüp koklamak duymak bir kere seni seviyorum kızım demelerini isterdim Bahar en çokta en çokta bana masal anlatmasını isterdim Bahar sana anlattımı tadı nasıl ha seni seviyorlarmıydı"dedi küçük çocukmuş gibi devam etti
"Bahar ben anne ve baba ne demek bilmiyorum anlat bana masalmışcasına ha anlat ne olur ben hep yetim hanede acaba öz annem ve babam kim derdim acaba beni seviyorlarmıydı diye merakla gökyüzüne bakardım ve dün yeni annemi ve babin nerde olduğunu öğrendim ama orda yoktunuz buraya geldim ve sen bana öldüler diyorsun"
Bana bunu diyip kollarımı tutup salladı bir anda kendimi kaybettim ve Deniz beni kucaklıyarak kaldırdı.
......Gözümü açmamla Deniz'in dudağıma yapışması bir olmuştu.Ama bir anda Denizi Ablam çekince yarım kalmıştı .
"Hey artık bu kızın başında ben varım annesi ve babası benim ne zaman bu kızı isterseniz o zaman öp yada istemezseniz git"demesiyle şaşırdım ama beni şaşırtan Deniz'in cevabi idi
" O benim alın yazım onsuz olmaz"diyip yanağımdan öpüp"ben gidiyorum yarın görüşürüz"diyip gitmişti.
Tuğçede odadan çıkacakken"bugün yanımda yatarmısın Tuğçe"dedim yanıma yatıp sarıldı bir anne sıcaklığında "Bana Abla de bal küpü"demesiyle"Abla beni sakın bırakma annem ve babam gibi arkamı bana dönme"dedim bana daha sıkı sarılarak"asla evlensen bile o zübbeyle ben yine senin yanında yatıcam"dediğinde gülmeme engel olamamıştım."Seni seviyorum abla"dedim"bende seni yer cücesi"diyip o güzel anne kokan kokusunu içime çekip gözlerimi kapattım.
....
Deniz 'in ağzından
Mutluydum çünkü artık Gözüm Bahardan yana kalmıycaktı o cafı Tuğçe kimseye vermez Benim küçük Baharımı.Eve girdiğimde abim ve küçük kız kardeşim oturma odasında sarmaş dolaş uyumuşlardı işte bu gerçek kardeşlik sembolüydü.Üstlerine birşey örtüp odama çıkmıştım.Aklıma Bahar'ın instegram hesabı varmı diye düşündüm en sonunda Bahar_ağırkaya diye buldum ve direk resim ve yorumlara baktım.Çok güzelim biliyorum:)
Çüş ya çok güzel çıkmıştı kesinlikle bu hesabı kapattirip birlikte olan fotoları koyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
küçüğüm
Romanceaşkla hayatta kalmaya çalışanların umudunu yitirmeyenlerin yaşadığı hikaye