O gün hastanede kalmıştım.işte o gün neden olmadığını bilmediğim şey için baya ağlamıştım.
Bir kaç gün sonra Deniz hastaneden çıkacak.Ama ben hastanede kalamazdım çünkü yarın tarihten sınavdık.Bu yüzden eve gitmiştim evimi çok özlemişim .Odama girer girmez direk uykuya daldım.
Sabah okul kıyafetlerimi giyindim ve okula gittim .okulda bir kişiyi gördüm Cem derin benim sırama oturmuştu.
"Oooo Bahar hanım sonunda gelebildiniz"dedi sırıtarak gerizekalı suratına bir tane vurucan onu istiyor gerizekalı ne olacak.
Ha bu arada bu Cem Derin benim eski okulumdan bana aşık bir çocuk ya doğru kim bana aşık olamaz ki.
Egomu takmin etmeyi bırakıp Ceme doğru dönüp"ne işin var senin burda"diye çirkefleştim.
"Ya hiç böyle yapılır mı Bahar .Ben artık bu okuldayım"dedi
Nasıl ,neden gibi sorular sorabilirdim ama sormadım aklım Deniz'de idi acaba DeniZ'le bizi biliyor muydu.Ama ne yani çıkmıyoruz bile flört aşamasındayız galiba yada ben öyle biliyorum.
"Sen sormadın ama ben söyleyeyim,Seni çok özledim."dedi ve bir anda kolumu tutarak bana sarılmaya başladı."Bırak beni"diye debelensemde nafile.
Bir anda kolumdan tutulup geri çekilmemle bir olmuştum.Karşımdaki Deniz idi Ama beni şaşırtan şey ise Ceme yumruk atamsı idi
Ama en önemli şey şu Deniz'in burda ne isi var.
Deniz'in ağzından
Bahar evine gittikten sonra bende yarın okula gidebilmem için yalvarmakla meşguldüm doktora.Ama kabul etmemişti Ben Deniz Ağırkaya kabul etmeliydiki etti.Nasılmı para herşeyi çözer.
Kesinlikle Baharı yanlız birakmamlıyım okulda bir sürü başı boş gezen çakallar var sonuçta.
...
Sabah olmuştu hala ağrılarım var idi Ama aldırış etmedim abim ve annem ,kız kardeşim ,Babam tepki göstersede umrumda deyil benimki orda yanlız ne yapar sonra.
...
Okula gelmiştim Bahara Süpriz yapıcaktım ki.
Karşımda gördüğüm manzara karşısında şok oldum.
Bahar benden başka birine nasıl sarılırdı nasıl.
Hemen yanlarına koşup o çocuğa yumruk attım.
...
Baharın ağzından
Deniz'in ani hareketiyle şok olmuştum.Durdurmak için araya girdim ama hala sataşıyorlardı.
En sonunda öğretmenlerden bir kaçı araya girince durmuşlardı Deniz'e dönüp"ne işin var burda"dedim
Ama bir şey demeden sınıftan çıktı bende peşinden koştum elinden tutarak bir sınıfa girdirip kapıyı kitledim.Anahtarı bluzumun içine koyup Deniz'e döndüm.
"Aç su kapıyı Bahar"dedi
"Konuşucaz"dedim sinirle
"Konuşmıycaz "dedi sanki bir küçük çocuk misali çok kıskanmısti
"Lütfen bak açıklamama izin ver ne olur"dedim
"Aç kapıyı ne olur aç üzülemni istemem"diyerek sinirlendi
"Açmam sen inatçıysan ben daha inatçıyım bak hem beni dinle ne olur ya bizim aramızda bir şey yok billahi sadece eski okulumdan bir arkadaşım"dedim ağlayarak
"Neden sarıldı neden Bahar"diyerek elini cama hızlı bir şekilde vurunca camlar eline batmıştı.
"Ayyy Deniz"diye bir feryat koparmıstim.
Elindeki camları çıkarmaya çalışırken. Elini benden hızlı bir şekilde çekti ve bana öyle bir baktıkı sanki öldürecekti ben onun tüm hatalarını affederken o beni affetmemişti.kapiyi açtım daha fazla kalamazdım o karizmatik Pokemon suratlı hödüğüme.Kapiyi çarparak çıkmisti ardından bende cikmistim.
Bir kolumu hızlı ve kesinlikle sert bir şekilde omzumdan çekilmem bir olmuştu bu yüzden kanörför borusunun keskin tarafına kolum siyrilmisti ama kaynıyordu .karsimdaki Cem idi"o kimdi Bahar"dedi
"Artık senin sayende hiçbirşeyim"diyerek sınıfa gitmiştim.
Deniz kendi tayfasıyla cam kenarına geçmiş oturuyor tayfa elif ,bora,kıvanç,berkay ile oluşmaktadır .
Sınıfa girince hoca merakla bana baktı"Bahar kolun kanıyor"demesiyle
Deniz'in ayağa kalkması bir olmuştu.
Bana doğru gelerek beni tuvalete götürüp"kolunu aç"dedi
Açtım ve koluma pansuman yaptı tam gidecekken kolumdan tutup"Deniz hala birlikte miyiz"diye sordum
"Olmadıkki şuan birlikte olalım "dedi
Bu lafı duyunca hızlı bir şekilde yere çoktum endişelenmiş olmalı ki
"Bahar bir şey mi oldu"dedi
Suratina ona aciyormuşcasina bakıp
"Sanane"diyerek sınıfa girdim
"Ne oldu"diye merakla soran inciye bir şey demeden masya kafamı yasliyarak olanları dusundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
küçüğüm
Romanceaşkla hayatta kalmaya çalışanların umudunu yitirmeyenlerin yaşadığı hikaye