asonsör

35 5 3
                                    

Asansörün durması ikimiz için de yeni bir başlangıç olacaktı.
   Yinede karanlık fobim olsun olmasın kendimi toparlamaliyim hepsi Deniz için...
     Deniz'e baktım yere çökmüş ayaklarını elleri tutacak şekilde bir arkaya bir öne doğru sakın ol sakın ol diyerek fısıldanıyordu...
  Ona doğru eğilerek sakın ol dedim "olamam"dedi...bende"benimde karanlık fobim var el ele verirsek yenebiliriz dedim"evet anlamına gelecek şekilde kafasını salladı  ...bana yaklaşarak belimi sıkı sıkı tuttu ve başını göğsüme yasladı ve bana tuhaf tuhaf sorular sordu"sevgilin varmı"falan filan tüm yaşadiklarimi anlattım ona neden bu mahalleye geldigimi falan..
   Tam ben ona sorularımı soracakken belime tırnaklarını geçirerek kafamı ondan yana çevirdim bir anda (dudaklarim ,dudaklarına )çok sıkı bir şekilde öpmeye başladı....
    Daha sonra serkanin sesi geldi "nerdesiniz diye" buradayız diye bağırdım Deniz "tam yerinde geldi "diye isyan ederken yanık  kokusu geldi burnuma nerdendi ....
    Serkan kapıyı açtı ikinci katla birinci kat arasında kalmıştı..ve işte yangın varmış partinin. Olduğu yerde asonsor u saracak birazdan hızlı olun diye emir verdi Serkan.
"İlk sen atla"dedi Deniz
"Hayır olmaz"dedim
"Hadi ilk sen atla Deniz"dedi Serkan
Hemen Deniz atladı ama asonsor daha yukarı çıktı..tabi benim yükseklik korkum vardı....
"Benim yükseklik korkum var"dedim Serkan bir merdiven bulmak için aşağıya inmişti.
"Lütfen atla Bahar senide kaybedemem"dedi ama ne demek istemişti..
Hadi atla seni tutarın ben dedi
Bu yüzden ona inanıp atladim ama tam ustune düştüm..ağır olacagimi düşündüğümden ustunden kalkmak istedim.tam kalkacakken belimi eliyle kavrayarak ölene kadar bu pozisyonda durabilirim dedi
"Zaten şimdi ölecegiz"diyerek ustunden kalkıp elinden tutarak aşağıya indik o arada serkanda bize katıldı ...disari cikabilmistik ...disaridaydi herkes bizi merak etmistti tek kişi dışında Damla....
Biz Deniz ve ben ambulansta tedavi edildikten sonra evime gelmistik.
"Bu gece beraber uyuyalimmi"dedim
"Birşey demeden tamam dedi"

Daha sonra odama geldik odami inceledikten sonra bluzunu çıkartarak yatağıma uzandı...
Bende pjamlarimi giyinip yatağıma gittim ...Bana sımsıkı sarılmıştı ..yüzüm yüzüne çok yakındı.yuzunu incelemeye başladım o prüzzsuz yüzünü ..
     O kocaman elmacık kemiklerini
"Nefesin elmacık kemiklerime değerken uyuyamam küçüğüm"
Dedi Deniz .....Sonra 
"Seni Çok Seviyorum"dedim
"Bende seni "dedi Deniz bana
Düşünsenizeeeeeeee

küçüğümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin