Gözlerim yanıyordu.Kalbim hiç olmadığı kadar acıyordu.Nedenini bilip yada bilmemem birşey değiştirmiycekti.
Yanımda Deniz olmayınca.
Nasıl,Neden yoktu Niçindi hepsini anlatacağım.
O gün parkta o konuşmaları yaptıktan sonra aklıma bana ilk tanışmamızda anlattığı kötü işlerim var demedi merakına yenik düşüp sordum
"Deniz karanlık işlerim var dediğinde ne anlatmak istemistin"dedim
Gözlerime baktı sanki kötü bir şey varmışcasına .
Sanki en fazla ne olabilirdi ki diye düşünüp.
"Söyle"diye emir verdim
Ona bir özgüven gelmiş gibi ağzından şu kelimeler çıktı.
"Araba hırsızlığı"dedi
Nasıl olur ya hem zengin hem araba hırsızı.
"Sen mi"dedim ama o sırada gözümden yaş geldiğini anladım.
Başını onaylarcasina salladı.
Artık bilmiyordum hırsız biri ile olabilirmiydim.kalbim ağrıyordu.Ağzımdan şu iki kelime çıktı hıçkırarak .
"Seni seviyordum,her gün yüzünü görmek için ölüyorum"diyerek ağaya kalktım ama onda çıt yoktu ağlıyarak koşmaya başladım parkın çıkışında arkamı dönerek ,Deniz'e baktım ama o çardakta hiç bir şey yokmuş gibi oturuyordu.
Onun bu davranışı sinirime gittiğinden koştum,koştum,koştum ve en sonunda x bara gelmiştim.Neden her zaman ayaklarım beni buraya getirmişti bilmiyorum.
Ama burda bir dakika bile duramazdım bu yüzden evime doğru yürüdüm.Tam arkamdan iki adam "Bu Deniz'in ki deyilmi"dedi
Arkami dönüp
"Artık diyil"dedim
Ama keşke söylemeseydim kolumdan çekip beni karanlık çıkmaz sokağa getirmişti.
Bana ne yaparlardı,en fazla öldürürlerdi diye düşünüyorum.
Derken bir sarışın bir çocuk buraya gelerek "bu o kızmi"dedi
Bana doğru eğilerek güzelmiş dedi.
Bana "ya benimle çıkarsın yada burda seni öldürürüz"dedi
Öldürse ne kaybedecektimki sanki ama kendime kıyamadım.
"Tamam"dedim ve beni kolumdan tutarak kaldırdı ve bana"Artık Deniz 'in etrafında aşkımızı yaşayacağı"dedi
"Ne alaka Deniz"diye şaşkınlıkla baktım.
"O piçi benim eski sevgilimi çaldı bende onunkini çalacağım"dedi
........
Sabah olmuştu hala dünün etkisindeydim .
Okula gitmek için dışarı çıktım ve bir baktım o çocuk yani ali beni kapıda bekliyordu.bana arabaya binmemi işaret ederek arabaya bindi.
Beni okula bırakacakmis ama Deniz görürse diye düşünürken okula gelmiştik ve bir baktım Deniz arkamızda sandimki gelip beni alinin elinden alır diye ama yüzüme bile bakmadan okula girdi neden erken gelmişti nedendi.
Okulun içine girdiğimde herkes Deniz ve damla 'dan bahsediyordu .
Sınıfa girdim İnci "duydunmu Damal ile Deniz çıkmaya başlamış"diyince
Damlaya koşarak kafasına bir kafa attım ve onun şaşkınliğigla yere düştü
O an beni şaşırtan şey ise Deniz'in Damla'ya yardım etmesi idi bana hiç böyle dokunmamısti lan.
Deniz bana doğru yaklaşarak "neden yaptın bunu"dedi
"Asıl sen nasıl yaparsın bunu"dedim ağlayarak
"Sanane kızım sana mı sorucam ha sen Ali ile çıkarken bana sordun mu ha bütün mahalle senden bahsediyor
Ama biliyor musun ben seni farklı biri sanmıştım"dedi
....
Okul çıkışı Ali okulun ordaki cafeye gelmemiş istedi .
Oraya gittim bana beni çok sevdiğini falan dedi.
O an burnuma tanıdık bir koku gelmişti anlatmıştım Deniz idi bu kokunun sahibi bir baktım buraya doğru geliyordu diycem ama yandaki masya bir kaç arkadaşıyla oturdu.
Ben"Ali ben seninle çıkamam artık Deniz 'le alakam kalmadı"diyerek ağlamaya başladım
Elini uzatarak gözyaşımı sildi.o an Deniz'in gözünün burda olduğunu anladım.
"Artık o başkasının "dedim ve o sırada masadan kalkarken masaya dizimi çarpmamala ağlamaya başladım.
Ama fazla Alinin yanında durmamak için kapıya doğru ilerledim.
"Denizi çommu seviyorsun"diye bağırdı.
"Evet "diyerek ona baktım bana bakıyordu"evet onu çok seviyorum ama galiba o beni sevmiyor ki bana güvenmiyor,hoşcakal Ali seni hiç unutmıycam "Diyerek çıktım...
........
Eve gelmiştim ve içimi birine boşaltmak istiyordum çareyi bir kâğıtta buldum ve içimden geleni yazdım....
....
Her geçen gün biraz daha acıyor canım.
Her geçen gün biraz daha kan kaybediyor hayallerim.
Su alan bir gemi misali ,her geçen gün yavaş yavaş batıyorum.
Uyu acını unutursun diyorlar ,şimdi uyumak istiyorum.
Uyumak ve acımı sonsuza dek unutmak istiyorum.
Artık bir gün gelecek diye beklemek istemiyorum.sana şiirler yazmak istemiyorum.
Şeniz anlatmak istemiyorum.seni hatırlamak istemiyorum.bana yaşattıklarını unutmak istiyorum.
Ama sen unutma sen hiç unutma deki "onu hiç umursamadım değer vermedim salam aşık oldu de,söylediklerini hiç dinlemedim dahada çok sevdi de,günlerce mesaj attı tek kelime etmedim de,üzdüm onu çok üzdüm de,Onun bir kadın olduğunu umursamadan defalarca gururunu ayaklar altına aldım de,o üzüldükçe ben sevindim de,onu sevdiğimi söyledim en çokta en çokta buna inandı de"Hadi de utanma kırmızı kurdeleler tak kendine .ama unutma sen bana bunları yaptın diye bende gidip başkasına bunu yapmıycam aksine onu öyle mutlu edeceğimki yerinde olmadığın her güne lanet edeceksin.artık unutmak istiyorum seni .bir şeyi değil bir çok şeyi unutmak istiyorum .
Bir rüya vardı yarım kaldı unutmak istiyorum.
Bir yabancı vardı bir yabancı kimdi adı neydi unutmak istiyorum..
Kalemimden bu sözler çıkmıştı .
Birden telefonun sesine irkildim .Arayan Deniz'in en iyi arkadaşı selen .
"Ne oldu"dedim.
"Deniz'e ne yaptın"dedi
"Ben birşey yapmadım"dedim
"O yüzden mi hastanede"dedi
"Ne "diyerek şaşkınlıgimi belirttim
"Bak kızım tamam Ali ile çıkmanız sahte olabilir ama Deniz hakkında bilmediğin çok şey var ama şimdilik hastaneye gelmen lazım "dedi
"Tamam geliyorum dedim.
.......
Hastanedeydim ve Deniz bileklerini kesmiş çok kan kaybetmiş . Onun kanı benimkiyle aynı olduğundan ben vermiştim kanı ve yandaki yatağa yatırılmistim.
Deniz uyanmıştı ve bana şunları dedi
"Affettin mi beni"
"Tabiki salak seni affettim"diyerek yanına oturdum .
"O zaman öpüşelim "dedi
"Çüş"dedim
"Ne kızım hem bu sana ders olur"dedi
"Ne dersiymiş o"dedim
"Ali ile çıkman onun sana dokunması"diyerek dudağıma doğru yaklaştı ve beni öpmeye başladı kısa bir süre sonra dudağımın acıdığını hissettim çünkü gerizekalı dudağımı ıstırıyordu.
"Salak"dedim diyerek yüzüne şaplak attım.
"Küçüğüm"diye bağırdı özlemiştim küçüğüm demesini.
"Evet senin küçüğün"dedim
"Benim küçüğüm"dedi
Benim küçüğüm
...................................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
küçüğüm
Romansaaşkla hayatta kalmaya çalışanların umudunu yitirmeyenlerin yaşadığı hikaye