[10.] Když bruslí kouzelník aneb Bradavické Vánoce

34 8 0
                                    

MajdaMarshmellow si dnes pre vás pripravila poviedku o HP, takže hlavne Potterheadi, hor sa do čítania! 💙

⛄⛄⛄

Celé Bradavice pokrýval sníh, hladina Černého jezera byla zamrzlá tak akorát na bruslení. Studenti se pomalu probouzeli. Jedna jedenáctiletá dívka byla vzhůru celou noc, protože se nemohla Vánoc dočkat - Lily Evansová. Potichu vstala z postele a přistoupila k té, která patřila její blonďaté spolužačce a kamarádce v jedné osobě.

,,Gemini,'' strčila do ní. Dívka jen něco nesmyslného zabrblala a spala dál.

,,Gemini, vstávej,'' drcla do ní už o trochu víc.

,,To hoří nebo co?'' zívla a se zavřenýma očima čekala na odpověď.

,,Jsou Vánoce,'' vypískla šťastně.

,,Je sobota, z postele mě nedostaneš.'' přetáhla si peřinu přes hlavu, uvelebyla se a znovu se pokusila usnout.

,,Jdu ma snídani a až se vrátím, oznámím ti dnešní program!'' zatleskala sama sobě.

,,Ahoj Severusi,'' pozdravila tmavovlasého chlapce.

,,Ahoj Lily,'' pozdravil ji také a začal se hrabat v kapsách.

,,Něco pro tebe mám, ale obávám se, že jsem to nechal na koleji,'' jeho úsměv z tváře zmizel.

,,Nevadí, já pro tebe dárek mám,'' vytáhla knihu, kterou měla po celou dobu za svými zády.

,,Chaloupka strýčka Toma!'' zajásal.

,,Pamatuji si, jak jsi o ni celé dny básnil, tak jsem ti ji koupila.'' pokrčila rameny.

,,Děkuju moc!'' objal ji.

,,Jaké máš na dnešek plány?'' zeptala se ho.

,,Zatím žádné a ty?'' mávl nad tím rukou.

,,Chtěla bych naučit Gemini bruslit, chceš jít s námi?''

,,Nemám brusle,'' namítal.

,,Stačí boty, akorát budeš asi víc padat,'' usmála se na něj. ,,No nic, musím tu ospalkyni vzbudit, určitě nevstala. Za hodinu tady, ano?''

,,Vstávat!'' zakřičela rudovláska dívce už po několikáté do ucha, tentokrát s tím rozdílem, že to říkala spíše peřině než ji.

,,Gemini, mně už dochází nervy!'' skřížila si ruce na prsou. ,,A nebo ještě něco zkusím,'' usmála se škodolibě. ,,HYDRUS, OKAMŽITĚ VSTAŇ NEBO ZA TEBOU POŠLU TVÉHO OTCE!'' podařilo se ji napodobit i hlas madam Malfoyové a proto se Gemini tolik vylekala, po pár vteřinách už stála naproti ní. ,,Jdeme bruslit!'' zajásala Lily.

,,Co to je?'' nadzvedla obočí. Otočila se k posteli a začala ji stlát, vzhledem k tomu, že v Manoru dělali všechno skřítci měla značnou nevýhodu a uklízení ji trvalo vždy dlouho.

,,Takové ježdění na ledu ve speciálních botech,'' Lily začala hrabat rukou pod svojí postelí a když přestala držela věc, která přišla dívce dost divná a velice nepraktická.

,,To je snad ještě horší než lodičky,'' odfrkla si.

,,Jsou to brusle, to jsou ty speciální boty, díky kterým můžeš jezdit po ledu, tyhle ti půjčím, jsou sice starší, ale poslouží stejně.'' podala ji je s úsměvem.

,,Super,'' i přes slova nevypadala moc nadšeně.

,,Jo a půjde s námi i Severus,'' oznámila.

Vianočná koleda (Adventný kalendár)Where stories live. Discover now