Dnes prichádzame s poviedkou od Akzuz123 a dúfame, že sa vám bude páčiť. 🌹
⛄⛄⛄
"To snáď nieje možné!" Nahnevane si dievča podupkávalo nohou po zemi.
"Dnes je finálny diel Súboj titanov a ja musím ísť pomáhať pomáhať so svetielkami! Prečo?!" dupla nohou po koberci.
"Pôjdeš tam a basta! A nechcem počuť žiadne výhovorky!" Odvrkla mama.
"Ale..." zamrnčala.
"Nie!!!!!!" sčervenala mama, "pôjdeš tam a kľudne sa aj roztrhni!" zakričala a ďalej sa venovala výzdobe vianočného stromčeka.
"Mám tých najhorších rodičov na svete! Týrajú deti!" mumlala si cestou do chodby. Obula sa, obliekla si bundu a vyrazila. Nadýchla sa a vykročila. Urobila krok keď tu spadla, noha jej uviazla aspoň v polmetrovom snehu.
"Môže byť tento deň ešte horší?" To však nemala vravieť, spadol na ňu sneh zo strechy. Vyhrabávala sa z neho veľmi ťažko, bol mokrý, takže bol ťažký. Keď sa konečne dostala k chalupke, víťazoslávne sa usmiala. Tu už vonku čakala pani Sypká. Bola to nepríjemná žena v stredných rokoch, s vyčesanými vlasmi dohora až jej ťahalo obočie. Jej jastrabie oči ju sledovali, čakala kedy urobí chybu a ona sa jej za to bude môcť vysmiať. Bohužiaľ, čakalo ju sklamanie, tentokrát sa jej nešmyklo a ani sa nepotkla o neviditeľný kameň. Prišla neistým krokom ku nej.
"Tu máš zoznam čo všetko treba urobiť. Dúfam, že to nepomelieš" predcedila pomedzi zuby.
"Nebojte sa" neisto sa usmiala. Keď pani Sypká odišla, začítala sa do zoznamu.
"Utrieť sneh z rastliniek??? Preskočilo jej? Veď to tu je ako botanická záhrada!" Sťažovala sa. Zobrala štetček a začala čistiť každu rastlinku. Prebehla hodina a pol kým mala všetky kvety hotové.
"Postaviť snehuliaka?" Odfrkla si, "ľahké". Bohužiaľ nebolo, 2x ju zavalilo, 3x mu spadla hlava, 1x sa odkotúľal z kopca. Keď skončila, snehuliak bol kopa snehu s mrkvou a hrncom.
"Posledné! Rozvešať svetielka?" Vzdychla si. Išla po rebrík a svetielka. Rebrík si oprela o stenu a začala vešať. Vyliezla na strechu a aj tam to začala zdobiť. Nanešťastie sa jej šmyklo a spadla. Bola zamotaná do vianočných svetielok, spadla na snehuliaka a sneh dopadol na rastlinky.
"Nieeeeee!" Ozývalo sa na cele mesto, "môže to byť ešte horšie????!!!!" Rozzúrila sa. Tu k nej pribehol psík a označkoval si ju.
"Nenávidím svoj život!"
YOU ARE READING
Vianočná koleda (Adventný kalendár)
Short Story24 dní, 24 príbehov, 9 ľudí a jedna silná vianočná atmosféra. 🎄 Adventný kalendár na spríjemnenie sviatkov a posilnenie vianočnej nálady v podobe vianočných príbehov od rôznych ľudí z rôznych perspektív. #14 in Short Story - 26.12.2017