kolme | aaron

687 47 5
                                    

Kuulin askeleita, jotka päättyivät ovelleni. Sit se räsähti auki ja faija astui vihaisena huoneeseeni. Se otti mua kauluksesta kiinni ja nosti ilmaan seinää vasten.

"Saatanan penikka", se sanoi ja mätkäisi mua nyrkillä turpaan. Mä pystyin tuntea kuinka sen suusta lentävät pisarat osui mun naamalle.

"Etkö sä parempaan pysty", naurahdin. Se kiristi otettaan ja mätkäisi mun kunnolla seinää vasten.

"Sä menit vasikoimaan siitä mitä tapahtui. Ei tollaset juoruämmät minnekkään pääse", se karjui ja löi toisen ja kolmannenkin kerran. Nyt uskaltauduin itsekkin mätkäisemään sitä ja kunnolla. Mutta siitä se vasta suuttuikin. Lopulta mä istuinkin lattialla joka paikka sotkeutuneena mun nenästä tulleeseen vereen.

"Sun pitäs oppia kunnioittamaan vanhempias." Kuulin sen sanovan ennenkuin se lähti menemään. Nousin istumaan ja pyyhin veret nenästäni ja suupielestä pois.

"Onkse totta?" Kuulin Amandan äänen ovelta kymmenisen minuuttia äskeisen jälkeen. Käännyin katsomaan sitä päin ja nyökkäsin. Amanda käveli huoneeseeni ja istui viereeni lattialle. Se laittoi sen käden mun olalle lohduttavasti. Kuten mä jo sanoin. Se oli enemmän Emilin kaltainen.

FLASHBACK

Kävelin kotiin taas yhden illan jälkeen, kun mä palasin ryyppy reissulta Leon luota. Avatessani oven kuulin naurua.

"Hei lopeta!" Kuulin nuoren naisäänen sanovan nauraen. Kävelin peremmälle jonka jälkeen kuulin faijan äänen.

"En mä voi", se naurahti. Sen jälkeen ei kuulunut mitään, paitsi voihkaisu. Kävelin käytävää pitkin jolloin äänet muuttuivat selvemmäksi.

"Mä rakastan sua", kuulin faijan sanovan ja perään tuli vaimea voihkaisu.

"Mikset jätä vaimoasi?" Naisääni sanoi. Siinä kohtaa tajusin, että faija pettää mutsia. Taas.
Saapuessani portaiden alapäähän huomasin faijan keittiössä, jonkun naisen kanssa. Se näytti ainakin puolta nuoremmalta kuin faija. Nainen istui keittiötasolla ja faija suuteli sitä. Ilmeisesti ne oli ollut siinä jo jonkin aikaa, sillä molemmilla oli vain alusvaatteet.

"Silloin tää ei olis näin hauskaa", faija sanoi naiselle. Nainen kietoi kätensä faijan niskan taakse nauraen.

"Kauanko meillä on aikaa?" Nainen kysyi. Faija katsoi kelloa.

"On meillä vielä." Se sanoi suudellen naista. Ollessani vielä pienessä humala tilassa astuin lähemmäksi pariskoa.

"Mennäänkö johonkin mukavempaan paikkaan?" Nainen sanoi. Yhtäkkiä huomasin, että faija tuijotti mua vihaisesti. Se tuli luokseni ja veti minut syrjään ettei sen niin sanottu rakastaja näkisi. Se otti mua kauluksista kiinni ja nosti ylös.

"Jos sä meet kertomaan tästä kellekkään mä lupaan pilata koko sun loppu elämäs" , se vaan sano ja heitti mut maahan. Nousin ylös ja lähdin takaisin Leolle puhumatta tapahtuneesta mitään. Mun onneksi Leo ei edes kysellyt asiasta. Pari kertaa se mainitsi mun olemuksesta ja kyseli mistä se johtui. Muuten se antoi mun olla ihan rauhassa.

FLASHBACK LOPPUU

"Haloo?" Kuulin Amandan huhuilevan.

"Mm?" Pudistelin ajatukset päästäni ja käännyin katsomaan siskoani.

"Eroaako äiti ja isä?", Amanda kysyi multa varoen. Ihankuin se olisi luullut, että mä hajoaisin siitä lauseesta, vaikka se hyvinkin ties ettei mua niitten ero kiinnostanut.

"Toivotko sä, että ne eroais?", se kysyi. Katsoin sitä yrittäen hymyillä. Amanda tiesi, etten tule faijan kanssa toimeen, mutta se tiesi myös sen, etten mä tykkää nähdä meidän mutsia surullisena.

vastakohdatWhere stories live. Discover now