Wanda, Doktor Strange'in yardımları sayesinde büyü güçlerini nasıl kullanacağını ve yaptığı büyülerin bedelinin ne olduğunu öğrenmişti. Peki şimdi ellerine bulaşan kanı temizlemek için zamanında Pietro'yu kurtarmak için yapmadığı şeyi yapmayı göze alacak mıydı?
***
"Bunların sorumlusu sensin Wanda, oğlumu öldürdün. Ve buradakilerin her biri senin yüzünden öldü. Beni anlıyor musun? Sen bir canavarsın."
Wanda dizlerinin üstüne çöküp kulaklarını kapatmış ağlıyor ve feryat ediyordu. Çünkü Tony haklıydı, her şey onun hatasıydı.
Sen bir canavarsın!
Tony Stark'ın sözleri kulaklarında çınlamayı kestiğinde, ve etrafındaki savaşın sesleri yok olduğunda, Wanda iç sesini duydu. "Ben bir canavarım."
Yedi Ay Önce...
"Wanda!"
Wanda kendisine seslenenin kim olduğunu görmek için arkasını döndüğünde etrafta kimse yoktu. Derin bir nefes aldı. Gerçekten burada sıkıntıdan ölmek üzereydi. T'Challa, Wanda'nın Wakanda'da büyü yapmamasını rica ettiğinde Steve bunu onaylamıştı. Wanda güçlerini kullandığı taktirde onları bulmaları kolaylaşabilirdi- en azından kıza söyledikleri neden buydu, ama Wanda gerçek nedenin, güçlerini nasıl kullanacağını hala tam olarak bilmemesi olduğunu biliyordu.
"Wanda!"
"Vis?" Wanda heyecanla seslendi ama kendisine seslenen kişiyi hala göremiyordu. Bunun başka açıklaması olamazdı! Vis onu ziyarete gelmişti!
"Beni bul."
"Burada güçlerimi kullanamam, Vis," dedi genç kız, sesin geldiği yöne dönerek. "Oyun oynamayı bırak, hadi."
Bir çift el kızın arkasından yaklaşıp omuzlarını tuttuğunda, Wanda heyecanla o elleri tuttu ve Vis'e doğru döndü. "Sen de kimsin?" Karşısında gördüğü kişinin Vision ile uzaktan yakından alakası yoktu. Wanda ellerindeki Hexleri hazırda tutarak sorusunu tekrarladı. "Sen de kimsin?"
"Doktor Strange." Dedi orta yaşlı adam, havada süzülürken. "Sana güçlerini, Kaos Büyüsü'nü, nasıl kullanacağını öğretmeye geldim, Wanda Maximoff."
"Kim olduğunu bilmiyorum ama seni yerin dibine-" Wanda ayaklarının altında açılan portaldan düşmeye başladığında sözü yarıda kesilmiş, yerini kızın çığlıkları almıştı.
Doktor Strange kızın düşmekte olduğu portala balıklama atlamış, kıza yetiştiğinde "Buradan kurtulmanın yolunu bulduğunda seni 177A Blecker Street'te bekliyor olacağım," dedi ve gülümseyerek "eğer kurtulamazsan, yerin dibinde görüşürüz," diye ekledikten sonra yok oldu.
Uzun bir sürenin sonunda Wanda telekinetik güçlerini kullanarak havada durmayı başardığında önünde beliren kapıdan içeri girdi.
Altı Ay Önce...
Wanda açtığı portallar ile malikanenin içinde dolaşıyordu. Doktor Strange bunun çok tehlikeli olduğundan yaklaşık bir milyon kere bahsetmiş olsa da, büyü kullanmayı -ve Dormammu'yu yenmeyi- hile yaparak öğrendiğini de kendisi söylemişti. Yani kısacası, hile yapmak o kadar da kötü olamazdı bazen.
Hem yaklaşık bir aydır her gece Wakanda'da açtığı portalla buraya geliyor olması da bir nevi hile sayılıyordu. Yani kısacası, Wanda'ya hile yapmayı Doktor aşılamıştı en başında.
"Oraya gitmeni önermem," dedi Stephen, Wanda'nın arkasından yaklaşarak. "Daha önce de seninle bu evde bilmediğin odalara girmemen konusunda bir anlaşma yaptığımızı sanıyordum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masters of Infinity (stony)
FanfictionOdin dünyada kim olduğunu hatırlamadan yaşarken, Thor, Loki ile dünyaya dönmüş, Doctor Strange'in de yardımıyla babasını aramaya koyulmuşken; öte yandan Tony tüm arkadaşlarını geri kazanmak için bir plan yapmıştır bile. Kabul etmese de kazanmaya çal...