Infinity Warriors Part 6: Thanos is Coming

62 3 0
                                    

Carol Danvers, Koruyucularla birlikte Dünya'ya gelişinin hemen ardından Nick Fury ortadan kaybolmuştur. Ama bundan çok daha önemli konuları vardır. Gamora ve Nebula, Thanos'u Yenilmezler'e tanıtırken, beklenen savaşın çoktan geldiğini fark etmişlerdir.

***

"Yani sen şimdi hamilesin, öyle mi?" diye sordu Sam.

"Wanda ile ikimiz, evet." diye yanıtladı Natasha, adamı.

"Ekipte iki kadın var, ikisi de hamile." diyerek gülümsedi Rhodes. "Avengers Hamileler Birliği."

Natasha koltuktaki yastıklardan birini Rhodes'un kafasına fırlattı, ama adam eğilip bunu savuşturdu.

Bucky ise yere düşmüş olan yastığı kadına geri getirdi ve arkasına koydu. "Rahat mısın?"

"Gayet iyiyim." diye cevap verdi Natasha. Sonra ekibe döndü. "Hamileyim sadece, bir bacağım ya da kolum kopmuş gibi davranmayın."

Steve bakışlarını kızıl kadından kaçırırken, Tony odaya girdi. "Kim nasıl davranıyor, tatlım?"

Natasha gözlerini devirdi. "Bir de sana anlatamam, Tony."

"Ne kaçırdım ben?" diye fısıldadı Tony, Steve'e.

"Hiçbir şey." dedi Steve aynı fısıltıyla.

Tony omuz silkip boşverdi. "Buzdolabına fazladan çikolatalı pasta mı koysak?"

"Clint hepsini yer," dedi Natasha. "Doymak nedir bilmiyor."

"Bilmez miyim? Mirasımın yarısı onu doyuracağım derken gitti."

"Çok komiksin Stark." dedi Clint, elindeki cips kasesi ile salona girdiğinde.

"Elin doluyken savunma yapmasan mı?" diye sordu Bucky.

"Ha ha." diyerek cevap verdi Clint. "Bu Nat için."

"Ben de hamileyim baylar." dedi Wanda arkadan.

"Sana da Vision getirsin artık." diyerek Natasha'nın yanına oturdu Clint.

Vision, genç kıza döndü. "Gerçekten istiyor musun? Hemen getirebilirim."

Wanda başını olumsuz anlamda salladı. "Teşekkürler, canım çekmiyor."

Tony abartıyla gözlerini devirdi. "Hiç çekilmiyorsunuz. Ben garaja geri iniyorum."

"Sanki sana gel de sohbete katıl diyen oldu." diye geveledi Natasha.

Tony, Bucky'e döndü, "Biliyor musun? Sen onu hamile bırakmadan önce, gayet kibar bir kadındı."

"Bence hâlâ öyle." diye yanıt verdi Bucky.

"Pek sanmıyorum," diyen Tony'nin kafasına çoktan yastık gelmişti.

"Eğilmeliydin." dedi Rhodes.

Tony ona döndü. "Görseydim, denerdim dostum." Sonra yeniden Bucky'e döndü. "Bak gördün mü, eskiden kafama bir şeyler... yok yok fırlatıyordu, hatırladım."

Steve gülümsedi. "Herkes aynı."

Natasha başını koltuğun arkasına yasladı ve derin bir iç çekti. "Bazen sizinle nasıl aynı evde yaşadığıma hayret ediyorum."

Tony omuz silkti ve geldiği yoldan garaja geri gitti.



Sanctum Sanctorium'a portal açamadığı için yolun ortasında beliren Billy, koşar adımlarla kapıya ulaştı ve içeride birinin olması umuduyla kapıyı yumruklamaya başladı.

Masters of Infinity (stony)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin