Legacy Part 5: Infinity Gauntlet

72 3 0
                                    

Nebula kız kardeşinin gerisinde bıraktığı güncenin yardımıyla Thanos'u bulacağı yeri öğrenmiştir. Öte yandan Wakanda'da bir avuç kalan Yenilmezler ise Kaptan Marvel'dan beklenmedik bir haber alır ve hepsi son bir görev için zırhlarını kuşanırlar.

***

"Yirminci üçüncü bölüm"

Thanos'un Gezegeni (tam lokasyonu yaşayan sadece iki kişi tarafından biliniyor)

Nebula, Milano'yu gezegende yaptığı taramanın sonucu tepsin ettiği bölgeye yakın bir yere indirmişti. Aklındaki tek şey deli Titan'dan intikam almaktı. Sonsuzluk Eldiveni adamda olduğu için genç kadın çok fazla bir şansı olmadığını biliyordu, ama yine de bunu yapmayı aklına koymuştu ve Nebula bir şeyi aklına koydu mu, onu başarana kadar pes etmeyi asla bilmemişti.

Ufukta Thanos'un evini gördüğünde robotik gözünü kullanarak bölgeyi hızla taradı. Thanos'un bahçede olduğunu görmüştü. Uyuyordu. Nebula bunun ona saldırmak için en iyi fırsat olduğunu biliyordu. Hızla sırtındaki barları eline alıp eve doğru koşarken onlara elektrik yükledi.


Ruhlar Diyarı

Gamora, Hope'un serumu için toplamakta olduğu bitkileri yarıda bırakıp bir az önce karşısında beliren adama baktı. Söylemek istediği pek çok şey vardı, ama ona artık ağzını açacak kadar bile değer vermiyordu.

"Özür dilerim." dedi Thanos, kızına bakarak.

"İlk sefer için mi yoksa ikincisi mi?" diye sordu Gamora, tekrar işinin başına dönerken.

"Gamora-"

"Seni burada gördüğüme sevindim aslında, hak ettiğini bulmuşsun."

Thanos gülümsedi. "Tam olarak burada sayılmam." dedi, Gamora'ya bir adım daha yaklaşırken. "Bedenim hala evimizde."

Bu cevapla Gamora gülümsedi. Nebula'nın burada olmadığını biliyordu ve kardeşini o kadar iyi tanıyordu ki, bir şekilde onun Thanos'un nerede olacağına adı gibi emindi. Thanos'un burada tutmak onların buradan kurtulması için çok büyük bir fırsat yaratabilirdi, çünkü bu sayede Nebula fark edilmeden ondan Eldiven'i alabilirdi. "Biliyor musun," dedi onun gözlerinin içine bakarak. "seni affetmek istiyorum."


Wakanda -El Dorado- Altın Şehir (Africa)

Carol Danvers bütün gece uyumamıştı. Thanos'u bulmak için binlerce farklı yöntem düşünmüştü ama bunlardan hiçbiri onu nasıl yeneceklerini açıklamıyordu. Sonunda çağrı cihazında Milano'nun bir gezegene iniş yaptığına dair sinyal aldığında genç kadın Nebula'nın Thanos'u bulduğunu biliyordu. Bu gezegende kardeşinin intikamını almaya çalışan bir Nebula'yı durdurabilecek hiçbir güç tanımıyordu Carol.

Carol odasından çıktığı gibi diğer kahramanları toplamaya koyuldu. Hızlı bir şekilde hareket etmeliydiler, çünkü bu ellerine geçen ilk ve son şans olabilirdi.


"Strange burada olsaydı, ya da Wanda-"

Carol, Clint'in sözünü kesti. "Onlar aramızda olmayabilir," dedi. "ama bizde de Thor var."

Thor arkadaşlarına bakarak konuştu. "Daha önce hiç denemedim, ama?"

Tony uzun süren suskunluğunu bozarak "Kaptan Marvel pek çok şeyi biliyor gibi," dedi. "Neden Mjölnir'i ona vermiyorsun ve kendisi denemiyor önce."

Masters of Infinity (stony)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin