Sehari sebelum berlangsungnya MAMA,song jihyo dan exo bertolak ke Incheon Airport untuk menghadiri MAMA...
'unnie..unnie rasa kita jumpa exo tk kat airport nanti' tanya jihyo kepada managernya.
'jumpa kut..tapi tk tau lh kalau diorg punya flight sama ngan kita atau tk' jawab manager jihyo.
'ouhhhhhh' jawab jihyoo
*harap-harap lah jumpa ngan exo nanti* bisik hati jihyo
Manakala di kereta exo,
'hyung..hyung rasakan kita jumpa tk ngan jihyo noona nanti' tanya baekhyun
'entahlah...tapi hyung harap kita jumpa dia nanti' jawab suho
'samalah' jawab member yg lain
'korang rasa ramai tk fans kita yg tunggu kita kt airport nanti' tanya chanyeol
'mestilah ramai...kita kn popular' jawab chen dengan bangganya
'kau tak yah nak bangga sangatlah chen kita popular pun sebb exo-l...kalau takda diorg sapa lah kita' kata do
'aku setuju ngan apa yg do hyung cakap tu' kata kai..dia memang bersyukur sebb exo-l sentiasa berada di sisi mereka ketika sedih dan gembira terutama sekali apabila tao,kris dan luhan keluar dari exo...ketika itu mereka mendapat banyak kritikan daripada fans mereka yg tidak setia kerana mereka menganggap keluarnya tao,kris dan luhan adalah berpunca daripada exo tetapi exo-l yg setia dengan mereka sentiasa memberi semangat utk mereka bangkit dan meneruskan perjuangan sebagai exo ot9..
'hehe sorrylh..aku bergurau je td' kata chen
'hmm takpa ...kitorng tau kau bergurau je td' kata suho
Akhirnya mereka sampai di Incheon Airport.Mereka terus di banjiri dengan lensa kamera dan teriakan daripada fans yg telah menunggu mereka sebaik sahaja mereka turun dari kereta.Mereka terus berjalan dengan laju sambil dikelilingi bodyguard yg mengawasi mereka daripada tercedera.Member exo yg melihat fans mereka berteriak mula melambaikan tangan sambil tersenyum manis kepada fans mereka.
'hyung kita nk duduk mana ni' tanya kai
'entah lh ...manager kita pun entah hilang kemana' kata suho..tiba-tiba manager mereka sampai lalu membawa mereka ke sebuah bilik utk mereka berehat sambil menunggu flight mereka.
'baiklh ini bilik khas utk artis yg pergi ke MAMA...jadi kita akan duduk sini sambil tunggu flight kita ok' kata manger exo
'ok hyung 'jawab exo dengan gembira
Manakala jihyo yg baru sampai di airport juga dibanjiri dgn lensa dan teriakan dari fansnya kerana dia terlihat cantik bagai bidadari dengan memakai baju seperti di bawah
Song jihyo mula berjalan dengan laju sambil melambai dan bersalaman dengan fansnya yg hadir...tiba-tiba dia pelik kerana manager nya membawa dia ke sebuah bilik menunggu padahal sebelum ini dia tidak pernah tahu bilik ini wujud di Incheon airport lagipun selama ini dia hanya duduk di bangku yg disediakan utk menunggu flightnya.
YOU ARE READING
MY CRUSH IS JIHYO NOONA
FanfictionEXO -grup terkenal di dalam dan luar negara -mempunyai 9 org member -meminati song jihyo -berebut utk memenangi hati songjihyo SONG JIHYO -pelakon terkenal luar dan dalam negara -ahli running man -seorng yg baik dan kadang kadang seorng yg garang ...