Kwangsoo memberi lirikan kepada kai dan suho yg sedang bersembunyi utk menyerang henda grup jihyo dan sayeon..
"hyung,kai taknak lah serang jihyoo noona.Kai tk sampai hati."kata kai
"kai ingat hyung pun nk ke.Tkpe kita serang dulu grup sayeon noona lagipun grup sayeon noona dan jihyo noona berpisah tu so lebih mudah lah kerja kita."kata suho
"ok hyung, kai setuju je tp lepas grup sayeon noona dh out nnti grup jihyo noona camana"tanya kai
"nnti lah hyung pikir.. sekarang ikut je apa yg hyung rancang td ok"kata suho
"ok hyung."kata kai
"dh jom kita gerak kat sayeon noona"kata suho
Mereka mula menghampiri sayeon yg sedang leka memandang ke arah somin dan kwangsoo manakala chen yg disuruh menjaga sayeon juga leka memandang somin dan kwangsoo.
Srrrrrtt!! (sound fail)
Dengan sepantas kilat suho mengoyakkan nametag chen tanpa chen sempat mengelak..Somin yg nampak suho mengoyakkan nametag chen mula berlari ke arah sayeon utk mencabut nametagnya..suho dan kai memegang tangan sayeon bg memudahkan somin mencabut nametagnya..grup jihyo dann jongkook yg melihat tersebut mula berlari ke arrah sayeon utk melindungi nya tetapi nametag sayeon telah dikoyakkan oleh somin sebelum mereka sempat sampai..
Sekarang yg tinggal hanya grup jihyo dan somin..
*sekarang hanya tinggal grup kau and aku sahaja...tunggu je lah jihyo..grup kau akan kalah jugak* bisik hati somin
Mereka mula berlawan antara satu sama lain namun somin tidak tahu yg usahanya sia sia kerana kelebihan yg ada pada jihyo..
Somin ingin mengoyakkan nametag jihyo namun jihyo pantas mengelak..lalu jihyo menggunakan kekuatan luarbiasa nya mencabut nametag somin tanpa menggunakan kelebihan yg dia ada iaitu nametag reflex...
"YEHEETTTT!!!jihyo noona menang!!!Grup kita menang!!" sehun mula memeluk jihyo noona dgn kegembiraan..
"ehem ehem ....suka hati kau je kan peluk jihyo noona."kata baekhyun yg cemburu melihat scene itu...
"alah biarlah noona tk marah kan?" tanya sehun
"tidak" kata jihyo dengan senyuman manis nya..
"hmmm kalau saya nk peluk jugak boleh tk noona..hehheheeh" tanya baekhyun sambil tersengih malu.
"Hah...boleh je tkkan lah noona tk bg../exo kut sapa je yg tknk/" kata jihyo sambil tersenyum tp part last tu dia hanya bisik dlm hatinya sahaja..
"NAK JUGAKKKKK!!" jerit member exo yg lain..
"korang nk peluk somin noona jugak tak"kata somin
"hmmm tkpe lah noona" kata sehun mewakili member yg lain..
*Sh*t kau tunggu lah pompuan tua,tengok jelah apa nasib kau lepas ni...berani kau goda exo eh..siap kau pompuan aku kerjakan* bisik hati somin sambil menjeling jihyo yg bergambar dgn exo.
"baiklah pemenang bg game harini ialahhhhhh Princess Song jihyo dan ahli kumpulannya..!!!" kata pd
Off set:
"noona....noona...jihyo noona nk ambik gambar ngn jihyo noona boleh tk" kata chanyeol sambil menayangkan muka cute nya itu..
"bolehh je chan..."kata jihyo sambil tersenyum
"mana aci..kitorng pun nk jugak" kata sehun
"noona pun nk ambik gambar ngn korang"kata somin sambil menayangkan muka cute nya utk membuat exo cair dengannya..namun usahanya GAGAL
"jap eh noona..bg kitorng ambik gambar ngnn jihyo noona dulu.."kata baekhyun..
"ok baek.." kata somin sambil tersenyum
Selepas mereka bergambar dengan jihyo...mereka mula melarikan diri drpd bergambar dgn somin kecuali baekhyun yg diajak bergambar dgn somin..
"kesian baekkie hyung kena bergambar dgn dia"kata sehun
"tulah pasal nasib kita sempat larikan diri." kata suho..
"nnti dtg lah lagi eh exo" kata jaesuk
"ok hyung.."kata do
Mereka mula bersalaman antara satu sama lain...
"hmmmm noona nk nombor noona boleh tk"tanya sehun sambil tersenyum menampakkan giginya yg tersusun cantik itu.
"hehehehehhe boleh je hunnie..kalau free chat lah noona ye atau kita keluar makan sama sama dgn member exo yg lain.." kata jihyo sambil tersenyum
"thanks noona..harini saya happy sangat.."kata sehun sambil tersenyum
"Hahaahahhaa sama sama..dh pergi masuk kereta..yg lain dh tunggu sehunn tu.." kata jihyo
"ok noona bye..see you next time" kata sehun sambil melambaikan tangannya ke arah jihyo..
"bye sehun and i hope i see exo and that person again next time" kata jihyo tp hanya di dengari oleh dirinya sendiri.
BERSAMBUNG~~~
Jgn lupa vote tau ....kalau vote tu cecah 30 vote utk part ni..saya akan sambung.
YOU ARE READING
MY CRUSH IS JIHYO NOONA
FanfictionEXO -grup terkenal di dalam dan luar negara -mempunyai 9 org member -meminati song jihyo -berebut utk memenangi hati songjihyo SONG JIHYO -pelakon terkenal luar dan dalam negara -ahli running man -seorng yg baik dan kadang kadang seorng yg garang ...