"Kad akan diberikan kepada group yg menang bg game tersebut.Dimana kad tersebut dpt digunakan pada last game.."terang PD..
"jaesuk,haha,baekhyun,chanyeol,sehun akan masuk ke group jihyo."kata PD
"yehet!! finally sehun sekumpulan ngn jihyo noona.."kata sehun sambil melompat gembira.
Chanyeol dan baekhyun juga tersenyum gembira manakala ahli exo yg lain mempamerkan muka masam semasam lemon kerana tidak sekumpulan dengan jihyo noona mereka.Mereka hanya berharap yg mereka tidak sekumpulan ngn somin kerana bg mereka sekumpulan ngn somin adalah perkara yg paling nk dielakkan oleh mereka drpd berlaku..
*Ya tuhan kau jangan lah letakkan aku sekumpulan dengan somin.Aku lebih rela duduk sekumpulan dengan sayeon noona berbanding ngn somin tu*bisik hati setiap member exo.
*Finally aku sekumpulan ngn jihyo noona!! betapa happynya aku sampai tk dpt disampaikan dengan kata kata*bisik chanyeol,baekhyun dan sehun..
*yeay!!! sekumpulan ngn crush!!*bisik hati jihyo dengan gembira.
*apahal suka sangat diorng ni sekumpulan ngn perempuan tu sampai nk lompat lompat pulak...aku yg kat sini bukan nk pandang pun..tah apa lah perempuan tu jampi sampai semua laki suka kat dia...menyampah betul aku*bisik hati somin sambil menjeling jihyo..
"sechan,kwangsoo,suho,do dan kai akan sekumpulan dgn somin.."kata PD
Suho, do dan kai memaparkan senyuman yg tawar apabila mendengar nama mereka disebut utk masuk kumpulan dengan somin manakala ahli exo yg tidak disebut kan nama melepaskan keluhan lega apabila mereka tidak sekumpulan dengan somin..
*aku akan ngorat budak budak exo ni supaya diorng suka kat aku sorng je bukan betina tu*bisik hati somin
"manakala jongkook,sukjin,lay,chen dan xiumin akan masuk ke group sayeon.."kata PD
"baiklah sekarang korng boleh tukar baju kumpulan korng dan pergi ke tempat seterusnya.."kata PD
ON THE WAY..(kereta group jihyo)
"apa perasaan korang bila dpt diundang sebagai guest running man.."tanya jaesuk sambil memandu kereta manakala disebelahnya ialah haha dan dibelakang diorng adalah jihyo dan baek.Manakala sehun dan chanyeol berada dibelakang jihyo dan baek.
"kitorng gembira sangat sebb nya kitorng dpt jumpa hyung - hyung terutamanya jihyo noona yg always cantik ni.."kata chanyeol sambil memandang jihyo dengan senyuman yg manis.
Song jihyo yg mendengar apa yg chanyeol katakan terus blushing apabila dipuji oleh chanyeol.
(The other group car)
*cepat lah sampai aku dh tak sabar nk jumpa jihyo noona ni.Dah rindu sangat dh ni*bisik hati semua member exo.
Di tempat syuting.
"ok game yg akan korng main kat tempat ni ialah relay race game.Setiap lelaki akan berada di checkpoint masing masing dan korang kena gendong princess korang secara bergilir gilir sehingga sampai ke penamat iaitu tempat korng mula berlari.."terang PD
Baek,chan dan sehun yg mendengar penerangan PD tersebut mula tersenyum sehingga ke telinga apabila mereka membayangkan yg diorng tengah mendukung idol kesayangan diorng.Manakala ahli exo yg lain mula membuat muka cemberut kerana mereka cemburu dengan baek,chan dan sehun kerana dpt mengendong jihyo noona manakala diorng terpaksa menggendong somin.
"camana kitorng nk gendong jihyo..dah lah berat badannya melebihi 50kg.Hyung kalau saya pengsan di tengah jalan hyung terus panggil ambulans tau."kata haha kepada jaesuk.
"yahh!!oppa hyo mana ada berat sangat.Hyo kurus ok.Oppa je lemah."kata jihyo apabila dia malu bila haha ckp pasal berat badan nya di depan idol kesayangan nya.
"saya rasa jihyo noona tkde lah berat sangat sebb saya tengok jihyo noona punya badan slim je"kata baekhyun membackup noona kesayangannya.
"kamsahamnida baek."kata jihyo sambil tersenyum malu.
"hehehe tk de papa lah noona.Biasa biasa je lgpun baek tau noona tk berat pun."kata baek sambil mengerdip kan sebelah matanya.
Ahli exo yg melihat perkara tersebut mula berasa cemburu dengan kemesraan baek dan jihyo noona.Mereka menunjukkan muka *kau-jgn-nk-berani-sweet-sweet-ngn-jihyo-noona-tanpa-kitorng-atau-kau nk-tidur-luar-malam-ni*
Baek yg melihat hyung-hyung nya membuat muka seperti itu menjelirkan lidahnya kerana dia tidak takut dengan ugutan hyungnya kerana baginya jihyo noona lagi penting.\
Checkpoint 1
Haha,xiumin,sechan
Checkpoint 2
Jaesuk,lay,do
checkpoint 3
baek,sukjin,suho
Checkpoint 4
sehun,chen,kwangsoo
Checkpoint 5
chanyeol,jongkook,kai
1!2!3! start!!
Para princess mula naik ke atas ahli groupnya dan mula berlari..Setakat ini group jihyo mendahului.Yg kedua ialah group somin dan yg ketiga ialah group sayeon.Apabila sampai di checkpoint 3,group somin iaitu suho mula memotong group jihyo.
*mianhae noona.Suho terpaksa potong baek sebb suho cemburu bila jihyo noona naik atas baek😭😭kenapa bukan noona je yg naik belakang suho."bisik hati suho.
"baekkie-ah fighting!!" kata jihyo memberi semangat kepada baekhyun yg sedang menggendongnya..
Baekhyun yg mendengar tersenyum manis dan bertambah semangat dlm lariannya sehinggakan dpt memotong suho dlm waktu yg singkat..Begitu juga dengan yg lainnya,jihyo memberi kata kata semangat sehingga akhirnya group mereka menang utk game tersebut.
"baiklah group princess jihyo sila ambil kad anda"kata PD
Mereka semua ke depan utk mengambil kad tersebut.Kad tersebut menunjukkan gambar hati..Mereka yg melihat gambar tersebut tidak memahami perkara tersebut tetapi mereka hanya diam kerana takut diketahui oleh group lain.
(ok disebbkan saya malas nk menaip panjang -panjang..jd saya senaraikan je eh sapa yg menang bg game game yg berikutnya)
Game 2 - pepero kiss (team somin menang )*kad gambar nametag yg besar*
Game 3 - flying chair(team jihyo menang)*kad gambar nametag yg di reflex*
Game 4 - ssireum (team sayeon menang)*kad gambar 10 orng lelaki*
BERSAMBUNG~~~~
Part yg akan dtg saya akan terus ke last game sebb saya tengok part ni agak boring so saya akan skip game game yg kat atas tu
YOU ARE READING
MY CRUSH IS JIHYO NOONA
FanfictionEXO -grup terkenal di dalam dan luar negara -mempunyai 9 org member -meminati song jihyo -berebut utk memenangi hati songjihyo SONG JIHYO -pelakon terkenal luar dan dalam negara -ahli running man -seorng yg baik dan kadang kadang seorng yg garang ...