PART 10

494 45 14
                                    

Keesokan harinya..

Pagi pagi lagi jihyo sudah siap utk bergerak ke lokasi syuting running man..

'Rindunya kat exo..'kata jihyo ketika dlm perjalanan ke lokasi syuting..

Sampainya jihyo ke lokasi syuting,dia diminta utk pergi ke sebuah bilik utk di makeup oleh makeup artisnya mengikut tema running man pada hari ini...

'anyeong somin..' kata jihyo dengan ceria kpd member perempuan  yg baru menjadi ahli running man tersebut..

'hmm..' balas  somin sambil menjeling jihyo..*ish pahal pulak betina ni tegur aku pagi pagi buta ni..menyampah pulak aku..ish rosak mood aku sebb betina ni* kata somin dlm hati.

*kenapa lah  dia layan aku camni..masa syuting ok jer dia layan aku mcm aku ni unnie dia tp bila habis je shoot terus dia layan aku ni mcm tk wujud..sabar lh jihyo mungkin dia tk selesa  ngn kau lg kut..* kata jihyo dlm hati.

'ouh jihyo bila sampai..' tanya makeup artis running man tersebut

'baru je unnie..' balas jihyo sambil menunjukkan senyuman yg manis.

'ok lh jihyo harini unnie kena makeup jihyo lawa lawa sebb tema running man harini tentang princess..' kata makeup artis tersebut sambil tersenyum kerana dia sudah terbayang bagaimana cantiknya jihyo apabila sudah di makeup..

'ouh baiklah unnie..' balas jihyo

'ok dh cepat ikut unnie...' ajak makeup artis tersebut iaitu eunji.


BERSAMBUNG~~~ 

MY CRUSH IS JIHYO NOONAWhere stories live. Discover now