Part 13

463 44 3
                                    

Skip.

Exo baru sahaja sampai di lokasi syuting running man..

(Songjihyo tak tau lg tau yg exo jd guest running man sebb time dia masuk bilik tetamu tu exo tk sampai lg)

Situasi exo...

"anyeonghaseyo sunbaenim.." ucap exo sambil menundukkan badan mereka sedikit apabila berjumpa dengan ahli running man

"omooo anyeonghaseyo....wahhhhh!! exo dtg lah...lama tk jumpa korng" kata jaesuk sambil bersalaman  dengan member exo diikuti dengan ahli runninng man yg lain

"korang semua apa khabar?" tanya jongkook

"kitorng semua baik baik sahaja" balas suho

Manakala member exo yg lain semua memanjangkan leher masing masing macam nak mencari seseorng...

"korng  cari seseorng ke" tanya kwangsoo apabila dia pelik melihat perangai exo tersebut..

Ahli exo yg mendengar pertanyaan kwangsoo tersebut mula tersengih kerana malu apabila ditanya sebegitu..

"hmmmm...hyung, jihyo noona tk dtg lg ke.."tanya baekhyun sambil tersengih-sengih..

"aikkk kenapa tanya pasal jihyo pulak ni...ada apa apa ke.." tanya haha.

"eh tkde lah hyung...saje je tanya.."jawab baekhyun malu..

"jihyo ada kt bilik makeup sana tengah bersiap utk tema running man minggu ni" jawab jaesuk.

"ouhhhhh.." jawab mereka sambil tersenyum..

"baiklah syuting dh nak mula...sila bersedia yer." kata pd tersebut.

Ahli exo pergi ke suatu tempat utk bersedia sebelum mereka diperkenalkan kepada penonton

Jihyo,sayeon dan somin juga sudah bersedia sebelum mereka memulakan syuting...

Syuting telah dimulai....

"anyeonghaseyo ...." ucap jaesuk diikuti member yg lain

"harini rasanya kita ada guest perempuan lh memandangkan dh ada red carpet and flowers ni konfem lh perempuan kn.." kata jongkook

"yeay!! finally ada jugak guest perempuan yg dtg running man.."sorak kwangsoo dan sechan\

"ok baiklah sebelum tu kita juga ada guest lelaki yer dan diorng ni adalah salah satu idol yg paling popular pada masa kini...sapa lagi kalau bukan .....EXO!!!!!!!!..." kata jaesuk..

Ahli exo mula memasuki kawasan syuting dengan bergayanya...

anggap je gambar tu ada 9 orng eh dan diorng tengah berjalan keluar dari kereta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

anggap je gambar tu ada 9 orng eh dan diorng tengah berjalan keluar dari kereta...

"anyeonghaseyo " ucap para member..

"ok baiklah exo sila perkenalkan diri" kata jaesuk

"dae...we are one anyeonghaseyo exo imnida.." kata ahli exo..

"wahhh hensemnya korng.."kata sechan..

"ah terima kasih hyung..."kata suho dan ahli exo yg lain

"baiklah tema harini ialah 'The Best Princess'.."kata PD..

"oh yeah dh lama kita tk buat tema macam ni.."kata sukjin

"hyung suka lah tu sebb ada guest perempuan.."kata jongkook.

"alah bukan selalu."balas sukjin

"yerlah hyung.."kata haha

"baiklah tanpa melengahkan masa lagi dipersilakan princess utk keluar.." kata jaesuk..

Songjihyo pov..

"pahal jantung aku berdegup laju pulak ni...selama ni ok je...adakah  aku ada sakit jantung...TIDAK!!!......huwaaaa omma jihyo tk nk mati lg...hyo blom minta autograph ngn exo lg...."kata jihyo dlm hati dan apabila dia mendengar jaesuk memanggil utk keluar jantungnya berdegup semakin laju macam nk terkeluar dh jantungnya tp turn nya yg kedua,somin yg pertama dan sayeon yg terakhir kerana dia adalah guest utk harini.


Bersambung~~~

hai readers  lama dh tk jumpa...sorry lah ekk sapa yg tunggu citer ni sebb saya baru habis pt3 pastu lepas habis haritu baru boleh relax sikit so harini saya rajin nk sambung citer tp saya rasa part ni bosan sikit...sorry yer readers...so kalau korng nk tau apa yg terjadi lepastni korng kena tunggu yer utk part yg seterusnya.....insyaallah saya mungkin rajin update lepas ni..




MY CRUSH IS JIHYO NOONAWhere stories live. Discover now