PART 10
YOU ME US
BY : LADYS STORIES
PAGE : LADYS WRITER
.
.
.
ARYANSaya rasa seperti sebelah saya kosong. Bila saya buka mata, memang Natalie tiada di sebelah saya. Ke mana dia? Saya tengok jam, sudah hampir pukul 11pm. Saya keluar dan tengok keadaan gelap di ruang tamu.
"Baby? Baby?"
Masih juga tiada jawapan. Saya on the light dan tengok ruang tamu kosong. Saya ke dapur minum. Dan Natalie tiada di dapur. Saya masuk semula dan singgah di bilik sebelah. Bilik ni hanya kami gunakan bila kami bergaduh saja. Tu pun kadang2 tak sampai sejam😂 perlahan saya buka pintu bilik. Tapi gelap, saya on lampu katil tu kosong. Hurmm ke mana Natalie?
Saya tutup semula bilik dan masuk ke bilik kami. Tiba2 Natalie keluar dari kamar mandi. Gosh! Saya lupa pula cek kamar mandi tadi. Saya tepuk dahi saya dan saya senyum sendiri
"Why?" Natalie
"Saya ingat baby keluar. Saya cari sampai kat dapur dah tadi. Rupanya baby kat toilet pula"
Saya paut bahu Natalie. Tapi badannya macam shaking ni. Hairan juga saya kenapa dengan dia? Bila saya tengok dia ok saja.
"Why baby?"
"I feel not well. Can i sleep at the next room? Rasa tidak selesa pula malam ni. Saya mahu ruang lebih luas rasanya" Natalie
"Ohh baru nak manja2. But its okay. Baby tidur sini saja lebih luas dari sebelah. Biar saya tidur di sebelah"
"No no no! Biar saya di sebelah. Good night Aryan" Natalie
"Good night baby."
Kenapa Natalie nampak pelik saja malam ni? Saya geleng2 kepala saja. Malas saya mahu curiga terus. Saya baring dan tutup mata perlahan sampai lah saya terlena.
.
.
.
NATALIEKeluar saja dari bilik terus saya masuk bilik sebelah dan Danish sudah baring di katil. Saya duduk di tepi katil. Danish kelihatan tenang dengan tidurnya. Nda sangka malam ni saya melalui hari yang sangat mendebarkan. Saya berdiri dan naikkan selimut tutup badan Danish, tiba2 tangan saya di tarik.
"Mahu ke mana?" Danish
"Masuk bilik. Kau baliklah."
"Saya mahu tidur." Danish
"Danish, kau nda boleh di sini. Kalau Aryan tahu macam mana?"
"Teman saya di sini atau kau mahu saya masuk bilik dan jumpa Aryan?" Danish
"Danish?"
Saya mengetap bibir. Geram melihat tingkah Danish yang menyesakkan dada saya. Danish menyentuh bibir saya dan dia dekatkan mukanya dengan saya.
"Bibir kau kenapa luka?" Danish
Gawd!! Bibir saya luka sebab Aryan lepas geram pagi tadi. Masa saya sedang berfikir tiba2 saya rasa bibir saya hangat. Danish mencium bibir saya. Saya tolak dada Danish
"Jangan senang2 saja kau mahu sentuh2 saya Danish! Kau suka2 buang saya. Bertahun2 saya harap kau cari saya tapi langsung tidak! Tiba2 saya dapat surat cerai! Sekarang apa kau mahu?! Nda cukup? Nda cukup kau buang saya dulu, sekarang kau mahu sakitkan hati saya lagi?"
Walaupun suara saya tidak kuat, tapi saya yakin Danish dengar dengan jelas. Terluah juga sakit yang bertahun saya pendam. Airmata saya keluar menitis setitis demi setitis. Danish tarik badan saya dan bawa saya baring. Dia peluk saya. Rapat, sangat rapat. Muka saya tersembam di dadanya.
"Im sorry sayang. Saya tahu kau sangat terluka. I try so hard untuk ingat tapi i cant. Untill now! Saya nda ingat apa2 pun. Kalau ini jadi satu kesalahan, then punish me. I deserved it. Im sorry😢" Danish
YOU ARE READING
YOU ME US (SABAHAN VERSION)
RomanceMengisahkan seorang wanita yang mencintai dua lelaki. kerana keduanya memiliki apa yang dia inginkan. dia sangat mencintai keduanya. tp dia lupa, sesungguhnya dia hanya boleh memilih salah satu dari mereka berdua. satu saat segala rahsia akan terbon...