Kapitola pátá

24 3 0
                                    

Z vrchní skříňky jsem sundala dvě sklenice na víno. "Červené nebo bílé?" usmála jsem se na mladíka. "Bílé díky" mrkl na mě. Ze špajzu jsem vyndala bílé víno, které bylo asi 70 let staré. Snad bude dobré.. Pomyslela jsem si a otevřela láhev. Nalila jsem každému sklenku a položila je v obýváku na stůl. Spokojeně jsem se posadila do křesla a chytila skleničku. Taylor se jí též chytil. "Na zdraví!" pronesli jsme jednohlasně a široce se usmály. V televizi zrovna dávali nějaký horor.
Cítila jsem jak se mi stahuje žaludek. Celý den jsem noc nejedla a vzhledem k předchozím událostem, jsem chuť k jídlu postrádala. Byly jsme zabraní do konverzace o našem životě, což je typické u vína.

Otevřela jsem druhou láhev vína, ikdyž už jsme byli více než usměvavý, shodli jsme se na tom, že nám ještě jedna láhev dobrého bílého vína neuškodí. Merci ležela na koberci u mého křesla.
Vstala jsem, abych si odskočila na toaletu. Uvědomila jsem si, že jen vínem to dnes asi neskončí, ale nezáleželo mi na tom. Potřebovala jsem se po dlouhé době odreagovat. Už několik měsíců v kuse, jsem se točila v jednom kole. Celé dny jsem trávila ve stáji. Zavřela jsem při odchodu z toaelety dveře. Vešla jsem do koupelny, abych se ujistila, že vypadám k světu. Pořád vypadám dobře. Pochválilo mě moje sebevědomí. Umyla jsem si ruce a utřela do hebkého ručníku vedle umyvadla. Usmála jsem se na sebe samou v zrdcadle, a když jsem se otočila Taylor stál za mnou. "Vypadáš skvěle" polichotil mi. "Díky" zčervenali mi tváře. Taylor udělal krok ke mě. Stáli jsme naproti sobě a hleděli jsme si do očí. Cítila jsem jak mi bije srdce. Zvedl ruku, pohladil mě po tváři a přiblížil se ještě blíž. Mlčky jsme na sebe hleděli s jiskrou v očích. "Nikdy jsem nepotkal tak tajemnou dívku jako jsi ty" řekl. Nečekal na odpověď a políbil mě na rty. Stáli jsme naproti sobě s neuvěřitelnou touhou, která byla cítit snad i ve vzduchu. Polkla jsem na sucho. Chytil mě pravou rukou kolem pasu a druhou rukou mi zajel do vlasů. Nebyla jsem schopná slov. Naklonil se a pošeptal mi do ucha slova, která stačila na to, aby objasnila celou situaci. "Chci tě. Teď i potom. Cítím neuvěřitelnou touhu po tvé osobě" řekl a vášnivě mě začal líbat na krku. V tu chvíly jsem nebyla schopná odporovat. Jen jsem tiše souhlasila. Pravou ruku, kterou si mě držel kolem pasu, položil o kousek níže a pevně mě chytil za zadek.
Vášnivé líbání v koupelně nabíralo hloubku. Nemohla jsem odolat. Vzájemně jsme si začali sundavat oblečení. Uměl tak skvěle líbat, až se mi z toho podlamovali kolena. Když jsme se přestali líbat, začal mne líbat na krk a pomalu svými rty, směřoval níž a níž. Nemohla jsem se udržet. Oba jsme na sobě měli jen spodní prádlo. Z jeho pevného a nasvaleného těla jsem nemohla sundat ruce. Sjela jsem jednou rukou z jeho vlasů přes břicho níže. Naše ruce byly zaměstnané a naše jazyky skoro zamotány. Silně mě přitiskl na dveře, které se rovnou zavřeli. Měla jsem ráda pocit bezbranosti. Taylor mi jednou rukoul sjel z vlasů rovnou ke krku a  jemně mě držel pod krkem. Jakmile jsme byly oba dostatečně vzrušení a úplně bez oblečení, bez váhání mě otočil zády k sobě a strčil ho do mě. Cítila jsem jak do mě pronikl. Dovnitř a ven a pořád dokola. Vzdychala jsem vzrušením. Pevně mě chytil za vlasy, druhou rukou mi mačkal prsa a začal tvrdě přirážet. Přidávala jsem na hlasitosti vzdychání.
Naposledy ho do mě zasunul. Cítila jsem pár vteřin tlaku. Otočil si mě čelem k sobě, dlouze a vášnivě mě políbil. Hned jsem měla lepší den, hlavu jsem měla úplně čistou. "Jsi prostě úžasná" řekl a zakousl se mi do rtu. " To ty taky " políbila jsem ho na krk a zkousla jeho kůži na krku.

Posbírali jsme si oblečení a shodli jsme se na tom, že by jsme se měli uložit ke spánku. Dali jsme si každý zvlášť rychlou koupel a vyčistili jsme si zuby.

Bok po boku jsme ulehli do veliké dvoulůžkové postele. "Merci" zavolala jsem na fenku, která jedním skokem skočila na velikou postel a ulehla k mám nohám. "Dobrou noc" řekl Taylor a políbil mě na tvář. "Dobrou" odpověděla jsem. Pohladila jsem fenku po hlavě a po pár minutách jsme všichni usnuli tvrdým spánkem.

Eclypse night ghostKde žijí příběhy. Začni objevovat