Kapitola devátá

8 1 0
                                    

Po té co jsem se osprchovala, vyčistila si zuby, učesala si vlasy, tak jsem jen v ručníku šla do pokoje. Taylor spal, byl jen v trenkách a měl tak sexy tělo. Došla jsem k posteli, abych si ověřila, že opravdu spí. Oblékla jsem si triko na spaní a lehla si vedle něj, během několik minut jsem usnula.

Druhý den ráno jsem se probudila v posteli, vedle Taylora. Bentley na mě řehtal ze zahrady, musela jsem se postavit na nohy a jít za ním. Záhadou je můj pes, kde k sakru je? Musím ji jít hledat, ale ještě počkám do večera, až Taylor usne a ve stáji bude klid. Musela jsem se usmát, při pohledu na rozkošného Taye, měl vlasy v obličeji a spal jako miminko, políbila jsem ho na čelo a přikryla přilrývkou. Protáhla jsem se a zamířila jsem do šatny, abych se převlékla. Vzhledem k pochmurnému počasí, jsem si vzala jen rajtky, podkolenky, jezdecké tričko a mikinu. V koupelně jsem si učesala vlasy a vyčistila zuby, u zrdcadla jsem si upletla, dlouhý copánek, u domu jsem si na nohy navlékla pérka a zamířila jsem na zahradu. Bentley se ke mě rozklusal, úplně promočený. "Páni, ty jsi se ale vykoupal" zasmála jsem se. Vlhko ještě stále zůstávalo ve vzduchu a půda byla dost promáčená. Nasadila jsem Bentleymu ohlávku a vodítko, rozhodla jsem se, že si po ránu zaběhám cestou do stáje, Bentley se koneckonců alespoň protáhne, před dnešním tréninkem. Otevřela jsem branku a hned jak jsme z nich vyšli jsem se pomalu rozeběhla, Bentley ihned naklusal, aby se mnou udržoval tempo. Když jsme scházeli z mírného, ale dlouhého kopce, ke stájím, sundala jsem hřebcovi vodítko a v tu chvíly, jsme senoba rozeběhli neuvěřitelnou rychlostí bok po boku. Za několik desítek vteřin jsme stáli u stáje. Všimla jsem si, že dělníci už renovují hlavní stáj, jen jim chybí pár důležitých drobností. Bentley na mě hleděl spokojeným výrazem, jako by věděl co se mi děje a za každou cenu mi chtěl být na blízku. Měla jsem z toho uklidňující pocit, věděla jsem, že tu pro mě je, zdálo se, že přesně ví co se mi děje. Byl to opravdu zvláštní druh koně, nevýrazný, ale oddaný a milující, zároveň opatrný a nedůvěřivý. Měl hodně složitou povahu, ale nedivím se, po jeho rodičích, se nedá divit vůbec ničemu.

Páni to byly koně, jeho otec téměř nezkrotný a jeho matka šampion ve všem , kde se tato kobyla oběvila, alespoň podle pověsti mého dědečka. Když jsem byla malá vyprávěl mi povahy různých koní.

Zavedla jsem Bentleyho do boxu, abych ho osušila a nakrmila. Sundala jsem z něj promočenou deku a hodila ji, přes dveře boxu. Z čištění jsem vyndala štěrku na setření vody z jeho strsti. Sundala jsem mu ohlávku a přihodila jsem mu do boxu kolečko slámy, aby se osušil. Hřebec si spokojeně lehl, doslova ulehl do peřinky ze slámy a odpočíval. Zavřela jsem za sebou dveře stáje a zamířila zpět domů, abych se najedla, když v tom se mi sevření žaludek. "Au" špitla jsem a otočila se kolem sebe. Měla jsem zvláštní pocit. Zapoměla jsem na svůj mobil, který jsem nechala ve skříňce, otočila jsem se na podpadku a zamířila ke klubovně. Otevřela jsem dveře a pohlédla na promáčklou skříňku. Rázem se mi vybavilo co se tu stalo, až mi z toho přejel mráz po zádech. Otevřela jsem skříňku a hledala mobil, který tam ve skutečnosti ani nebyl. Když jsem prohledala celou skříňku, bouhla jsem naštvaně dvířky a zamířila ke dveřím od klubovny. Jenže jakmile jsem se otočila, nečekaně mě Jason políbil a začal mne vášnivě líbat, skoro se podlomily kolena a málem se mi zastavilo srdce šokem, ale já ho neodstrčila. Pustila jsem na zem Bentleyho ohlávku, kterou jsem měla v ruce a objala ho. Namáčkl mě pevně na dveře. "Ahoj Becc" usmál se a kousl mě do rtu. Držel mi pevně zápěstí nad hlavou. Jakmile jsem se na něj usmála, stisk mu povolil a já mu lehce vyklouzla. Rychle jsem vyběhla z klubovny a obrovskou rychlostí jsem běžela zase domů. Bylo k neuvěření, že cesta ke stáji od mého domu trvá přibližně 30 minut chůzí, ale když jsem se rozeběhla byla jsem doma skoro o desetinásobek rychlejší.

Když jsem přišla domů Taylor už byl vzhůru. Poznala jsem to podle toho, že bylo odemčeno a svítilo se jen v chodbě a v obýváku. Ještě někdy zapomněl i vypnout televizi, to jsem se kolikrát lekla televize .

Merci seděla v koutě, ani se nehla. Sama moc dobře věděla, že jakmile se pohne je mrtvá. Chudinka byla celá umazaná od bláta, v chlupech měla zamotané malinké větvičky a jehličí. Vypadala jako toulavý pes, právě proto se schovávala. Kolem ní chodili dva muži se stahovacím obojkem na dlouhé tyči. Merci zjistila, že ji hledají jinde než mají, tak toho využila. Proklouzla jim za zády, ani si toho nevšimli a zamířila nejbližší cestou domů, tudíž lesem.

Musela jsem se usmát, při pohledu na rozespalého Taylora. Skočila jsem k němu do postele a on si mě k sobě pevně přitiskl. Cítila jsem jak mu buší srdce, provokativně jsem se začala kroutit, krouživými pohyby, v tu chvíly si mě k sobě Taylor přitiskl ještě více. Jednou rukou mě držel kolem pasu a druhou rukou mi prohrábl vlasy. Hleděl mi tak dlouho a tak vzpříma do očí, až jsem skoro věděla co si myslí, jako by mi nějaký schovaný hlas v hlavě tiše našeptával co chce říct, až mi to málem vyrazilo dech, ale snažila jsem se zachovat chladnou hlavu. Usmál se, políbil mě na čelo, ale vůbec nic neřekl. Neřekl ani slovo, nevěděla jsem co mám dělat, jako bych slyšela někoho mluvit, ale on to nebyl. Byla jsem z toho lehce nervózní, po pár krásných polibcích od Taylora, jsem nad tím přestala přemýšlet a všechno to utichlo, stějně tak jako když usednu na hřbet svého koně.
U snídaně jsme s Tayem řešili tehdejší požár, co budeme dneska dělat a dokonce mi stihl říct že dnes odjíždí za 3 hodiny musí jet, přijede pro něj taxi. Zvláštní je to, že se mi to bylo líto, ale nedávala jsem to najevo, jako by se mi tím otevírali nové schopnosti během dne. Řekla jsem mu, že pojedu hledat Merci, protože už byla pryč moc dlouho, zítra se vrací Kate, pozítří můj bratr. Rozhodně bude pro oba dva vskutku lepší pokud tu nebude.

Eclypse night ghostKde žijí příběhy. Začni objevovat