Édes hármas... (+18)
Mielőtt olvasni kezdenétek... Volt egy mondat, amit az előző részben félbehagytam... Mint itt is látható, ez karikás rész... Nézzétek el a hibákat, amikor ilyet írok, nagyon zavarba jövök, és elég cikinek érzem, hogy erről beszéljek (vagy erre gondoljak... ^^')... Szókimondó, és durva rész a többihez képest! Csak SAJÁT felelősségre olvasd el! A karikás rész ×jelek között lesz×! :) Akkor kezdjük is...
*Raenon szemszöge*
Egész éjjel simogatom a homlokát, nyugodtan alszik. Annyit mozog, hogy néha elenged, a hátára fordul, majd újra felém, és átölel. Elképesztő. Mikor először megpillantottam, egy rabszolgát láttam benne. De most... Én vagyok az, aki meg akar felelni, és mindent érte akarok tenni. Engem tett a rabjává. És meg fogom védeni mindentől.
Fél hatkor ébredezni kezd, puszit nyomok a fejére, megdörzsöli szemeit, felhajtja fejét, rám néz.
-Szia.-köszön Rám kedvesen, elmosolyodom.
-Jó reggelt, Édesem.-üdvözlöm, csókot lehel ajkaimra, magamhoz ölelem, elhúzza ajkait.-Kelj fel, 11-kor ott kell lennünk. De ne feledd: Nekem TE vagy az első! Ez sosem fog változni.-bújik hozzám, simogatom hátát.
-Köszönöm.-néhány perccel később kimászunk az ágyból, kiülök a tetőre, amíg elkészül, kihajol az ablakon, visszaugrok hozzá. Sok dologról elbeszélgetünk, fél tizenegykor kiugrok az udvarról, elsétálunk a szökőkúthoz, néhány perccel 11 előtt érünk oda. Egy 23 év körüli nő lép a kút másik oldalára, végigmérjük. Fekete, derékig érő, egyenes, szabadon engedett haj; vékony, fekete szemöldök; közte egy zöld gyémánt; világoslila szemek, enyhébb festék az egész, felső szemhéján; ovális fejforma; pisze orr; feszes, gyönyörű fehér bőr; sértetlen nyak. Öltözete egy fehér, selymes haspóló, ami mellkasa aljáig be van vagdosva, és alig hagyja el vállait; egy ugyanilyen, félcombjáig sem érő nadrág; egy fehér topán a kellemetlenségek elkerülése miatt. Ruhái nem takarnak sokat gyönyörű testéből: keskeny váll; kerek, kellően nagy mellek; vékony karok; karcsú derék; szélesebb csípő; formás, csinos fenék; feszes, közepesen vastag combok; fokozatosan keskenyedő lábszárak; formás bokák, szép lábfej. Vére nem sokkal illatozóbb, mint egy átlag embernek, és annál jobb. Egyenesen felénk sétál, megáll előttünk.
-Elnézést. Egy 13 éves lányt keresek. A neve Szabó Kinga.-szólal meg vékony, szép, erős hangján, elvigyorodom.
-Clarie vagy?-érdeklődik Kinga, a lány bólint.-Akkor engem keresel. Ő a barátom, Raenon Blood.
-Clarie Daimond. Örülök a találkozásnak.-mindkettőnkkel kezet ráz. Jó erős a fogása. Ez tetszik.
-Szintén. Akkor térjünk is a lényegre.-leülünk egy padra, a fekete hajú érdeklődve figyel minket.-Érdekes történet, ahogy találkoztunk... Ahogy a kapcsolatunk is... Nagyjából két hónapja járunk. Még a 14-et sem töltöttem be, és börtönbe kerülhetünk, ha ez kitudódik. Gondolom, azért te sem 18 alatt csináltad először...
-Nem, 19 és fél voltam, amikor az apám berakott egy szextáborba. Ott tudtam meg egy csomó dolgot az akaratról, a vágyról, és a pasikról. 25-en fektettek le. Miután letelt a 3 hónap, és a határidő, 5 pasit hívtam fel magamhoz. Egy ilyen barátnőmmel regisztráltam az ,,Ágycicák és Vadállatok Tárházára". És elolvastam a leveledet.
-Értem... Um... Ennek van anyagi vonzata?...
-Ez az eset nem az üzletről szól. Te most bajban vagy. Nem akarom, hogy megöld magad, vagy a leendő gyerekedet azért, mert nem állsz készen. Ez nem az én javam, hanem a Te megmentésed. Nem kell fizetned.
-Köszönöm szépen. Nagyon megnyugtat.-nagyot sóhajt, elmosolyodik.-Van, amit tudnod kell Raen-ről... V-Viszont... Nem lenne jó, ha az osztálytársaim, vagy más idegen emberek megtudnák...-bólint, felállunk,elsétálunk a város szélére, ahol nincs ekkora nyüzsgés, szinte senki nem sétál ezen az utcán, hagyom a csajokat érvényesülni.-Szóval... Nem csak szerelem van köztünk... Ő egy vámpír...-felemeli bal csuklóját, lehúzza a csuklószorítóját, lehúzza a csuklószorítóját, hogy megmutassa tegnapi művemet.-Vért szív. Csak azért, mert pokoli fájdalom neki a szomjúság, és meghal nélküle. Én vagyok az első áldozata, akihez érzelem is fűzi. Nincs szüksége alvásra, szuper erős és gyors. A combjával vigyázz, és ne legyen nálad ezüst. Az meg is ölheti.
-Ha lenyelem, igen.-javítom ki Kingát, rám pillant.-Ha csak hozzám ér, a heg megmarad.
-Értem.-szólal meg Clarie.-Szeretitek egymást, igaz?
-Rettentően.-vágja rá Kinga, bólintok.
-Ha én nemet mondok, őt teszed magadévá.-veti felém, ismét bólintok.-Rendben. Mikor akarod az elsőt? Mennyire szükséges számodra?
-Nagyon.-megfogom egyetlenem vállát, csalódott szemeibe nézek.-Rengeteg ideje volt az előtted lévő áldozatom, ő volt az utolsó, akivel...
-Tudom, megértem. Tudom, hogy ki kell adnod magadból, ezért kértük meg Clarie-t... Csak hozzá kell szoknom a helyzethez. Sok sikert. Én most hazamegyek, holnap iskolába kell mennem.-válaszolja búskomoran, szerelmesen megcsókolom, simogatom az arcát. Visszanyomja ajkait, de elhúzódik tőlem.-Sziasztok...-leveszi kezemet a bőréről, sietősen elmegy, Clarie megfogja a vállamat.
-Nem rád haragszik. Magában csalódott, hogy szükségetek van rám.-magyarázza megérően, bólintok.
-Nagyon érzékeny.-válaszolom komolyan, összeszedem magam.-Rendben, menjünk.-a házamhoz vezetem, bekísérem, a lépcsőn haladunk felfelé.
STAI LEGGENDO
Egy vércsepp már maga a Szerelem
VampiriEgy fiatal, 13 éves lány eltéved az erdőben egy cikis helyzet után. A hideg, sötét, veszélyes éjszaka elől egy nagy házban próbál menedéket keresni. Azonban vendéglátójával szemben nem vett figyelembe valamit... A férfi ugyanis egy vámpír, akinek...