ZLOMENÝ

861 51 3
                                    


<Jimin>

Je to tu. Mám toho už kurva dosť. Už sa nebudem zapodievať s jeho sračkami. Toto je posledný krát, čo mu dovolím na mňa položiť ruku. Vždycky mi vyčíta niečo, čo si vymyslí a potom z ničoho nič vybuchne a svoju zlosť si vybíja na mne. Mám dosť. Už to viacej nevydržím. Milujem ho. Ale je príliš bolestivé ostať s ním, na začiatku mi dával aspoň pocítiť, že som milovaný. Keď žiarlil, spravilo ma to šťastným. Ako mesiace plynuli, tieto výbuchy žiarlivosti začali byť čoraz viac násilnejšie. Stal sa niekým koho som nespoznával, nie je to ten istý Min Yoongi, do ktorého som sa zamiloval.Musím odísť. Musím odísť od neho.

Skoršie cez deň sme sa hádali, kvôli chlapovi, ktorý na mňa zazeral v obchode. Keď sme došli domov, spravil to, čo vie robiť najlepšie.

Dal si dole opasok a začal ma mlátiť, až pokiaľ nebol spokojný. Potom si dal dole nohavice a bezcitne ma znásilnil na gauči, vôbec si nevšímal, že sa mi slzy kotúľali po lícach.

Bol som ticho a čakal pokiaľ to skončí. Nebolo to po prvýkrát, čo niečo takého spravil. Dosť som si už nato zvykol. Hádame sa, znásilni ma, ospravedlní sa a moje slabé ja mu vždy odpustí.

Ale tento krát je to iné. Nesprával som sa k nemu tak ako vždy, nepovedal som mu, že ho opustím. Nadýchol som sa a počkal, pokiaľ neodíde z domu, piť s jeho priateľmi Namjoonom a Hoseokom. Tak ako vždy.

Využil som šancu na zbalenie si vecí a opustenie tohto strašného domu nadobro.

Schmatol som svoj malý kufor a rýchlo sa vydal k môjmu doničenému autu. Ako náhle som sa posadil, vypustil som zo seba všetky pocity a slzy, ktoré som tak dlho držal v sebe.

Naštartoval som auto a vydal sa najbližšou diaľnicou, priamo k môjmu novému domu a novému životu.

• • •

Hey guys!

Oficiálne vás vítam pri mojej 2.poviedke. Dúfam, že si ju užijete tak ako ja hehe. Časti budú vychádzať asi každý 2.deň, pretože sú pomerne dlhé.

Prosím, nebuďte "tichí čitatelia", nejaký ten komentár vždy zahreje pri srdci ♡♡

I hate U, I love U » YoonMinDonde viven las historias. Descúbrelo ahora