NOVINKY

352 31 2
                                    

Nasledujúce ráno, keď sa Yoongi zobudil, našiel Jimina, ako ho objíma v obývačke na podlahe. Držal sa ho tak pevne, ako keby jeho život závisel od toho.

________________

Po uvedomení si, ako moc zničený bol naozaj Jimin, nebol Yoongi schopný spať. Vedel, že on je jediný koho treba obviňovať. Celú noc ostal hore, premýšľal o minulosti a oľutoval každú chvíľu, kedy rozplakal tohto krehkého chlapca.

Potichu plakal a premýšľal o tom, ako si to vždy mohol u neho vyžehliť.

Chcel ho spraviť šťastným.

Už ho viac nechcel zraniť.

Chcel, aby mu bolo lepšie.

A ak by sa všetko na konci obrátilo k lepšiemu, tak by s ním chcel ostať až do konca života.

Pevnejšie obopol ruky okolo spiaceho chlapca. Trochu sa pousmial pritom,ako mu slzy tiekli dolu po bledej tvári.    

"Dúfam, že mi jedného dňa všetko odpustíš Jiminie

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


"Dúfam, že mi jedného dňa všetko odpustíš Jiminie..." pošepkal vedľa Jiminoveho malého ucha a silno privrel oči, cítil, ako slzy neprestávali tiecť. "Milujem ťa celým mojim srdcom baby," pritlačil pery na Jiminove čelo a potom si ho pritúlil k hrudi. Konečne mohol zaspať.

_________________

o 2 týždne neskôr

"Ale môžeme podstúpiť liečbu, že? Môže sa to dať spomaliť....a my budeme v poriadku, nie je to tak?" spýtal sa nádejne Yoongi.

"Um, áno, obaja môžete, ale bohužiaľ pretože pán Park odmietol pred mesiacom liečbu, jeho imúnny systém sa drasticky znížil a vírus rozrástol viac, než sme si mysleli. Je mi ľúto to povedať, ale nemôžeme nič spraviť, ako náhle sa to stane syndróm získanej imunodeficiencie alebo inak povedané AIDS. Vždy môžeme spraviť viacej laboratórnych vyšetrení a nejaké testy, ale ako som už povedal, všetko to teraz záleží na jeho zdraví. Ak sa bude o seba starať, tak možno bude schopný žiť pomerne dlhý, normálny život. Ale ak nie, ostáva mu dovtedy jeden rok."

"Č-čo máte na mysli tým "jeden rok"?" spýtal sa Yoongi, nerozumejúc situácií.

"Je mi to ľúto pán Min," zložil si doktor okuliare, "pán Park- Jimin, je mojím pacientom už roky. Ja som mu odporučil terapeuta, keď mal výbuchy emócií. Ja viem, že toto nie je niečo, čo by mal povedať doktor alebo spraviť, ale ak by som bol vami, užíval by som si s ním každý jeden deň. Vážil by som si ho, staral sa o neho, tak dlho, ako by sa to len dalo. Iba Boh vie, prečo robí tieto veci. Jimin je príliš milý, nemal by-" doktor si povzdychol, "prosím, postarajte sa o neho."

Yoongiho oči začali slzavieť, cítil, ako keby mu po hrudi stúpal slon. Nemohol dýchať a jeho hlava sa točila. Začal sťažka dýchať, zhlboka sa nadýchol a snažil sa upokojiť.

I hate U, I love U » YoonMinDove le storie prendono vita. Scoprilo ora