3. Bölüm

349 364 41
                                    

"okuyamazsın. Biz bir aileyiz ve böyle önemli kararları aileme danışarak karar veriyorum . Ailenin çoğu okumanı istemiyor ve okumayacaksın ."

"Baba lütfen yapma ."

"hayır Sevgi odana git."
Beş dakika sonra Banu aradı

"ne oldu kanka baban izin verdimi?"

" Hayır vermedi ."

"Ne yapacaksın peki ."

"Kaçıcam İstanbul'a seninle .benim birikmiş param da var. "

"Tamam ne zaman gidecez ."

"1 hafta sonra yola çıkarız ."

"tamam kimseye söyleme"

"tamam byy."

Babama ne kadar dil döktüysem de okumama izin vermedi .Hepsi Nazan anne yüzündendi.ben odamdayken çok şaşrdığım bir şey oldu Batuhan geldi ağlıyordu .

"Ne oldu abi anlatmak istermisin"

"anlatıcam ama kimseye söylemiyeceksin."

"Tamam anlat dinliyorum ."
Batuhan dedi ki

"arkadaşlarla bizim mekana gittik çocuklarla biraz içelim derken fazla kaçırmışım çok sarhoştum Sevgi ben ona zarar vermek istemedim "

dedi .
"Abi kime zarar vermek istemedin."

"Tanımıyorum ,bize atar yaptı kavga çıktı onu ittim kafasını duvara vurdu ve kafası kandı. "

"Abi ambulansa haber vermedin mi?"
" Haber verseydim polis yakalardı beni ,gel sen anlarsın bir bak şuna"

gerekli malzemeleri alıp hızla evden çıktık 30 dakika sonra yetiştik .Coçuğun nabzını kontrol ettim yaşıyordu ama çok kan kaybetmişti daha fazla kan kaybetmesin diye kafasını sardım ve ambulansı aradım geldiler genci aldılar ve amaliyathaneye geçirdiler .Bir saat sonra amaliyat bitti çocuk yaşyordu .polis ifademi aldı ve ben onlara

"yolda yürürken bir inleme sesi duydum merak ettim sesin geldiği yöne doğru gittim ve bu genç yerde yatıyordu "
arkadaşı tanımadığımı söyleyip polisin yanından ayrıldım .

gencin uyanmasını bekledim uyanınca yanına gizlice gittim ve ona dedimki
"geçmiş olsun ben Sevgi sizi hastaneye getiren benim abimle birlikte .Benim abim Batuhan. Onu lütfen şikayet etme kazayla olmuş

dedim baya dil döktüm genci ikna ettim .Gençte polise arkadaşlarla şakalaşırken bu talihsiz kaza oldu dedi gence teşşekkür ettim ve abim adına özür diledim .Abiminin yanına gidip olanları anlattım ağlayarak bana sarıldı bir sürü kez teşekkür etti ve bu zamana kadar yaptığı kötülükler için de özür diledi bende onu affetim ve eve gittik .İstanbul'a gitmeme 1 gün kalmıştı çok özleyecektim ailemi babam beni hiç affetmeyecekti ama başka çarem yoktu mecburdum .
Erdalı yanağından öpüp uyudum .

Uyandığımda saat sabahın altısıydı. Mutfağa gittim kahvaltı ettim . Evde kimse yoktu .Banu'yu arayıp onu eve davet ettim o da beni kırmadı geldi . Oturduk kaçış planını konuştuk .saat beş otobüsüne bilet aldık .Yarın gidiyorduk.Okula Erdal'ı almaya gittim .onu son görüşümdü çok özleyecektim .eve geldik Batuhan'ın yanına gittim uyuyordu onu öpüp sessiz bir şekilde odadan çıktım onu seviyordum . Batuhan ne kadar kıcık olsada annesi gibi değildi .Babamın yanına dükkana gittim ,babama sarıldım

"ne oldu kızım vedalaşacakmışız gibi sarıldın. "
"Aaa baba nereden çıkardın. Ben artık eve gideyim neyse görüşürüz."

Yolda yürürken aklıma herkezle vedalaşıp Nazan anneyle vedalaşmadığım geldi ,ama buna gerek yoktu akşam olmuştu valizimi hazırlayıp sakladım ,erken yatmalıydım ama önce bir mektup bırakmalıydım .Mektubum şöyleydi.

"Sevgili ailem
Beni affedin biliyorum bana çok kızgınsınız ama kaçmaktan başka çarem yoktu .Doktor olmaya bu kadar çok yaklaşmışken vazgeçemem. Babacım bu hayatta ben senden hiçbir şey istemedim sen ne dediysen yaptım Nazan anneye Batuhan'a katlandım ve sadece okumak istedim ama sen bunu istemedin ve ben de kaçtım. Erdal bitanem ben senden özür dilerim ablacım ben doktor olur olmaz seni yanıma alıcam seni çok seviyorum canım kardeşim. Batuhan abi daha yeni yeni birbirimize alışıyorduk ama sonu tatsız bitti . Ben inanıyorum sen çok iyi bir insansın .Evvvet gelelim sana Nazan anne ben sana sadece Allah seni ıslah etsin diyorum başka bir şey demiyorum.Baba Erdal sana emanet doktor olunca yanına gelecem beni kapından içeri alacan değil mi ? Baba beni affedeceksin değil mi? Neyse Hepinizi çok seviyorum kalın salıcakla (Nazan anne hariç) "

SEVGİ İPEKOĞLU

Evet mektubumda hazır şimdi uyuyabilirdim .birden alarm çaldı saat üçtü kalktım üstümü giydim ve sesiz bir şekilde sırasıyla Erdal'ı , Batuhan'ı ve babamı öptüm evden sessiz bir şekilde çıktım .Banu kapının önünde bekliyordu hemen arabaya binip otogara gittik ve otobüse bindik yanımda bir erkek oturuyordu inşalah cam kenarına oturmama izin verir tam koltuğun önüne geldim ve kimi göreyim ...

DEVAMI 4. BÖLÜMDE BYYYYY 👋🖐🖐🖐🖐

MUTLULUK NEREDE ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin