7. Bölüm

285 280 31
                                    

Resim:Sevgi

Banu'yu tekrar aradığım da telefonu açtı .
"Alo Banu nerdesin sen "
Telefonda konuşan Banu değildi.
"Banu yok."
"Sen kimsin Banu nerde "
"Biz ----- barındayız "
"Ne barda mısınız? "
"Evet"
"Tamam geliyorum ben "
Hemen bir taksiye binip bara gittim. Kapıdan içeri adımımı attığımda o içkinin iğrenç kokusu burnuma geldi. Etrafa bakarken Banu'yu gördüm yanına gittim sarhoştu.
"Banu sen içki mi içtin ?"
"Evet "
"Sen nasıl içki içersin yürü eve gidiyoruz "

Tam Banu'yu alıp götürecekken arkadan birinin kolumu tuttuğunu hissettim .
Arkamı döndüğümde 3 kız karşımdaydı bana bakıp
"Banu burda kalacak "
"Hayır kalmayacak "
"Tamam o zaman Banu'ya soralım"
"Tamam soralım "
Banu'ya bakıp
" Banu geliyor musun ?"

Yanımdaki kız Banu 'ya

"Banu eğer gidersen bizim ekibe girmeyi unut "

dedi . Ben de hızlı adımlarla dışarı doğru yürürken Banu arkamdan Seslendi

"Sevgi dur ben de geliyorum"
ben de ona
" iyi gel "dedim.
Taksiye binip eve gittik Kapıyı açıp içeri girdik . Banu ya çok sert bakıyordum çok sinirliydim ona öfkeliydim.
" özür dilerim Sevgi "
hala Sarhoştu Banu'ya bir kahve yaptım. Ve uyudu sabahleyin erken uyanmak için saati ayarladım . Çünkü yarın fakülteye gidecektik bu yorgunlukla uyumuşum tabii .birden saatin çaldığını fark ettim. Hemen kalkıp kıyafetlerimi giydim .

Banu'yu da uyandırdım. Birlikte fakülteye gittik kapıdan girer girmez o 3 kız bizi karşıladı bize çok sert bakıyorlardı. Yanımıza gelip
"seni aptal kız bir daha asla bizim gruba girme şansını yakalayamayacaksın, şimdi Defol buradan "

gibi laflar atmaya başladılar. onlara aldırış etmeden fakülteye gittik. Sınıfa gittiğimizde profösörün gelmesine 10 dakika vardı. erken gitmiştik 10 dakika içerisinde bir kaç kişiyle tanıştım.Çok iyi arkadaşlara benziyorlardı .

Profösör geldi ders anlatmaya başladı. Ders çok eğlenceli geçiyordu.50 dakika kadar profösörü dinledik sonra ders bitti .Biz de kantine indik aç olduğumuz için iki tost söyledik. Ben hala Banu'ya küs olduğum için onunla konuşmuyordum .

" Hala küs müyüz?"

"evet "
"Biliyorum çok büyük bir hata yaptım ama bana hatamı düzeltmem için bir şans daha ver."

"Ya Banu, yaptığın şey çok büyük bir hata bu konuyu lütfen konuşmayalım"

"Tamam sen bilirsin ama ben bilerek yapmadım . Beni çok zorladılar ben de içtim .Özür dilerim ."

"Buyrun tostlarınız ."
"Teşekkürler "
"Afiyet olsun "

Tostlarımızı yedikten sonra sınıfa çıktık. Sonra Umut geldi yanımıza
" Naber kızlar "
"İyidir senden "

"Dün sınıfa geldim ama yoktun neden gelmedin ."

"Bir işim çıktı Onun için Hatay'a gitmek zorunda kaldım.
"Ne İyiymiş "
"Kardeşim trafik kazası geçirdi." "Gerçekten mi?"
" Evet "
"Geçmiş olsun iyidir inşallah"
" İyi hiçbir şeyi yok "
"Tekrar geçmiş olsun .Derse gitmem lazım sonra görüşürüz ."

"Görüşürüz"

O anda bir kız geldi yanımıza

"Merhaba ben Hatice arkadaş olalım tanışalım istedim o yüzden geldim ."

"olur tanışalım "
biraz konuştuk muhabbet ettik tatlı bir kıza benziyordu sevmiştim onu .

Sonra profösör geldi dersleri anlattı. Dersler çok iyiydi ama kitaplarım olmadığı için dersleri pek anlamıyordum. Bugün kitapları almalıydım ama nasıl alacaktım okul çıkışı işe gitmem gerekiyordu.

patrondan hayatta izin alamazdım nasıl yapacağım Banuy'la da konuşmuyorum. Sonra Hatice yanıma geldi .

"Konuşmana istemeden kulak misafiri oldum. İstersen sana kitapları alabilirim "

Nasıl yani yüksek seslemi düşünmüştüm.

"Fiyatı ne kadar "
"1200"
"1200 mü ?"
"Evet "
"İyi olur da şu an üstümde o kadar nakit para yok ."
"Yarın getiririm alırsın kitapları "
"Tamam "
"Neyse görüşürüz sonra "

"Görüşürüz "

Ellerimin üşüdüğünü fark ettim ellerimi cebime soktuğumda abimin bana verdiği zarfı gördüm onu tamamen unutmuştum . Koşar adımlarla Hatice'nin peşinden koştum .

"Hatice dur"
"Efendim Sevgi "
"Al şu zarfı içinde 1200 TL var "
"Kitap parası mı?"
"Evet "
"Eee hani sen de yoktu "
Dün abim vermişti bu parayı acelem olduğu için cebime koymuşum unutmuşum parayı .Bugün tesadüfen elimi cebime atınca fark ettim "
"Tamam ben getiririm yarın kitapları."
"Tamam teşekkürler "
"Rıca ederim"
Banu yanıma geldi
"Sana çay getirdim."
"istemiyorum"
"Tamam ben buraya bıraktım içmek istersen içersin "

"Selam Sevgi ne yapıyorsun "
"Hiç oturuyorum Umut ."
"Okul çıkışı bir yerlerde takılalım, ne dersin "
"Yok gelemem işim var "
"Ne işi "
"Evde işlerim var sonra bir şeyler içeriz neyse görüşürüz bay"
"Bay"
Otobüse binip işe gittim
"Burda durabilirmisiniz buyrun ücretiniz "
"Bereket versin"

Otobüsten inip lokantaya girdim Emine'ye Selam verip üstümü giydim Müşterilerden gelen siparişleri aldım götürdüm ,getirdim, çok yorulmuştum.

sonra hemen çıktım Yemek yapacaktım fırın açıktı ama kapanmak üzereydi koşar adımlarla amcanın yanına gittim 2 somun ekmek alıp çıkacağım dedim. O da beni kırmadı ekmeğimi alıp otobüse bindim. Eve gittim kapıyı çaldım. Banu kapıyı açtı içeri girdim.

Kendime güzel bir çorba yaptım .Banu "ben yemek yaptım gel beraber yiyelim"

dedi
"Yok sağ ol istemiyorum "

çorbamı içtim .Bulaşıkları yıkadım, biraz kitap okudum ve yattım.

Merhaba arkadaşlar öncelikle vote ve yorum yapmayı unutmayın .Ayrıca yorum ve vote yapan arkadaşlarımıza Çok teşekkür ediyorum. sizi seviyorum Sağlıcakla kalın.

MUTLULUK NEREDE ? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin