Resim :Umut ♡♡
Sabah erkenden uyanıp fakülteye gittim . Kapıdan içeri girer girmez Hatice'yi gördüm .
"Günaydın kitaplarını getirdim al. "
"Sanada günaydın kitaplar için teşekkürler ."
"Rıca ederim neyse sınıfta görüşürüz."
"Görüşürüz "
Sınıfa gidip kitapları yerleştirdim ve Umut 'un yanına gittim .Sınıfta girdim ama Umut yoktu .Tam sınıftan çıkacakken Sema 'nın ağladığını gördüm yanına gittim .
"Neden ağlıyorsun ne oldu Sema "
"Biz Umut'la ayrıldık ."
"Ayrıldınız mı neden "
"Bilmiyorum kısa bir mesajla "ayrılalım" demiş"
"Tamam Sema üzülme "
"Ne olur Sevgi Umut'la konuş ayrılmayalım "
"Tamam ben konuşurum onunla sen ağlama."Off sevinsem mi ? Üzülsem mi ? Bilemedim .Ne yani şimdi ben hoşlandığım çocukla konuşup sevgilisine geri dönmesini mi sağlayacam .Asla böyle birşey yapmam asla .Ama yapmam lazım Sema 'ya Umut'la konuşacagımı söyledim .
Ah salak kafam ah .Ben bunları düşünürken önüme bakmayı unuttum tabi ve biriyle çarpıştım .
"Çok özür dilerim. "
"Hiç önemli değil hatta tekrar düşebilirsin"
"Ne diyorsun sen ya"
"Diyorum ki ben Kuzey sen kimsin güzellik bir kahve mi içsek kantinde ne dersin. "
"Hayır derim .Ayrıca benim kim olduğum seni ilgilendirmez ."
Tam oradan uzaklaşacaken kolumu tuttu .
"Sadece bir kahve içecez amma uzattın be güzellik"
"Bırak kolumu "
"Bırakmazsam ne olur "dediğim anda Umut geldi ve" işte bu olur" dedi ve çocuğun suratına yumruğu geçirdi .
O anda küçük bir çığlık attım .
"Ne vuruyorsun lan"
Sen ne diye Sevgi'ye yavşıyorsun ha gebertirim seni "
"Sana ne oluyor yoksa sevgilisi misin ? "
"Evet sevgilisiyim Kuzey ve birdaha sevgilime dokunacak olursan ağzını burnunu kırmakla yetinmem bütün kemiklerini kırarım anladın mı ?"
dedi . Elimden tutarak beni bahçeye sürükledi .hala benim elimi tutuyordu ."Umut bırak beni neden sevgilisiyim dedin ki"
" seni rahat bırakması için "
"Öncelikle ben kendimi koruyabilirim yumruğa hiç gerk yoktu ikincisi sen neden ayrıldın Sema'yla "
"Öyle gerekti "
"Ne demek öyle gerekti keşke bir açıklama yapsaydın kısa bir mesajla ''ayrılalım''demişsin .
"Neden ayrıldığımı gerçekten öğrenmek istiyor musun? "
"Evet"
"Demin yumrukladığım Kuzey varya düne kadar en yakın arkadaşımdı ta ki Sema'yla birlikte olduğunu öğrenene kadar ."
"Ne "
"Evet o yüzden ayrıldım Sema'yla "
"Umut ben özür dilerim bilmiyordum "
"Önemli değil kim olsa aynı tepkiyi verirdi ."
"Neyse üzülme sen "
"Tamam gel kahvaltı edelim. "
"Olur valla kahvaltı etmedim zaten "
Beraber kantine indik ve kahvaltı ettik ben her zaman ki gibi çok yedim .çok yemek yiyen ve kilo almayan insanlardanım ben de .Umut bana bakıp
"Kaç gündür yemek yemedin Sevgi "
"Neden sordun "
"O kadar çok yemek yedin ki ondan sordum"
"Aşk olsun Umut lokmalarımı mı sayıyorsun ?
Hem ben öyleyim çok yerim ama kilo almam alışırsın "
" yok Sevgi ya lokmalarını falan saymıyorum lafın gelişi öyle dedim sen ye afiyet olsun "
"Sağol "
Bi 10 dakika daha tıkındıktan sonra doydum.
"Umut ben doydum kalkalım"
" tamam "
Umut hesabı istedi ben çantamdan para cıkaracakken Umut
"Sevgi ne yapıyorsun "
"Para çıkarıyorum hesabı ödiyecem "
"Bak Sevgi öncelikle şu konuda anlaşalım hesabı her zaman ben öderim "nedenmiş o "
" çünkü ben centilmen bir erkeğim ve bir bayana asla hesabı ödetirmem "
"Öyle mi ?"
"Evet öyle Anlaştık mı? "
"Tamam centilmen bey anlaştık "
"Teşekkürler güzel bayan . Buyrun sınıfa gidelim isterseniz."
"Olur gidelim ama öncelikle Sema'ya söylemem gereken bir çift lafım var"
"Ne söyleyeceksin"
"İzle ve gör "
"Selam Sema ben Umutla konuştum "
"Ne dedi neden ayrılmış benden ""Sema inanamıyorum sana ya sen ne yüzsüz biri çıktın. Hala neden benden ayrıldı diyorsun.Senin Kuzey ile birlikte olduğunu öğrenmiş ondan ayrıldi ."
"Ne"
O anda arkamı dönüp Umut'a baktım gülüyordu yanına gidip
"Evet nasıldım "
"Çok iyiydin "
" neyse ben sınıfa gidiyim.Görüşürüz "
Sınıfa gidip sıraya oturdum .birden telefonuma mesaj geldi .Gönderen: Emine Kasap
Sevgi bu gün işe gelme . Lokanta açılmayacak Deniz Beyin şehir dışında işi varmış lokantayı açmamızı istemedi.Ne güzel bu gün iş yok dinlenirim ben de.
Profösör geldi dersi sadece 10 dakika anlattı. Bu gün şanslı günümdeyim her halde derslerim erken bitti.Fakülteden çıkıp yürümeye başladım bu gün eve yürüyerek dönmek istedim .
Of baya yoruldum etrafı izlerken bir kadının cüzdanını düşürdüğünü gördüm .
Arkasından koştum ama yetişemedim kadın eve girip kapıyı kapattı . Cüzdanı yerden alıp kapıyı çaldım . Kapıyı bir hizmetli açtı ."Buyrun "
" buraya geçen bir kadın cüzdanını düşürdü onu verecektim ."
"Cüzdanı bana verin ben veririm "
"Hayır kendi elimle teslim ederim "
"Tamam geç"
İçeri geçtiğimde kadın koltukta oturuyordu .ayağa kalkıp
"Buyrun "
"Merhaba ben Sevgi yolda yürürken cüzdanınızın düştüğünü gördüm ve size getirmek istedim. Buyrun cüzdanınız."
"Ayy çok teşekkür ederim Sevgicim .
"Ben de Pelin"
"Emanetinizi verdiğime göre ben gidiyim"
"Sevgicim bir kahve içmeden bırakmam "
"Teşekkür ederim ama---"
"İtiraz kabul etmiyorum ."
"Peki "
"Ayşe bize 2 kahve yap . Nasıl içersin kahveni "
"Sade "
"Tamam 2 sade kakve yap "
"Peki efendim "
"Cüzdanımı geri getirerek ne kadar iyi kalpli olduğunu kanıtladın "
"Kim olasa aynısını yapardı "
"Hayır yapmazdı anında parayı cebine indirirdi "
"Buyrun kahveniz"
"Teşekkürler "
"Rıca ederim"
Kahveyi hızlı hızlı yudumlayarak bitirdim.
"Kahve için teşekkürler müsadenizle ben kalkıyım "
"Müsade senin canım "
"İyi günler"
kapıya doğru yürüdüm tam çıkacakken arkamdan birinin
"Sevgi " diye seslendiğini duydum arkamı döndüğümde...Merhaba değerli okurlarım öncelikle hatam varsa kusura bakmayın . Bu bölüm çok içime sindi ben beğendim siz de umarım beğenirsiniz . Seviliyorsunuz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK NEREDE ?
Roman pour AdolescentsSevgi ve Umut büyük bir arayış içinde .Bakalım mutluluğu bulabilecekler mi ? 😊😊😊😊😊 Sevgi:Küçük bir çocukken hayatın gerçekleriyle tanışmış.Tıp fakültesi öğrencisi, çok güzel bir kız . Bakalım Mutluluğu kimle ve nerde bulacak. Umut :Zengin bir a...