Karşımda Umut ,yanına oturudum
"selam beni hatırladın mı?"
"evet hatırladım Sevgi"
"adımı nerden bilyorsun "
" raporlarını ben doldurdum da ondan, hem üstüme düşen birini hafızam kolay kolay silmiyor "
Yüzüm kıpkırmızı olmuştu
"sadece kazaydı Umut"
"tamam neyse nereye gidiyorsun "
"İstanbu'a gidiyorum sen"
"bende "
"ne yapacan orda "
"ben Marmara Üniversitesini kazandım orda okuyacam .""Aaaa bende orda okuyacam peki hangi fakülte "
"Tıp fakültesi sen "
"yuh ya bu kadar tesadüf olabilirmi bende Tıp fakültesi demek aynı sınıftaydık ha ""Evet de sen sataj yapmıyormuydun "
"yapıyordum ama bazı nedenler yüzünden stajı geçemedim ve tekrar başladım ."
"tamam Umut bir şey diyecem"
"söyle "
" cam kenarında oturabilirmiyim? "
"neden "
"çünkü kulaklığımdaki müzik eşliğinde dışarıyı izlemeyi seviyorum da ondan ""tamam gel otur camın kenarına."
Hatay,Adana derken ilk dinlenme tesisine gelmiştik .Banuyla yemek yiyecektik.
"Umut, beraber yemek yermiyiz"
Dedi
bende"olurda benim bir arkadaşım da burda o da gelecek yemeğe"
"sorun değil benim sevgilimde katılacak bize"
Sevgilisi vardı, hoşlandığım çocuğun sevgilisi neden ya neden ben neden hiç mutlu olamıyorum .Ne ailede ne aşktan hiç mi mutlu olamıyacakmıyım ben ? Hayattan kopmuş gibiydim ta ki Umut beni dürtene kadar
" Sevgi ne oldu hadı gelsene"
dedi
"hemen geliyorum"
Dedim
Sevgilisini çok merak ediyordum boş bir masa bulup oturduk .Banu geldi Umut ile tanıştırdım onu garson geldi ne yemek istediğimizi sordu Umut garsodan karışık bir şeyler getirmesini istedi o anda bir kız bizim masaya doğru yürüyordu gelen Umut'un sevgilisiydi herhalde.Umut birden ayağa kalktı ve sevgilisini yanağından öptü .Çok kıskanmıştım sonra Umut bize bakıp"kızlar tanıştırıyım sevgilim Sema"
"selam kızlar "
Dedi Sema
Ben ve Banu selam dedik Sema'dan
Hiç hoşlanmamıştım Sema güzeldi ama itici birine benziyordu .
Sonra yemekler geldi
inşallah pahalı değildir yemekler
Yemek te, Sema Banuya ve bana "hangi
fakülte diye sordu "
ve" bizde Tıp fakültesi "
dedik Sema da
"yani hepimiziz aynı fakülte ha güzel umarım iyi anlaşırız"
Ben de
"umarım dedim"
Hepimiz doyduktan sonra Umut hesabı istedi ve
"yemekleri ben ismarlıyorum itiraz kabul etmiyorum" dedi
Sema
"aşkım ben öderdim"
"hayır ben öderim"
dedi
Bende
"Umut olmaz öyle şey herkez yediğini ödeyecek "
"Sevgi bu seferlik benden olsun bir dahakine sen ödersin "
Dedi ben de peki dedim
Hep beraber kalkıp otobüse bindik Sema benim Umut'un yanında oturduğumu görünce biraz bozuldu belli etmemeye çalıştı ama ben anladım
Umut'a bakıp
"Umut ben seni hiç tanımıyorum bana biraz kendinden bahsetsene "
"Olur "
"benim memleketim Bursa. Tek çocuğum annem babam da Bursa'da annem beyin cerrahı ,
babam Semerkand holdingin yöneticisi benim hayatım böyle birazda sen anlat""Benim memleketim Hatay .
Kardeşim ve abim var annemi çok küçükken kaybetim babam Nazan anneyle evlendi .Abim üvey kardeşim öz .Nazan anne ev kadını babam Marangoz .Benim hayatımda böyle."
"Bir şey soracam "
"sor Umut "
"üvey annen ve üvey abinle anlaşmak zor oluyor mu?"
"Hayır "
Dedim ve kulklığı takıp dışarıyı izledim .Öyle uykum vardı ki gözlerimi yummamla uyumuşum .o uyku yorgunluğundan ,uyandığım da kendimi Umutun omzunda buldum .Hızlı bir şekilde çektim kendimi.
"Umut niye uyandırmadın bak omzuna yatmışım ."
Umut bana bakıp
"sorun değil"
O anda babam aklıma geldi.telefonu alıp Batuhan'ı aradım ."alo Sevgi nerdesin sen neden kaçtın "
"Batuhan boşver uzun hikaye bak ne diyecem sana babam nasıl "
"çok sinirli sana çok kızgın "
"Erdalı versene telefona ama kimseye çaktırma."
"alo Erdal ablacım "
" abla nereye gittin sen babam çok sinirlendi sana abla neden bırakıp gittin beni ben seni çok özledim ""Erdal mecburdum anla beni lütfen. Hem sonsuza dek ayrı kalmayacaz ki ben alacım seni yanıma sen üzülme derslerine iyi çalış babayı üzme hadi kendine iyi bak seni çok seviyorum canım kardeşim hadi Batuhan abini ver telefona"
"Tamam abla sen de kendine iyi bak seni seviyorum "
"alo Batuhan sen nasılsın "
"ben iyiyim Sevgi sen orda nasıl yaşayacaksın .Paran varmı ?""2000 var yanımda. Bu parayla Banu ile birlikte bir ev tutucaz sonra bir işe falan girerim herhalde."
"Bak Sevgi sen para kazanacam diye sakın kendini helak etme ben çalışıp sana gönderecem .Hem sen evi merak etme ben onları yatıştırırım.""sağol abi sen olmasan ben bu işin üstesinden nasıl gelirdim "
"Allah aşkına Sevgi bana yaptığım iyliklerin yanında bu hiç neyse ben seni daha çok tutmuyum kendine iyi bak Sevgi "
"sende abi"
Tam telefonu kapattım sonra tekrar Batuhan aradı konuşan Batuhan değildi konuşan ...İnşallah beğenirsiniz. 😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUTLULUK NEREDE ?
Teen FictionSevgi ve Umut büyük bir arayış içinde .Bakalım mutluluğu bulabilecekler mi ? 😊😊😊😊😊 Sevgi:Küçük bir çocukken hayatın gerçekleriyle tanışmış.Tıp fakültesi öğrencisi, çok güzel bir kız . Bakalım Mutluluğu kimle ve nerde bulacak. Umut :Zengin bir a...