#2(New Enemy)

194 26 0
                                    

Lalalala~
Chorong pun masuk dekat dalam sekolah sambil bernyanyi riang tidak meghiraukan orang yang sedang berdiri di pagar sekolah sambil memerhatikannya

XXXX:Woii!

Chorong: Aper woii woii tak ada nama kah?

XXXX:Memang pun tengok lah, name tag pun tak pakai mcm budak darjah satu ja..dah lah lambat main masuk ja terus...

Chorong:Kau apa hal?nak cari gaduh?

XXXX: Alah garangnya dia..tadi bukan main manja dengan eomma dia siap kiss pipi lagi

Chorong:Tak payah nak sibuk...

XXXX: Okay bagi nama kau cepat..

Chorong:Buat apa???ooh aku tau..kau dah fall in love for the first sight dengan aku erk??

XXXX:Hey jangan nak perasan erk..pabo betul..kau tu lambat datang..tanya buat apa pulak?.. tulis nama kau and hantar dekat bilik disiplin lah dah lah tak pakai name tag...kalau kau pakai tak ada bendanya aku nak tanya nama kau!

Chorong: Ooh cakaplah baik-baik kau ni pun pabo!!*ambil pen teragak-agak nak tulis nama*

XXXX:Cepatlah!

Chorong: Betul-betul kau hantar dekat bilik disiplin kah?*soal Chorong lagi*

XXXX:Yelah tulis nama kau sendiri..cepat!!..malas aku nak tunggu..

Chorong:*tulis nama*Okay dh siap so can i go now??

XXXX: Pergilah sana shuh

Chorong: Menghalau nampak..*berlalu*

XXXX:*baca nama yang Chorong tulis*
Son Na-Eun? Eh inikan yeoja yang Exo tergila-gilakan tu?cantik,ayu.comel,sopan,pendiam and pelajar contoh dekat sekolah ni? entah lah aku pun x faham..pelajar contoh datang lewat ?? semua yang aku bayangkan tak sama langsung dengan dia..mana ada ayu...cantik?boleh laa...garang gila'.sia-sia ja aku pindah dekat sekolah ni semata-mata nak kenal dengan yeoja pujaan kawan-kawan aku tu tahu-tahu macam ni lah yeoja tu.

Hye guys..sorry kalau tak best...siapakah namja tu? kenapa Chorong guna nma Naeun ?...nantikan lab next chapt..kalau nak author update comment erk..anyeong~:)

# Piong #

TOM & JERRY Where stories live. Discover now