#11(Kantoi)

105 16 0
                                    

Aunty Dara:Lah,kamu lah pulak budak tu yer!
Chorong:Huh...Means??
Aunty Dara:Hmm...mcm ni pgi tadi kn,Aunty ada suruh sorang budak llaki ni brtugas tolong catit nama student yg lambat dtg,pastu lps jer dy bgi nma yg dya catit dkt aunty, terkejut aunty dibuatnya sbb nama plajar yg dya catit tu lah plajar contoh kat skolah ni...and jdi bualan guru di skolah ni tntang perangai baiknya,sejak aunty masuk kat skolh ni lgi,so aunty pun siasat lah fail tntang budak ni memang btul dy tak pernah buat masalah kat skolah ni,tulah pasal aunty x percaya yg dy lmbt dtg.
Chorong:Oh jadi Aunty Lah Dalang Semua Ni!
Aunty Dara: :|huh? Spatutnya aunty yg ckp ayat tu kat Cho...
Chorong:Heh..*garu kepala*
Aunty Dara:Jadi smua ni kerja Cho laa kan??saper suruh lambat dtg kn dh kna catit nama....nasib kes ni Guru Disiplin blum tahu klu tak....habislah Cho~
Chorong:Means...Aunty ni..bukan guru disiplin laaa???
Aunty Dara:Yuppss....Aunty ganti jer....kan Guru Disiplin kamu kawan Aunty.....Aunty ni guru biasa jer....bukan guru disiplin
jadi selama sebulan ni Aunty gantikan tempat dya...
Chorong:Guru Disiplin Gi Mna??
Aunty Dara:Dya Sakit...
Chorong:Sakit Apa??
Aunty Dara:Sebok jer!!dah,dah...Even dya sakit and Aunty yg ganti...x bermakna yg Cho boleh lari dari denda!!!!
Chorong:Alah Aunty Ni...Cho Kan Anak Buah Aunty Takyah Lah~*puppy eyes*
Aunty Dara:*jeling Chorong*Takder2 itu x kira denda tetap denda...So,Denda yg sesuai dan setimpal dgn perbuatan Cho adalah......Cuci Tandas!!
Chorong:Mwo!!!!!!Aunty Jebal Cho Tak Nak Cho Merayu Pada Aunty...Tolonglah.....
Aunty Dara:Takder²!!!!! Cho kena buat jugak muktamad!!!!!*berdiri nk pergi dri situ*
Chorong:*huh...mcmtu yer nk aku guna cara kasar jugak ker...?? baiklah~*Hmm Aunty....Hari Tu Omma Cari Seluar Dalam Hello Kitty Dya Tapi Tak Jumpa...Mungkin Harini Cho Boleh Beritahu Omma Lah..Saper Yang Ambil Seluar Dalam Dia Tu~
Aunty Dara:*duduk balik*Huh...Cho jngnlah....Cho blum thu lgi mcm mna cara omma Cho marah bila thu harta bendanya diguna-pakai.....*fish eye*
Chorong:Huh..thu takut...so amacam skarang?
Aunty Dara:Okaylah..mcm ni lah... Cho x kena denda cuci tandas..."Yahooo!!!!"*Chorong joget dah*Tapi.....
Chorong:Huh??
Aunty Dara:Cho Kena Denda Lain....
*chorong berhenti joget*
Chorong:Aunty!!!!!Tak nk laa mcm ni tdi dh jnji ..
Aunty Dara:Aunty denda yg senang punya...
Chorong:Huh tak nk......
Aunty Dara:Cho Dgr dulu apa Aunty nk ckp..
"seluar dalam,seluar dalam,seluar dalam"
Aunty Dara:Cho!!!!!
"hello kitty,hello kitty,hello kitty"
Aunty Dara:😑😕😥😫
"britahu omma,tahu omma,tahu omma"
Aunty Dara:Dah Chorong...
"warna pink,warna pink,warna pink"
Aunty Dara:Yah Park Chorong!!!!!!!
"koyak!,koyak!,koyak!,koyak!,koyak!"*makin rancak*
Aunty Dara:Chorong² *tampar dahi+geleng kepala*Tak Ubah Macam Budak Kecik Perangaitu ..
Chorong:*senyap*Apa Aunty Cakap....Mcm Budak Kecik?????
Aunty Dara:Baru Nk Diam....
Chorong:*renungan tajam*
Aunty Dara:Okay,Oleh kerana Cho kejam dgn Naeun, Aunty Denda Chorong Kawan Ngan Naeun.. Amacam stuju tak??
Chorong:Yahh!!!! Andwae!!!!!!Cho x nk...mna ada Cho jht dgn Naeun
Aunty Dara:Tu Apesal Guna Nama Naeun???
Chorong:Huh..bkn Cho dh bagitau ker tdi??
Aunty Dara:Gurau Jer....aunty tahu lah...Cho-Cho Aunty Ni Baik Orangnya~
Chorong:Biasaler~*kembang kempis hidung*
Aunty Dara:Tapi,Aunty Nk Cho Kawan Ngan Naeun Jugak Yer..
Chorong:Alah~ Tak Nak Lah Aunty Tak Leh Ker Orang Lain Knapa Mesti Naeun Jugak????
Aunty Dara:Takder Tapi2 Dah Kira Elok Tau Aunty Suruh Cho Kawan Ngan Naeun Budak Pandai Daripada Budak Yang Bermasalah Tu Ntah Saper Namanya Tu Hyo-hto ri?
Chorong:Hyorin lah...Aunty
Aunty Dara:Eoh..hehe..hyorin..hah...bagus Tau budak Naeun tu
Chorong:Yelah Cho Tau Tapi Dia Tu Sombong Payah Nak Dekat,Smua Org Pun Dya Tak Nak Kawan Mentang² Lah Budak Pandai~
Aunty Dara:Mana Ada Naeun Macam Tu Cuba Cho Kwan Ngan Dya Baru Cho Kenal..Kalau Nilai Dari Segi Luaran Jer Sampai Bila Pun Cho Tak Suka Kan Naeun.
Chorong:Tapi..
Aunty Dara:Takder Tapi² Kalau Tak Aunty Tak Nak Blanja Cho Makan Dakbal Lagi..😎
Chorong:Seluar Dalam?
Aunty Dara:*Gulp*Eleh ingat Aunty Takut??
Chorong:Eohh...Mencabar Yer...Okay*dail nombor omma*
Aunty Dara:Tengok Perangai Tu!!!
Chorong:Biarler~habislah Aunty*jelir lidah**letak tlfon kat ganggang telinga*
Aunty Dara:Tlfon Lah....Bagus Lah Gaya Tu....
Chorong:Alah Knapa Omma Tak Jawab Ni!!!
Aunty Dara:Cho Ingat Cho Jer Boleh Ugut Aunty Ker?? Huh?? Kalau Aunty Beritahu Omma Hal Cho Ni Mesti Omma Cho Takkan Bagi Apa Yang Cho Nak Dah....
Chorong:Yelah-yelah Cho Buat Denda Tu*tunduk*
Aunty Dara:Okay Aunty Nak Tngok Jugak Cho Jadi Kawan Ngan Naeun Dalam Masa Sebulan Kalau Tak Aunty Tak Akan Teragak-agak Untuk Beritahu Omma Cho Tntang Hal Ni Arra!!
Chorong:Nae...arra~*berdiri and pergi dri situ*

Hye Guys👋
Today Im Update~ Happy Birthday To Our Rongie 03 March 2018 I Hope Chorong Unnie Will Bring Apink To 1000th Anniversarry,Thx For All Song That You Wrote,I Appreciate It.......Saenggil Chukae Uri Chorongie~😘😍🎂🍰👏👏👏👍👍2018 Will Be The Years Of Apink~

For Reader's Hope
( :You All's Enjoy:)

[ppPiiIooOnnNggG]

TOM & JERRY Where stories live. Discover now