#34(Ketahuan)

55 8 0
                                    

"Err err...tadi saya ada dengar bunyi benda jatuh kat luar tulah pasal sa-",belum sempat Chorong meneruskan kata Suho dah potong.

"Tadi Saya Dengar Perbualan Awak Dengan Yeoja-yeoja tu Kat Luar dan dah tahu tentang saya pasal tu laa saya nak cabut lari cakap jujur kan senang!",Marah Suho.

"Eh eh...mana a-ada saya tak tipulah...Saya Mana Pernah Menipu...",Jelas Chorong Tenang Meskipun Gagap.

"TAK PERNAH MENIPU KAU CAKAP??!!!!",Tengking Suho Yang Membuatkan Bahu Chorong Terhinjut Sebab Terkejut.

"SO SIAPA PARK CHORONG YANG KAT PORM NIGHT PARTY TU CAKAP DENGAN AKU SEKARANG!!!",Marah Suho.

"Yes That's Me Tapi Aku Dah Introduce Kat Kau Nama Aku Park Chorong Kan Aku Tipu Apanyer?",Soal Chorong yang berlagak tenang walaupun dahi sudah berkerut menahan marah.

"Memanglah Ada Tapi Kau Tetap Tipu Aku!!!"

"Aku Tipu Apa?!!",Geram Chorong.

"Kau Cakap Kat Aku Yang Kau Tak Boleh Bukak Mask Kau Sebab Kulit Muka Kau Berjagat And Nanti Terjangkit Kat Orang,Bukan Ker Tipu Namanya Tu??!! ",Jelas Suho Dengan Nada Sedikit Marah.

"Alah Rileks Lah Aku Buat Camtu Pun Bukan Sebab Apa Pun Untuk Kebaikan Kita Juga... "

"KEBAIKAN APANYA??!! ",Marah Suho.

"Confirm Lah Kau Marah Bila Nampak Muka Aku Time Porm Night Party Tu Kan? Lebih-lebih lagi bila tahu aku Ni dance partner kau... Aku just tak nak kita gaduh time majlis tu supaya majlis tu tak terganggu... My friends can't wait for that day tak kanlah aku nak musnahkan pulak kan? Dah lah majlis tu sekali dalam setahun jer... ",Jelas Chorong.

"Aku Tak Nak Disebabkan Kehadiran Kita Jer Majlis Tu Jadi Huru-hara... ",Tambah Chorong lagi apabila melihat Suho hanya berdiam diri tetapi dengan muka bengis.

"Aku Tahu Kau Bencikan Aku, Aku Minta Maaf Secara Terbuka Pada Kau... Kalau Kau Tak Nak Tolong Aku Takperlaa.... Mungkin Hari Ini Adalah Hari Terakhir Kita Dapat Berjumpa So Aku Minta Diri Dulu... ",Jelas Chorong apabila tidak di balas oleh Suho.

#TBC

TOM & JERRY Where stories live. Discover now