#30(Rancangan Taehyung)

48 6 0
                                    

so cerita haritu dibiarkan begitu sahaja hanya Chorong dan Suho jer yg know each other si Chorong tahu nama si Suho sbb dance partner dia time Porm Night Party tu tapi si Suho ni tak cam c Chorong sbb haritu dia pakai mask.

6-A Class~

"Namjoo tangkap Bomi!!!!",Jerit Chorong yang tengah bermain running man kat dlm kelas diikuti oleh seluruh pelajar Kelas 6-A."Hah Aku Dah Dapat K-",Ayat Namjoo Terputus Sebaik Sahaja Seorang Yeoja Masuk Kat Dalam Kelas."Kita Sambung Nanti-nanti jerlaa",Perintah Chorong Sebaik Sahaja Melihat Naeun Masuk Chorong Hanya Melihat Naeun Sehingga dia meletakkan beg lalu mengambil buku dan baca."Huh Hari-hari rutin yang sama dia tu tak bosan ker?",Celah Bomi yang melihat Chorong asyik memandang Naeun."Entahlah Bomi",Balas Chorong.

Chorong P.O.V

Hmm macam manalah aku nak jadi kawan dia yer....
Dia tu confirm laa tak nak kawan ngan aku tengok laa haritu...
"Noona~",Tengah-tengah Chorong berfikir ada pulak orang kacau.

"Ada Apa?"

"Saya ingat nak ajak noona err Chorong kluar jalan-jalan petang ni..itu pun kalau noona cho tak sibuk.."

"Oh yer aku lupa lah pulak siapa nama kau erk?"

"Kim Taehyung Imnida"

"Oh Taehyung~Boleh Ajer Petang Ni Jumpa Kat Mana And Pukul Brapa?",Soal Chorong yg ada rancangan nak korek rahsia Jimin kat kelas.

"Hmm Kat Jung Cafe Pukul 4 Petang Nanti Ok Tak?"

"Ok!"

TAEHYUNG P.O.V

Okey Cantik Dia Dah Setuju So Aku Xleh Hancurkan Peluang Ni Ianya Hanya Datang Sekali Wait For Me Park Chorong You Will Be Mine..


At Jung Cafe※

"Patutlah Macam Pernah Pergi Jer Tempat Ni Rupanya Cafe Appa Eunji..Hehe Boleh Connect Wifi Ni"

"Noona jom masuk"*Sambil pegang tangan Chorong**CLACK*

"Huh tak payah lah pegang"*tepis tangan**why aku dengar macam bunyi kamera erk...huh perasaan aku jer kott*

"Kita Duduk Kat sini erk.."

"Alah yang ni banyak orang nampak lah dekat sangat dengan tingkap kita duduk kat meja tengah tu lah..."

"Alah noona boleh laa kali ni jer..."

"Suka hati kau lah!yang penting belanja aku makan muahahaha...~"

"No Hal"

"Good"*Sambil tunjuk thumbs*

"Noona~"

"Panggil jer aku ni Chorong aku kata anggap jer kita ni sebaya"

"Baiklah Chorong Tinggal Kat Mana?"

"Huh Kenapa Tanya?"

"Saja jer"

"Jalan Selamat.."

"Weyh Satu Kampung Kawan Saya Tu!"

"Yer ker?Siapa Nama?"

"Park Jimin"

"Oh"

"No Rumah?"

"Buat?"

"Boleh lah datang melawat manalah tahu ada jodoh...hihi"

"Aku lagi tua tau!"

"Whatever umur bukan penghalang pun..."

"Jadi Kau Betul nak-"

"Tak lah saya gurau jer maksud sya manalah tahu kalau saya datang rumah Jimin boleh singgah kat rumah awak..;

"Oh xper takyah melawat takder org sakit pun.."

TOM & JERRY Where stories live. Discover now